العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > اليابانى العام

قديم 15-06-2012, 07:07 PM
الصورة الرمزية abdohtaby
abdohtaby abdohtaby غير متواجد حالياً
من انا؟: عبدالله
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: عاشق للسيارات

abdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كنت عاوز اعرف ايه رايكوا في تيريوس 2012

ان شاء الله حعمل تقرير عن العربيه بس انا عارف ان انا زهقتك يا استاذ عبدو انا حجيب اعلى فئه في المانيوال الي هي ب 118 الف بس انا كنت عاوز شكل التابلوه بتاع الانسر 2012الشكل الجديد علشان الانسر الي كان رافعها الاستاذ يحي وعامل تقرير عنها السودا التابلوه بتاعها مش جميل خالص والسي دي شكلو وحش جدا وفي ناس بتقولي ان الانسر ضيقه شويه من جوه وهي حقيقي واطيه للدرجة ولا ايه يعني بتسلم اوي علة المطبات ولا عادي مبتحكش وانا ان شاء الله لو جبتها هجيبها رمادي ياريت الي معاه لانسر 2012 يرفعلنا صور العربيه وخاصه صور التابلوهواسف لطول السؤال : 010104~171::0 10104~171::01 0104~171::l oveu:
قديم 15-06-2012, 09:30 PM
3bdo 3bdo غير متواجد حالياً

3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future

بص يا معلم دى صورة التابلوه بتاع كل فئات الوتوماتيك 1600 http://img9.imageshack.us/img9/1290/36862489.jpg بس طالما انت هتجيب مانوال اعتقد ان شكل التابلوه هيختلف ممكن يكون اللى استاذ يحيى كان منزله فى التقرير و ممكن يكون شكل تانى اما الكاسيت فانا مشوفتوش غير فى اعلى فئة فى الاوتوماتيك 1600 وكان شكله شبابى وجميل وكان فيه برضه فتحة usb اما باقى الفئات فموشفتهاش بصراحة اما عن موضوع انها ضيقة ده انا لما قعدت فيها من وره لقيتها مريحة جدا مع العلم انى هستعملها كعربية عائلية لكن هي تعتبر فى مسائلة الوسع دى متوسطة اما موضوع انها بتحك فانصحك متفكرش فيه كتير وانت بتتفرج على اى عربية عشان متتعبش لان انت كده كده لازم تاخد المطب براحة لاكن ارتفاعها يعتبر كويس وهو 165 mm يعنى اعلى من الكارينز اللى هيا 156 mm ومن السيراتو اللى 150 mm ومن السول اللى تعتبر عربية عالية 164mm ومن الريو 140 mm ومن البيكانتو اللى 152 mm ومن عربيات تانية كتير مالية السوق بس انا اعتقد انهم علوها شوية عن الاول واهلا بيك يا باشا فى اى وقت بس انا عندى استفسار صغير هو انا اعرف ازاى ان حد رد على موضوعى واعرف ازاى مثلا ان انت رديت عليا فى الموضوع ده لانى بلاقيه فى قايمة المشاركات الاخيرة
قديم 15-06-2012, 10:35 PM
الصورة الرمزية abdohtaby

abdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond repute

والله انا ياباشا مش عارف انا بدخل وخلاص الي رد رد بس يا ريت بعد ازنك تعملنا تقرير عن العربيه اول ماتجيبها والصور من الدخل والخارج كتير الله يكرمك :Bra vo:
قديم 16-06-2012, 12:29 AM
3bdo 3bdo غير متواجد حالياً

3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future

من عينى يا باشا انت تامر بس لو اتاخرت اعرف انى لسة مجبتش العربية
قديم 16-06-2012, 03:23 AM
الصورة الرمزية abdohtaby

:Bra vo: