العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > BYD

BYD من الشركات الصينية الطموحة التى تستثمر فى الابحاث والتطوير لانشاء سيارات وفقاً لاحدث المعايير البيئية ولديها مشاريع لانتاج سيارات هجينة

قديم 04-07-2011, 09:22 PM
الصورة الرمزية aymanlaw
aymanlaw aymanlaw غير متواجد حالياً

لجنة التحكيم و الفصل فى الشكاوى
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة_الموسيقى_الاغانى الاجنبية

aymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لا تشتري الـ BYD الا بعد قراءة هذا الموضوع

وكمان الموضوع مش موضوعك!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 01FDAB~189:
قديم 05-07-2011, 12:07 AM
الصورة الرمزية emad habib700
emad habib700 emad habib700 غير متواجد حالياً
من انا؟: man
التخصص العملى: travel manager
هواياتي: net cars

emad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to behold

ماهو الغرض من نقل موضوع كلنا نعلم تماما من هو صاحبه ونستدل به لخدمه الاصدقاء الجدد وتنسبه سيادتك لنفسك
حتى وان كتبت انه منقول ليس من حق سيادتك استخدام الموضوع بالاسلوب المتبع وبدون نيه صافيه
لك منى كل الشكر والاحترام وايضا لصاحب الموضوع الاصلى وهو من نفتقده الان من مده طويله
قديم 05-07-2011, 12:56 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emad habib700 مشاهدة المشاركة

؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ليه التحامل الغريب ده

مفيش اي تحامل لاني والله مليش اي مصلحه في الموضوع ده غير كلمة الحق اللي انا شوفته بعيني بقوله بكل صراحه بدون اي مجاملات وديه طبيعتي لاني مبحبش اجامل حد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ziabassem مشاهدة المشاركة

+ 11111111111111111
والموضوع موجود في اللينك ده .. وخاص بالأستاذ / أبو ياسمين
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=42768

يا ريت حضرتك تبص علي مشاركتي وردي علي العضو اللي نبهني ان الموضوع متكرر وطلبت حذفه من الادارة لتكراره بدون قصد وشكرا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lonedoctor مشاهدة المشاركة

الاخ صاحب الموضوع
ياريت تستخدم اسلوب لائق وتختار الالفاظ التى تعبر بها عن افكارك
تقبل تحياتى

فعلا انا خاني التعبير وانا مبحبش اتكلم بالاسلوب ده ابدا بس فعلا انا نفسي اننا في مصر نوصل لمرحله نوقف فيها الناس اللي بتجمعلنا العربيات ديه وتستوردهلنا بالاسلوب ده عند حدهم نفسي اشوف بلدنا زي دول اوربا العربية تتعملها تيست امان ومتكونش فيها العيوب ديه كلها وانا بتكلم عن جميع انواع السيارات مش البي واي دي فقط يا ريت وجهة نظري تكون وصلت لحضرتك
قديم 05-07-2011, 01:03 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymanlaw مشاهدة المشاركة

وكأنك سائق الفاروميو ,دى فيرنا ,يعنى تاكسى

يعني البي واي دي اللي ليموزين يا زعيم الكرولا دلوقتي بقيت تاكسي يا ريت نسيبنا بقا من الكلام اللي لا يودي ولا يجيب والواحد فعلا ساعات بيحس انه ندمان علي النصيحة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymanlaw مشاهدة المشاركة

وكمان الموضوع مش موضوعك!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 01FDAB~189:

سيادتك انا كاتب انه منقول واعتذرت لما لاقيته مكرر وياريت سيادتك تقرا مشاركاتي في البداية وانتا تعرف

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emad habib700 مشاهدة المشاركة

ماهو الغرض من نقل موضوع كلنا نعلم تماما من هو صاحبه ونستدل به لخدمه الاصدقاء الجدد وتنسبه سيادتك لنفسك
حتى وان كتبت انه منقول ليس من حق سيادتك استخدام الموضوع بالاسلوب المتبع وبدون نيه صافيه
لك منى كل الشكر والاحترام وايضا لصاحب الموضوع الاصلى وهو من نفتقده الان من مده طويله

يا ريت حضرتك مترميش تهم كدا علي الفاضي والمليان

في حاجه في الدنيا اسمها متنسبش الموضوع لنفسك حتي لو كتبت انه منقول

حضرتك بتناقدضني ولا بتناقض نفسك

فعلا الموضوع ده ذاد عن حده والواحد فعلا ندم علي اليوم اللي فكر فيه انه يشارك في القسم ده
قديم 05-07-2011, 01:43 AM
الصورة الرمزية ziabassem
ziabassem ziabassem غير متواجد حالياً

ziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond repute

يا ريت حضرتك تبص علي مشاركتي وردي علي العضو اللي نبهني ان الموضوع متكرر وطلبت حذفه من الادارة لتكراره بدون قصد وشكرا
ما هو يا فندم لو كنت قلت في أول مشاركة أنه منقول .. كان الكلام حيبقى تمام ومقبول .. وأسمحلي أوضح أنه مش من المنطقي أني أنقل موضوع موجود في نفس القسم في نفس المنتدى .

بمعنى أخر أنك لو كنت ناقله من منتدى أو موقع تاني وذكرت أنه منقول .. حيبقى شيء كويس أنك بتثري المنتدى اللي بتكتب فيه .. إنما بتنقل من نفس المنتدى ونفس القسم .. هو ده اللي مش منطقي .

والواحد فعلا ندم علي اليوم اللي فكر فيه انه يشارك في القسم ده
أرجوك متعتبرش مشاركتك ندم وأهلاً بيك في أي وقت .. وأرجو أنك تكون مزعلتش من كلامي .

Life's is Too Short for the Wrong Job