العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > أوبترا

أوبترا chevy gold logo

قديم 20-05-2009, 06:04 PM
الصورة الرمزية esam_comm
esam_comm esam_comm غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: السيارات

esam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ما رأيكم فى الأبترا

باشا بالنسبه للاوبترا هي زي النوبيرا في حاجات كتير ولو فتحت الكابوت وبصيت من ناحيه الشمال جنب الغطاء بتاع سير الكاتينه هاتلاقي اسم دايو انا عن نفسي ركبس العربيه دي كتير جداا وسافرت بيها العريش ومنها علي بورسعيد ورجعت علي القاهره
تقييمي لاداء السياره كويسه جدا بالنسبه للدايو نوبيرا اللي بتحس فعلا انها تقيله وكمان الاوبترا واسعه وسحبها حلو وراكزه علي الارض انا مشيت علي 170 مسافه حوالي 80 كيلو والعربيه جميله جدا ومابتستهلكش بنزين كتير وفي نفس الوقت هي مش موفره للبنزين يعني تقدر تقول متوسطه
العيوب
قطع الغيار غاليه جدااا جداا وعلي راي المثل اللي ماربهوش اهله يربيه منصور وطبعا المقصود (منصور شيفروليه اللي هو الوكيل) فعلا غاليه جدا قطع الغيار جداا