العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو فلوانس Fluence

رينو فلوانس Fluence Renault Fluence 2009—present The Renault Fluence is a compact mid-size sedan produced by the French automaker Renault. This built at the Oyak-Renault plant in Bursa, Turkey and Santa Isabel factory, in Cordoba, Argentina for Latin America.

قديم 04-09-2011, 05:14 AM
eng_sa3d eng_sa3d غير متواجد حالياً

eng_sa3d is on a distinguished road
افتراضي استشارة مهمة جدا بخصوص رينو فلوانس

سمعت كلام كده مخوفنى جدا بعد ما كنت قررت خلاص انى اشترى فلوانس
بيقولو والله واعلم ان فى مشكلة فى الفلوانس والميجان انه خطر انك تجيب مياه على الموتور علشان مش عارف مكان ايه فى الكهربا مكشوف ولو جات عليه مياه حتعمل كارثه انا مش فاهم قوى واللى قالى الكلام ده واحد فى معرض الطارق اسماعيل حد سمع حاجه عن الموضوع ده؟؟؟ وهل فعلا فى مشكلة فى الميجان والفلوانس فى الكهربا او الكارتات او حاجة شبة كده وان مكانها سهل يجى عليه ماية؟ظظ
قديم 04-09-2011, 05:50 AM
الصورة الرمزية owner
owner owner غير متواجد حالياً
من انا؟: iam legend
التخصص العملى: faculty of english commerce
هواياتي: cars and autos

owner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to all
افتراضي رد: استشارة مهمة جدا بخصوص رينو فلوانس

انا مش فاهم انا اخويا معاة فلوانس ومش بيحصل اى حاجة وبعدين شركة زى رينو اكيد مش هتعمل غلطة زى دى بس الحمد لله العربية كويسة جدا واختيار موفق وربنا معاك
قديم 04-09-2011, 07:21 AM
MBedair MBedair غير متواجد حالياً

MBedair is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة owner مشاهدة المشاركة

انا مش فاهم انا اخويا معاة فلوانس ومش بيحصل اى حاجة وبعدين شركة زى رينو اكيد مش هتعمل غلطة زى دى بس الحمد لله العربية كويسة جدا واختيار موفق وربنا معاك
طب ممكن تقولنا ال feedback بتاعه عن العربيه و بقالها اد ايه معاه؟
قديم 13-09-2011, 04:30 PM
wael - mohamed wael - mohamed غير متواجد حالياً

wael - mohamed will become famous soon enough

بص يا باشا الي بتحصل دي نتيجة ان الموتور بيتغسل بالمية في البنزينة فالمية بتتسرب للمباين بتاعت العربية وبتبوظه بس دي غلطتنا احنا مش العربية علشان الموتور المفروض يتغسل بالمية المفروض بيتغسل بمادة بتتباع في موبيل وعلى العموم العربية حلوة جدا وربنا يباركلك ان شاء الله
قديم 13-09-2011, 09:10 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

بتهيألى اى عربية جديدة لو الكويل او الكويلات جه عليهم ميه حيبوظوا مش الرينو بس انا حصل معايا الكلام ده فى اللانوس

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا