العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 26-06-2011, 01:26 AM
egypac egypac غير متواجد حالياً

egypac will become famous soon enough
افتراضي رد: تصريح القيادة المؤقت انتهي !!!!!!!!!!!!!

يا ناس زي ما بقول كدا , انا خدت رخصة مؤقتة , شبه الرخص بتاعت زمان اللي بتتطبق دي , مش لوحدي , كل الناس خدت زيها , سارية لمدة 3 شهور بس , و سالنا ليه مش الرخصة العادية , قالولنا الكمبيوتر اتسرق !!!!!!!!!!!!!!!
قديم 06-07-2011, 04:23 PM
bazed2006 bazed2006 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: IT
هواياتي: القيادة والسفارى

bazed2006 is on a distinguished road

أخى الفاضل الموضوع اسهل مما تتخيل حضرتك هتروح المرور تقدم التصريح فى الشباك هيكتبلك علية 3 شهور لو الكمبيوتر مجاش لو انت تعرف مرور تانى فى كمبيوتر بتعمل تحويل علية وتاخذ رخصة نهائية يارب اكون قدرت افيدك لو فى حاجة مش واضحة ممكن اساعدك 0105877985
قديم 06-07-2011, 04:31 PM
الصورة الرمزية Bendary
Bendary Bendary غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مكافح بشرف
التخصص العملى: Trading - Buiness Development
هواياتي: طوابع - رسم - قراءة ، لكن بعد الشغل والجواز بقت الهوايه : أكل العيش

Bendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bazed2006 مشاهدة المشاركة

أخى الفاضل الموضوع اسهل مما تتخيل حضرتك هتروح المرور تقدم التصريح فى الشباك هيكتبلك علية 3 شهور لو الكمبيوتر مجاش لو انت تعرف مرور تانى فى كمبيوتر بتعمل تحويل علية وتاخذ رخصة نهائية يارب اكون قدرت افيدك لو فى حاجة مش واضحة ممكن اساعدك 0105877985
بالظبط كده
زى التصريح المؤقت بتاع رخصة العربيه - حضرتك هتروح المرور تجدده ، هيكتبولك على ظهره التاريخ الجديد + ختم المرور
الا لو كانوا اشتروا كمبيوتر جديد

Mohamed Bendary
اللهم فرغنى لما خلقتنى له ولا تشغلنى بما خلقته لى
اللهم ولا تحرمنى وانا أسألك ولا تعذبنى وانا استغفرك
مصر هاتفضل غاليه عليا
قديم 12-07-2011, 07:00 AM
egypac egypac غير متواجد حالياً

egypac will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bazed2006 مشاهدة المشاركة

الف شكر يا باشا عالرد
قديم 12-07-2011, 10:07 AM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

انا كنت في مرور طوسون - متهيالي دا اللي انت بتقول علية ابو قير - يوم 15-6-2011 وكانت رخص القيادة الخاصة بتطلع عادي وناس كتير استلمت رخصها قدامي بس الموضوع كان بياخد شوية وقت

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima