العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > M11 , M12

قديم 16-02-2011, 02:42 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الام 11 ما هي الا دبابه .........!!!!!!!!

ههههههههههههههههههههههههه
يا مواضيعك يا ابو الاسعاد انت شكلك كده هتخلينى انضم انى مجبتش الm11
لكن مش مشكله كله كويس المهم انك دبابه و جرار قصاد حته فيرنا

كريم على
قديم 16-02-2011, 02:43 PM
mms mms غير متواجد حالياً

mms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant future

شكرا على مجهودك العظيم... والسؤال ,هل الام 11 السياره ليس فيها من الام 11 الدبابه الا الاسم ؟ ام الاداء ايضا؟ وما هو موقفك من العيوب المعروفه عنها وبخاصه الدينمو والفرامل والباور......... الخ.
قديم 16-02-2011, 02:57 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

ابو الأسعاد ياكبير انت ايه الحلاوه دى ياراجل وطبعا ياعلاء الm11 هى اللى لازم تعلم على الفيرنا ليه بقى ؟؟؟
عشان كتر خير الفيرنا انها مستحمله الكومى وكورسير دى لوحدها كبيره اوى هههههههههه

والله يا باسم الواحد بس مش عايز يوريكم قدرات الفيرنا ايه علي الطريق علشان بس متتصدموش فخلينا ساكتين احسن

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Komy مشاهدة المشاركة

يا علاء باشا هو ده سؤال , طبعا الفيرنا

يا عم كومي من غير ما تقول الاجابة معروفه ام 11 ايه ديه اللي هتيجي جمب الفيرنا علي الطريق

ده انا كل ما اشوف عربية صيني صحبها عملي فيها اللي راكب البي ام الفئة السابعه بندمه علي اليوم اللي فكر يشتري فيه صيني هههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

يا مواضيعك يا ابو الاسعاد انت شكلك كده هتخلينى انضم انى مجبتش الm11
لكن مش مشكله كله كويس المهم انك دبابه و جرار قصاد حته فيرنا

والله يا ابني انتا عار علي الكوري وانا هكلم غبور باشا يسحب العربية من ابوك اصلك وش فقر وان شاء الله هبعت لابوك رسالة هخليه يقطع رجلك لو دخلت الماتريكس تاني ههههههههه
قديم 16-02-2011, 03:07 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

والله يا باسم الواحد بس مش عايز يوريكم قدرات الفيرنا ايه علي الطريق علشان بس متتصدموش فخلينا ساكتين احسن

لا بلاش خلى الطابق مسطور
تحس انى 1100 بتجرى
محدش يزعل زى كومى و اخوك محمد و حبيب قلبى اسبيدر

يا عم كومي من غير ما تقول الاجابة معروفه ام 11 ايه ديه اللي هتيجي جمب الفيرنا علي الطريق

ده انا كل ما اشوف عربية صيني صحبها عملي فيها اللي راكب البي ام الفئة السابعه بندمه علي اليوم اللي فكر يشتري فيه صيني هههههههههههه

يخرب بيت الحوارات

والله يا ابني انتا عار علي الكوري وانا هكلم غبور باشا يسحب العربية من ابوك اصلك وش فقر وان شاء الله هبعت لابوك رسالة هخليه يقطع رجلك لو دخلت الماتريكس تاني ههههههههه
والله انت محوراتى كبير وكله على الفاضى و بلاش وجع دماغ باء و روح اغسل التاكسى بتاعك

كريم على
قديم 16-02-2011, 08:00 PM
الصورة الرمزية emad7759
emad7759 emad7759 غير متواجد حالياً

emad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond repute

الام 11 ياابولاسعاد مجاش اسمها من الدبابه اللى انتا بتحكى عنها

وبعدين انا مشعارف انتا لسه بتشكر فيها حتى بعد المقابله

طيب ولله العظيم انا فرحان ليك جدا ان عربيتك كويسه وادعى ربنا ان تظل كدا على طول

بس خلى بالك ان فيه ناس ممكن تجبها بسبب كلامك ده عنها وطبعا هيندمو على اليوم اللى

سمعه كلامك وتم شراها

وان شاء لله فى المقابله الجايه هقول ليك الاسم بتعها ده تم اختياره هنا فى مصر ليه

GIFT 4U