العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو كليو Clio

رينو كليو Clio The Renault Clio is a supermini car produced by the French automobile manufacturer Renault. Originally launched in 1990, it is currently in its third generation. The Clio has seen substantial critical and commercial success, being consistently one of Europe's top-selling cars since its launch,[1] and it is largely credited with restoring Renault's reputation and stature after a difficult second half of the 1980s. Symbol of its success and its longevity, the Clio is the only car to have been elected European Car of the Year twice, in 1991 and in 2006.

قديم 03-06-2012, 02:02 AM
الصورة الرمزية d,mhmd brbry
d,mhmd brbry d,mhmd brbry غير متواجد حالياً
من انا؟: العبد لله
التخصص العملى: طبيب طوارئ
هواياتي: الرسم

d,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of light
افتراضي رد: عضو جديد في نادي الكليو - تضبيط عربية كليو 2003 مستعملة

مش عارف ليه الباشا داخل فيا شمال كده كل واحد له رأى ووجهة نظر ونظرة وتقييم من جهة معينة ممكن تكون انت صح وانا غلط وممكن العكس مافيش حاجة بيتفق عليها كل الناس وبعدين انا عربيتى واقفة على رجليها وما فيهاش غلطة بس ده بيجى على حساب وقتى وجيبى لانى مابحبش امشى بالعربية والسلام ممكن انت غيرى بتدوس عالعربية وتتكى عليها شوية وتروح للصنايعية على فترات بعيدة فا ماتحسش بالزهق اللى انا حاسه وبقول ممكن عشان ما تمسكش فيا وهكدا فليه مصر انك تفرض وجهة نظرك بالاصرار ده,,وماتزعلش منى انا بتكلم بهدوء والله ياسيدى مش متنرفز عليك ,,,والكليو ممتازة ياسيدى والله بس بالنسبالى مرهقة...
قديم 04-06-2012, 04:46 PM
albasha albasha غير متواجد حالياً

albasha has a spectacular aura aboutalbasha has a spectacular aura aboutalbasha has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة d,mhmd brbry مشاهدة المشاركة

مش عارف ليه الباشا داخل فيا شمال كده كل واحد له رأى ووجهة نظر ونظرة وتقييم من جهة معينة ممكن تكون انت صح وانا غلط وممكن العكس مافيش حاجة بيتفق عليها كل الناس وبعدين انا عربيتى واقفة على رجليها وما فيهاش غلطة بس ده بيجى على حساب وقتى وجيبى لانى مابحبش امشى بالعربية والسلام ممكن انت غيرى بتدوس عالعربية وتتكى عليها شوية وتروح للصنايعية على فترات بعيدة فا ماتحسش بالزهق اللى انا حاسه وبقول ممكن عشان ما تمسكش فيا وهكدا فليه مصر انك تفرض وجهة نظرك بالاصرار ده,,وماتزعلش منى انا بتكلم بهدوء والله ياسيدى مش متنرفز عليك ,,,والكليو ممتازة ياسيدى والله بس بالنسبالى مرهقة...
هههههههههه ماشي يا سيدي إتنرفز وانا هاتصرف معاك إنت ناسي إن مفيش حكومه دلوقتي هعمل اللي أنا عايزه
بس واضح من ردودك إن الميكانيكيه تعبوك جداً
لكن علي العموم ربنا يوفقك في إختيارك القادم ومتنساش حاول تكشف عليها كويس جداً
قديم 04-06-2012, 09:45 PM
nasr78 nasr78 غير متواجد حالياً

nasr78 has a spectacular aura aboutnasr78 has a spectacular aura about

اجدع ناس الباشا والدكتور وياريت ياجماعة بلاش نرفزة الكليو مش حتوقع بنا احنا عايزين تنعلم ونستفيد من تجربة كل واحد وربنا يوفقكم وشكراااا على ردكم ليا
قديم 05-06-2012, 01:38 AM
الصورة الرمزية d,mhmd brbry
d,mhmd brbry d,mhmd brbry غير متواجد حالياً
من انا؟: العبد لله
التخصص العملى: طبيب طوارئ
هواياتي: الرسم

d,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of light

عندك حق الكليو هتوقع بينا ....عالعموم خلاص انا مش هبيع الكليو وعملت معاها قعدة صلح واتصافينا لحد اخر السنة على ما اقبض الجمعية ههههههههه
الا صحيح يا باشا معاك عربية نوعها ايه دلوقتى ومكتم كده ومش كاتب فى بياناتك نوع السيارة شكلها عالى وانت خايف من الحسد
قديم 05-06-2012, 09:08 PM
nasr78 nasr78 غير متواجد حالياً

nasr78 has a spectacular aura aboutnasr78 has a spectacular aura about

باين عليها رينو كليو ومش عايز يقول

الكلمات الدليلية
رينو, عربية, كليو, صيانة سيارات