العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 27-11-2011, 02:54 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: غرامه الانتخابات

الله عليك يا عم تامر طول عمرك استاذ وانا والله مش حايشني عنكم غير الشديد القوي لاننا بنجدد الادارة بتاعت الشركة وطبعا لاغيين كل وسائل الترفيه لحد ما نخلص منه وهانت اهي الحمد لله
قديم 27-11-2011, 03:01 PM
الصورة الرمزية top gear
top gear top gear غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس بترول
هواياتي: driving

top gear has a reputation beyond reputetop gear has a reputation beyond reputetop gear has a reputation beyond reputetop gear has a reputation beyond reputetop gear has a reputation beyond reputetop gear has a reputation beyond reputetop gear has a reputation beyond reputetop gear has a reputation beyond reputetop gear has a reputation beyond reputetop gear has a reputation beyond reputetop gear has a reputation beyond repute

متهيألي صعب موضوع الغرامة دا

" أستغفرُاللّــه الذّي لا إلَه إِلآ هُوَ الحي القيومَ وأتُوبُ إلّيه عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته "
قديم 27-11-2011, 04:12 PM
mohamedsalahelden mohamedsalahelden غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف بيع بشركه ادويه
هواياتي: قياده السيارات

mohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud of

على العموم لو مفيش حد عاجبك فى ديرتك روحى وابطلى صوتك
قديم 28-11-2011, 06:35 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

اولا موضوع الغرامه ده حقيقي يا مرمر

ثانيا سيبك من موضوع الغرامه صوتك ده امانه انتي واللي زيك لان لو انتي واللي زيك مرحوش يدلو بصوتهم في الانتخبات اصحاب النفوذ هما اللي هيكتسحوا الملعب

لكن لما انا وانتا وكل الناس اللي تخاف ربنا ومتبعش صوتها ولا بكنوز الدنيا ننزل ندي صوتنا للي يستاهل انه فعلا ياخدها يبقي انسي ان البلد ترجع تاني للنظام القديم والرشاوي

وبعدين يا مرمر عيب لما تبقي حاطه في البروفيل بتاعك مهنتك صايع نت قديم ولحد دلوقتي متعرفيش حاجه عن الناس اللي في دايرتك ههههههههههههه

ادخلي اعملي بحث عن المرشحين في دايرتك وشوفي مين اجدر واحد بصوتك انا عن نفسي الحمد لله استقريت خلاص علي اللي هرشحه من عمال وفئات وقوائم

شدي حيلك والحقي مفيش قدامك غير النهارده اخر يوم

ومتنسيش تقوليلي هترشحي قايمة مين هههههههههه
اية الوطنية دى

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 28-11-2011, 11:10 AM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute
عاجل يلا نروح الانتخاباات

حاجه كده مجاراه للاحداث

حول الكلام اللي اتقال ان اللي مش هيروح ينتخب هيدفع 500 جنيه

الاحقنا يا ريس ياللي كنت مدلعنا كنا علي ايامك بناخد 500 جنيه ولحمه وكبده وفشه وبطانيه علشان ننتخب دلوقتي بندفهم لو مانتخبناش
ارجع ياريس قبل ما لبلد تبوظ اكتر من كده
:P

ادعولي انا هنزل اقف وسط الطوابير الطوابير والوصله لابعد حته فيكي يا زيتون
تفتكروا هرجع الساعه كاااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااام
علي بال ما هرجع هتوحشوني واتمني انكم متزنقوش الزنقه دي

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share