العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الامريكية > كرايسلر CHRYSLER

قديم 09-12-2010, 05:31 PM
shadyyassin shadyyassin غير متواجد حالياً

shadyyassin is on a distinguished road
افتراضي رد: مطلوب مساعده من عمالقه الامريكاني

ربنا يكرمك يا جميل عموما اعتقد ان الموضوع ده بيفرق علي حسب الحاله العامه للعربيه
قديم 09-12-2010, 06:06 PM
cars admire
Guest

عاجل رد: مطلوب مساعده من عمالقه الامريكاني

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shadyyassin مشاهدة المشاركة

الحمد لله ربنا اكرمني و جبت عربيه كريسلر ستراتوس موديل 2000 جميع الكماليات عامله 90000 الف كيلو متر انا عارف ان قطع غيارها غاليه الي حد ما بس انا كنت عايز اعرف اعمل الصيانه الدوريع بتاعتها فين بره التوكيل و لو فكره عامه عن العربيه يبقي تمام عشان هي مش منتشره قوي و لو حد يعرف منين اجيب الكود بتاع الكسيت بتاعها عشان انا ضيعت الورقه اللي كان مكتوب فيها الكود يبقي تمام و برضه ايه الحاجات اللي المفروض اني اعملها دلوقتي لاني لسه معملتش فيها اي حاجه و مركونه تحت البيت برضه لو حد يعرف ايه ظروف قطع غيارها يعني مثلا موجوده فين و لو اسعرها مثلا التيل وره و ادام و سير الكاتينه و لو هل انا لازم اروح عند حد بتاع امريكاني و لا ممكن اي ميكنيكي و عفشجي

اسف لو كنت طولت عليكم و لكم جزيل الشكر مقدما

اخوكم ابو يوسف شادي ياسين
sameh eL hawary [mamLket el syor inside eLtawfekia but remove your bad OLD beLts befor you go there in good mechaniks work shop into streat and dont try to talk to any one there the store of sameh eL hawary is under down up stears inside beLdings sameh el hawary mamLket eL seyor any things about eLsyor you will find it there !!!!!AND ANY OIL SEAL TOO!!!!!!! have agood Luck man

VERY GOOD MECHANIC!!
that man body shop name {AWLAD ABD EL NABY} that man is avery good mechanic and hes Location is face off omarat eL araise eL kasr eL3ayny streat near ma3had eL ta3awon!!!!!!!that BODY SHOP fix any GM AND MOBAR CARS MODELS NEW OR OLD ONE!!!named AWLAD ABD EL NABY!!!!!!
قديم 10-12-2010, 09:29 AM
cars admire
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cars admire مشاهدة المشاركة

sameh eL hawary [mamLket el syor inside eLtawfekia but remove your bad OLD beLts befor you go there in good mechaniks work shop into streat and dont try to talk to any one there the store of sameh eL hawary is under down up stears inside beLdings sameh el hawary mamLket eL seyor any things about eLsyor you will find it there !!!!!AND ANY OIL SEAL TOO!!!!!!! have agood Luck man

VERY GOOD MECHANIC!!
that man body shop name {AWLAD ABD EL NABY} that man is avery good mechanic and hes Location is face off omarat eL araise eL kasr eL3ayny streat near ma3had eL ta3awon!!!!!!!that BODY SHOP fix any GM AND MOBAR CARS MODELS NEW OR OLD ONE!!!named AWLAD ABD EL NABY!!!!!!
used spare parts for any u.s.a cars !!

fawzy eL kawaga

35823858
35862586
25792550
قديم 03-02-2011, 01:33 AM
مرعى مرعى غير متواجد حالياً

مرعى is on a distinguished road

السلام عليكم
علىفكرة السيارة الاستراتوس جميلة ومتينة بس ياحسارة التجار مش عرفينها .اللى بيقول هى النيون ويحاول يبع غير حاجتها ودة حصل معى فى شمبليون ومع ناس تنية فى البلد
وعشان انا من زمان فى الامريكانى قدرت اتصرف فى احتياجاتى
واى استفسار مكن اساعد ان شاء اللة
وتليفون 0166657681
0121696434
وشكرا
قديم 03-02-2011, 01:57 AM
مرعى مرعى غير متواجد حالياً

مرعى is on a distinguished road

الاستاذ/ابويوسف شادى
السيارة الاستراتوس سيارة جميلة وقوية بس للاسف سعرهاضعيف فى مصر
انما احسن من اية سيارة احرى