العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > صور وفيديو الأعضاء

صور وفيديو الأعضاء مكتبة صور ولقطات فيديو بواسطة أعضاء المنتدى

قديم 02-05-2009, 08:21 PM
drift_lover drift_lover غير متواجد حالياً

drift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صور سيارتى بالكويت

جميله الصور...
ربنا يبارك لك.
قديم 09-05-2009, 05:23 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mokhtar872000 مشاهدة المشاركة

موتور بجد جبار وتقريبا هو اللى بيبقى فى السيفروليه تاهو وسوبربان وشقيقتهم الجمس يوكون بس انا بحب الكابريس من ساعت ماركبت الكابريس كلاسيك القديمه تمانينات اللى بيقولوا عليها فى السعوديه كابريس تسعاوى وعلى ماعتقد منتشره نوعا ما بالكويت بجد لما ركبتها عرفت انى عمرى ماركبت عربيات قبل كده وكنت راكبها مع واحد صاحبى مجنون شويه حسيت انى بصور فيلم فى هوليود والشرطه الفيدراليه الامريكيه كلها ورانا والتسارع بتاعها جبااااااااااااااااااار وصوت الفرامل وهى بتصفر حاجه مش ممكن
بس كتير اوى لما يخلوه 6000 سى سى مش عارف الناس دى ناويه على ايه ؟؟
عربيه حضرتك اللى هى تقريبا تجميع مصانع هولدن فى استراليا هل تشطيبها تمام ولا زى ما السعوديين اللى بيركبوا الكراون فكتوريا والميركيورى جراند ماركيز بيقولوا انها من يوم مابقت استرالى بقت اى كلام بس انا مش واثق فى الكلام ده لان الشفر عمرها ما تنعمل حاجه اى كلام
وربنا يباركلك فى عربيتك وعقباال ماتخاويها بحته سوبربان 5700
شكرا يا باشا لردك و متابعتك و ربو دعوتك الحلوة نا يرزقك الكابريس و اللى احسن منها كمان

بص يا باشا بالنسبة للتجميع الاسترالى هو فعلا مش زى القديم الامريكانى بس لو قارنتها بالعربيات بتاعت االيومين دول حتى المتجمعة فى امريكا مابتلاقيش فرق تقريبا فى الخامات و التقفيل لأن عموما العربيات زمان كانت بتستحمل و جامدة (حديد على حديد) لكن هى عموما سيارة بتديك قيمة عالية جدا بالنسبة لسعرها و الحمد لله اهى ماشية كويس

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 09-05-2009, 05:27 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة WAD kSa مشاهدة المشاركة

ماشاء الله تبارك الله مرة حللللللوة

وانا بصراحة من عشاق الكوابرس بصفة عامة ,,,

وبصراحجة الكابريس فخمة ولها هيبتها ,,, والمكينة ماشاء الله قوية

الله يديك خيرها ويكفيك شرهااااا

تقبل مروري وارق التحيااات

حبيب قلبى ... كلك ذوق والله
و شكرا عل مرورك الجميل و ان شاء الله زى ما اتفقنا نعمل تجمع الكوابس فى مص بإذن الله

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 10-05-2009, 04:01 PM
الصورة الرمزية mokhtar872000
mokhtar872000 mokhtar872000 غير متواجد حالياً
من انا؟: Mokhtar Abas ELMalahy
التخصص العملى: Relationship officer-RAKBANK-Dubai-UAE
هواياتي: cars/internet/football

mokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

شكرا يا باشا لردك و متابعتك و ربو دعوتك الحلوة نا يرزقك الكابريس و اللى احسن منها كمان

بص يا باشا بالنسبة للتجميع الاسترالى هو فعلا مش زى القديم الامريكانى بس لو قارنتها بالعربيات بتاعت االيومين دول حتى المتجمعة فى امريكا مابتلاقيش فرق تقريبا فى الخامات و التقفيل لأن عموما العربيات زمان كانت بتستحمل و جامدة (حديد على حديد) لكن هى عموما سيارة بتديك قيمة عالية جدا بالنسبة لسعرها و الحمد لله اهى ماشية كويس

و شكرا عل مرورك الجميل و ان شاء الله زى ما اتفقنا نعمل تجمع الكوابس فى مص بإذن الله
الله يخليك ياباشا وربنا يرزقنا بس بحته كابريس SS صابونه 96 مش عايز اكتر من كده وربنا يقدرنى ادفع بنزينها

فعلا كلام حضرتك الاسترالى مش هيبقى زى الامريكى بس برضه مش ضايع زى ما بعض الناس مطلعين عليه خصوصا (راعى الفوردات ) ههههه بلغتهم اللى بيركب فكتوريا وماركيز على اساس انهم بيتصنعوا فى كندا امريكا الشماليه يعنى بس استراليا تقفيلها مش وحش اوى كده ما التويوتا كامرى دلوقتى استرالى
كنت عايز اسالك لما اشتريتها كانت زيرو ولا مستعمل وهل فكرت فيها على طول ولا مثلا قارنت بينها وبين الماركيز المنتشره جدا فى الكويت وبرضه المنافسين زى الدودج تشارجر والالتيما V6 ... وايه اخبار البنزين معاك
وربنا يباركلك فيها
قديم 10-05-2009, 04:05 PM
الصورة الرمزية mokhtar872000
mokhtar872000 mokhtar872000 غير متواجد حالياً
من انا؟: Mokhtar Abas ELMalahy
التخصص العملى: Relationship officer-RAKBANK-Dubai-UAE
هواياتي: cars/internet/football

mokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond repute
رد: صور سيارتى بالكويت

زى ماقلتلك ياباشا هالقطلى حته صابونه SS تسعينات واجى معاكم المقابله ptmnlo123per122