العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 25-11-2010, 12:18 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابلة الجمعه 26/11/2010 تحت رعاية الاستاذ ( هشام باهي )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

ياريت تدعيلى انا كمان يا باسم باشا انى اقنع الوالد اجى لحسن مقفلها عليه اوى بيقولى ازى تسافر لوحدك اولتله معايه معتز و عماد قالى ياسلام انت كده طمنتنى اكتر مفيش سفر و ادينى اهو عمال ازن عليه على شان يوافق
حاول ياكريم بجد القعدة مش هتحلى الا بيك حاول ياكيمو ياجامد تأثر على الوالد والله انا والدى كان عايزنى اروح طنطا معاة قولتلة لا والف لا قالى سيبلى عربيتك الأسبرانزا اروح بيها عشان ال132 بتتجدد قولتلة لا والفين لا ( غصب واقتدار ) هههههههههههههه ياريت ياكيمو تحاول تيجى عشان خاطر محبينك فى المنتدى يانجم

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 25-11-2010, 12:22 AM

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ملعش بقا يا زعيم العتب علي النظر الواحد كبر في السن ونظره بقا علي قده وبعدين انتا مش عايز غير عم خالد خليفة بالنيسان بتاعته يقلبها علي البنزين بدل الغاز وهيفحتنا انا وانتا هههههههههه

ههههههههه بلاش التهديد دة بلاش اجيب الوحش بتاعى اوعى حذارى من السيراتوا الكوبية بتاعة ابن عمى يتمنى انى اقولة هتها عشان انا اللى مخترهالو ورحت اشترتها معاه ووسع الطريق ليها بس بردة هاجى بال516 حبيبة قلبى وبعدين عيب تقول العتب على النظر قول العتب تحت الباب ههههههههههههههههههههههههه هههههههه

قديم 25-11-2010, 12:30 AM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

حاول ياكريم بجد القعدة مش هتحلى الا بيك حاول ياكيمو ياجامد تأثر على الوالد والله انا والدى كان عايزنى اروح طنطا معاة قولتلة لا والف لا قالى سيبلى عربيتك الأسبرانزا اروح بيها عشان ال132 بتتجدد قولتلة لا والفين لا ( غصب واقتدار ) هههههههههههههه ياريت ياكيمو تحاول تيجى عشان خاطر محبينك فى المنتدى يانجم
يارب يوافق ادينى اهو عمال ازن على ودانه و يارب يوافق على شان حاجه كمان انى معتز مستحلف ل احمد ممدوح بس اوعه تقول لحد ده سر ماشى

كريم على
قديم 25-11-2010, 12:39 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

يارب يوافق ادينى اهو عمال ازن على ودانه و يارب يوافق على شان حاجه كمان انى معتز مستحلف ل احمد ممدوح بس اوعه تقول لحد ده سر ماشى

من غيرك القعدة مش هتحلى استمر فى الزن ياكيمو ونعملك اعلان بيقول :

كيمو بيزن واحنا معاه هههههههههههههههههههههههه وعلى امل ياكريم انى الاقيك اول واحد موجود معانا ياريت ياكيمو ياريت

قديم 25-11-2010, 12:44 AM
الصورة الرمزية b A d R
b A d R b A d R غير متواجد حالياً

b A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

يا بدور احنا نتقابل في مدينة نصر ونطلع من الدائري رقم 2 الجديد اللي بيعدي علي المنيب مفيش عليه ردارات وطريق مختصر جدا هتنزل من هتلاقي نفسك عند نازلة ميدان الرمايه والدنيا فل اوي احسن من وجع دماغ ميدان لبنان
خلاص هكلمك بكره نظبط مع بعض هنتقابل فين بالظبط و إمتي ..

AHMED bAdR

octavia a4