العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

قديم 04-06-2012, 06:19 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رابطة ( تسعير السيارات المستعمله)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو هيما مشاهدة المشاركة

معلش أنا أسف أنى وضعت الرابط غلط وبعدين حاولت أدور عليه النهاردة مش لأقى يظهر أنه كان لأعلأن قديم ومدته خلصت , هو عامتاً كان لعربية جولف موديل 2006 أو 2007 مش فاكر وكانت رشة كل حاجة حتى السقف بس موتور ساليم وعفشة سليمة وصالون ممتاز ولكن كان فيه خبطة فى القائم اليمين وصاحبها كان عاوز فيها 67 ألف .
العربية الشيروكى , أنا يمكن ميال ليها شوية زى الداستر علشان عالية عن الأرض وأنا بحب العربيات العالية لكن الواطية دى بتزهقنى فى شوارع مصر الجميلة ده غير أن البودى بتاعها جامد مش زى العربيات الورق بتاعت اليومين دول بس هو اللى مخلينى بفكر فيها ألف مرة هو الضريبة بتاعتها السنوية وكمان أستهلأك البنزين وموديلها القديم اللى مش عارف لو حبيت فى يوم بعد ما أجبها أبيع فهعرف أبيع بنفس السعر ولأ محدش هايخدها وهاخسر .ولولأ ذلك أنا كنت جبتها بدون تفكير .

وأنا على فكرة متفق مع حضرتك ان سعر الأنسر دي غالى أوى والناس بقت بتضرب أسعار مبالغ فيها أوى عشان لما حد يفصال فميبقاش بردوا خسران .

أنا عندي الأولأد ميالين قوى للأنترا , وأحنا بطابعنا بنحب التغير كل شوية فعشان كده الكل متفق أن الألنترا سهلة البيع .
طب أيه رأى حضرتك , انا ظهر أمامى اليوم حتة ألنترا موديل 2007 كاملة أتوماتيك والتكيف تاتش , تانى مالك , ماشية 93 ألف كيلو والرخصة باقى فيها ستة شهور , رشة اكصدامين ورشة رفرف يمن أمامى وفبريكة جوة , حالة جيدة جداً وصاحبها عاوز فيها 74 ألف , أيه رأى حضرتك فى الكلأم ده

بالنسبه للالنترا سعرها كويس
بس العداد مش كتير شويه ؟؟؟

على العموم الالنترا عربيه ممتازه الصراحه

انا جربتها قبل كده

اهى دى بقى لما تفكر تبيعها مش هتبقى مهموم

اى استفسار انا تحت امر سعادتك
قديم 04-06-2012, 07:04 PM
الصورة الرمزية ابو هيما
ابو هيما ابو هيما غير متواجد حالياً
من انا؟: أعمل ليومك كأنك تموت غدا
التخصص العملى: مرشد سياحى
هواياتي: العاب القوى والقراءة

ابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yahiaashraf مشاهدة المشاركة

بالنسبه للالنترا سعرها كويس
بس العداد مش كتير شويه ؟؟؟

على العموم الالنترا عربيه ممتازه الصراحه

انا جربتها قبل كده

اهى دى بقى لما تفكر تبيعها مش هتبقى مهموم

اى استفسار انا تحت امر سعادتك
أن شاء الله هاطلع بكرة أتفرج على الألنترأ وأبقى أروح أشوف المازدا كمان ان شاء الله وهابقى أقولك عملت أيه

شـــــــــــقة مفــــــــــروشة للبيــــــــــع بــجــنـــــــــــــــوب
ســــــــــــــــــــــين اء

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
"خيركم للناس أنفعكم للناس"
صدق رسول الله

قديم 04-06-2012, 07:06 PM
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو هيما مشاهدة المشاركة

أن شاء الله هاطلع بكرة أتفرج على الألنترأ وأبقى أروح أشوف المازدا كمان ان شاء الله وهابقى أقولك عملت أيه

اوك ان شاء الله

و ربنا يعمل اللى فيه الخير

تحياتى
: 01FDAB~189:
قديم 05-06-2012, 01:01 PM
(لا اله الا الله) (لا اله الا الله) غير متواجد حالياً

(لا اله الا الله) has a spectacular aura about(لا اله الا الله) has a spectacular aura about
Smile رد: رابطة ( تسعير السيارات المستعمله)

ازيك يت باشا
انا كنت سألتك عن ال ايه فور فبل كده و صرفت النظر عنها
و دلوقتي ادامي عربية بيجو 307 2004 ماشية 182000 كيلو
اوتوماتيك فول اوبشن عدا فتحة السقف رشة خوارج و دواخل فابريقة
حالة الصالون جيدة و جنوط سبور الاصلية خليجي
بس اللي مخوفني منها عدد الكيلوات و سعر قطع الغيار و ناس كتير بتشتكي من الفتيس
فهل عدد الكيلوات كبير جدا ام مناسب
و هل تنصحني بشرائها ام لا
و الف الف شكر يا باشا
قديم 05-06-2012, 02:14 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة (لا اله الا الله) مشاهدة المشاركة

ازيك يت باشا
انا كنت سألتك عن ال ايه فور فبل كده و صرفت النظر عنها
و دلوقتي ادامي عربية بيجو 307 2004 ماشية 182000 كيلو
اوتوماتيك فول اوبشن عدا فتحة السقف رشة خوارج و دواخل فابريقة
حالة الصالون جيدة و جنوط سبور الاصلية خليجي
بس اللي مخوفني منها عدد الكيلوات و سعر قطع الغيار و ناس كتير بتشتكي من الفتيس
فهل عدد الكيلوات كبير جدا ام مناسب
و هل تنصحني بشرائها ام لا
و الف الف شكر يا باشا
العربيه هاتشباك ام استيشن ؟

الكلمات الدليلية