العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية

سوق السيارات المصرية نصائح عامة وتجارب واخبار عن بيع وشراء السيارات فى السوق المصرى

قديم 18-07-2012, 07:11 PM
الصورة الرمزية mostafa mamdouh
mostafa mamdouh mostafa mamdouh غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Specializing in cars
هواياتي: wrestling

mostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond reputemostafa mamdouh has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سعر النترا 2007 بالمواصفات دي يكون كم؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة haythamghareeb مشاهدة المشاركة

شكرا لكل من ساهم. مش حقدر أرد تاني لأن عندي طيارة كمان ساعتين. حد يأمر بشيء من أمريكا؟ رمضان كريم عليكم جميعا.
توصل بالسلامه ان شاء الله

قديم 19-07-2012, 01:04 PM
الصورة الرمزية mohamed elshahat
mohamed elshahat mohamed elshahat غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed
التخصص العملى: Faculty Of English Commerce
هواياتي: Cars

mohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond repute

والله ياباشا اعتقد سعر لايزيد عن 80000
وحاول تسعرها برة وشوف اعلى سعر ليها كام

احبك....( Toyota)
يا من سرق قلبي مني ..... يا من غير لي حياتي
يا من احببته من كل قلبي ..... يا من قادني الى الخيال

قديم 15-08-2012, 12:49 AM
haythamghareeb haythamghareeb غير متواجد حالياً
من انا؟: سواح
التخصص العملى: مدرس
هواياتي: الكمبيوتر و الموبايلات و السيارات

haythamghareeb is on a distinguished road

رمضان كريم شباب. لسة راجع الحمدلله و قررت أن عربية في اليد أفضل من أني أبيع شكرا لكم جميعا.
قديم 15-08-2012, 03:25 PM
الصورة الرمزية Abu_mazen
Abu_mazen Abu_mazen غير متواجد حالياً
من انا؟: أمجد الكيال
التخصص العملى: Management Information Systems
هواياتي: الكمبيوتر والقراءة والسيارات

Abu_mazen has a spectacular aura aboutAbu_mazen has a spectacular aura about

أولا : حمد الله ع سلامتك وكل عام وانت بخير وبصحة وسلامة يارب
ثانيا : خير ما فعلته انك لم تقم ببيع سيارتك واحتفظت بها ، لاني مريت بالتجربة دي من سنة تقريبا حيث انني ايضا مسافر في الخارج وكانت عندي سيارة فوق الممتازة بجد وعشان زي ما بيقول المثل البلدي بتاعنا في مصر ( الزن ع الودان أمر من السحر ) نصحني الاصدقاء وياريتني ما سمعت كلامهم أني ابيع سيارتي ( أنت مسافر ومش هتحتاج العربية غير شهر ونصف ف السنة ياعم بيع ولما تستقر إن شاء الله ابقي هات واحدة زيرو موديل السنة وكلام فاضي كتيير من ده ) واتخذت اغبي قرار من وجهة نظري اني قمت ببيع السيارة وطبعا نظرا لنظافة السيارة وحالتها الشاذة اتباعت في نصف ساعة بالضبط وندماااااااااااااااااان اشد الندم من يومها لاني اتبهدلت جدا بعد عودتي من الخارج ونزولي اجازة الي بلدنا الحبيبة مصر وطبعا الكل عارف بهدلة المواصلات والسفر ووخصوصاً معايا الزوجة والاولاد وكل يوم اندم علي فكرة بيع سيارتي
كله نصيب قدر الله وماشاء فعل بس نصيحة من أخ بللالالالالالالالاش وخصوصا اللي عايش بره ومش واخد علي بهدلة المواصلات
قديم 15-08-2012, 05:57 PM
haythamghareeb haythamghareeb غير متواجد حالياً
من انا؟: سواح
التخصص العملى: مدرس
هواياتي: الكمبيوتر و الموبايلات و السيارات

haythamghareeb is on a distinguished road

أكن اللي بتحكيه يأبومازن نفس اللي حصل معايا بس الحمد لله ما بعتها و بنصيحتك مش حبيعها. الناس العاقلة ( و هم قلة من أهلي) بيقولوا اللي اجيبه اشيله من الليستة و أفكر في اللي لسة كحناجه مش أجيب و ابيع و أجدد يبقى الواحد محتاج غربتين على غربته .. الأذان بيدن هنا في الأمارات اقوم أفطر و تحياتي لكم رمضان كريم.

الكلمات الدليلية
النترا 2007