العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: من العضو الأقرب إليك . . . . ؟
د. عبد السلام موافي - Dr. Bolbolan 10 76.92%
م. سامح رمزي - sam ram 11 84.62%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 13. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 23-12-2009, 04:25 AM
MaXx MaXx غير متواجد حالياً

MaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لحظة من فضلك ( اضرب كلاكس )

اولا : عندنا الناس بتمشي فيها نايمين خااالص لدرجة اني مش بحتاج اطوق رفارف العربية لاني بطوقها في ملابس المشاة بس علي خفيف يعني

عزيزي Arafa اشكرك علي ردك السريع وانا جربت الحل ده بس في مشكلة عندي اني مركب زينون ولما بفتح العالي في وش اللي جاي بسمع الفاظ منيلة بنيله
بجد ضحكتني جدا بالكلام اللي قلته ,,, مش عارف اقولك ايه ,,, في اوقات كتير الناس بتبقي سكرانة فعلا ,,, و ساعات بيبقي راجل ولا ست تعبانين شوية ( ربنا يشفي الجميع ) و ماشين علي اقصي سرعة ليهم ,,,

مفيش حل غير انك تحاول تصلحه في اسرع وقت ,,, و اول ما يرجع ابقي شغل الكلاكس شوية لانه هيكون واحشك ... و فكرة النور العالي دي كويسة بالليل ,,, و لو انها مش حلوة للدرجة بسبب الكلام اللي مش لطيف ...

ربنا معاك
قديم 23-12-2009, 04:59 AM
Dr.A Dr.A غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طبيب /استاذ جامعي

Dr.A has much to be proud ofDr.A has much to be proud ofDr.A has much to be proud ofDr.A has much to be proud ofDr.A has much to be proud ofDr.A has much to be proud ofDr.A has much to be proud ofDr.A has much to be proud ofDr.A has much to be proud ofDr.A has much to be proud of

انا من 10 سنين لم استعمل الة التنبيه
بس انا في امريكا مش في مصر
انت تركب سرينة مطافي
سرينة قطار
وللا اقولك ركب ميكروفون زي الشرطة و نادي على الناس بدل الكلاكس
الاستاذ اللي لابس قميص ابيض وخايف عليه يوسع
الانسة اللي لابسة فستان اصفر توسع احسن ارش عليها مية

والله يا أخي ربنا يكون في عون الناس اللي ماشية من السواقين
ويكون في عون السائقين من الناس الماشيين
مصر دي بلد عجيبة

All truth passes through three stages
First, it is ridiculed
Second, it is violently opposed
Third, it is accepted as being self-evident
قديم 23-12-2009, 05:22 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

والله يا شوتر انا قعدت شهور من كلاكس ولى واحد صاحبى قعد سنين من غيرة واحنا الاتنين سواقتنا عنيفة جداً بس هى الفكرة دايماً انك تخلى قراراتك بناء عليك انت وبس وباقى الناس اللى حواليك كائنات حيه لا يجدى معاها الكلاكسات وصدقنى ديه حقيقة بالعكس كمان فيه ناس لما بترضبلهم كلاكس بيعندو
ptmnlo123per115

ده غير طبعاً انك هتتخلص من ادمان الكلاكس اللى بيؤدى لحوادث ساعات والله لدرجة انك تشوف واحد جاى بيجرى فى طريق فيه ناس وهو معلق ايدة على الكلاكس قال يعنى خلاص كده عمل اللى علية او واخد تقاطع جرى من غير ما يبص يمين ولا شمال ولا يعمل حساب اى حاجة مفاجئة ومعلق ايدة على الكلاكس وكده كفاية اعملكو ايه

انا شخصياً اتمنى يبقى فيه واحد حتى فى السنة الناس كلها تجرب تمشى من غير كلاكسات مع انى متاكد ان فيه ناس كتير مش هتغلب وهتطلع ادييها ودماغها وهتشغل سرينة الالفاظ البذيئة برضو
حلو بذيئة ديه ptmnlo123per1127

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 23-12-2009, 05:40 AM
الضاحك الضاحك غير متواجد حالياً

الضاحك is on a distinguished road
افتراضي الحصار يمنع طفل من غزة من الوصول لمدرسته بمصر

غزة - يقين:

شارك الطفل محمد الكموني 5 سنوات الطالب في الصف الأول الابتدائي في الاعتصام الذي نظمته لجنة الطلبة العالقين في قطاع غزة أمام المجلس التشريعي الفلسطيني للمطالبة بفتح معبر رفح البري والسماح لهم بالالتحاق بجامعاتهم في الدول العربية والأوروبية.

ويسعى الطفل محمد للالتحاق بمدرسته في مصر حيث قام والده بتسجيله بإحدى المدارس واستلم له الكتب الدراسية واشترى له الزي المدرسي ومستلزمات الدراسة، ولكنه لم يتمكن حتى الآن من دخول المدرسة بسبب عدم تمكنه هو ووالدته من السفر من قطاع غزة إلى مصر عبر معبر رفح المغلق.

وشارك العشرات من الطلبة العالقين وأصحاب الإقامات في الاعتصام الذي نظم أمام المجلس التشريعي في غزة مطالبين بفتح معبر رفح، حاملين العديد من الشعارات التي تطالب بحل قضيتهم وإبعادها عن الجاذبات السياسية بين جميع الأطراف باعتبارها قضية إنسانية محذرين من ضياع مستقبلهم الدراسي.

وفي نهاية الاعتصام سلم الطلبة العالقون رسالة مناشدة إلى مكتب الصليب الأحمر في قطاع والى مكتب دائرة الشؤون الإنسانية في الأمم المتحدة للمساعدة في حل قضيتهم.

صورة تعبيرية

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 23-12-2009 الساعة 10:55 AM
قديم 23-12-2009, 07:51 AM
fezo fezo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Architect

fezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud of

انت ممكن تركب كف ايد على الكبود
و توسع الناس سكتك و اللى مايرضاش اديلو بالقلم على .....

Ahmed Fayez
أنا مسئول عن عقلي
إذا أنا مسئول عن نتائج أفعالي
راقب أفكارك ،لأنها ستصبح أفعال
راقب أفعالك ، لأنها ستصبح عادات
راقب عاداتك ، لأنها ستصبح طباع
راقب طباعك، لأنها ستحدد مصيرك

الكلمات الدليلية
مســـــــــمار, مغامرات, المدير, اليوتيوب, السلام, العروض, اعلانات, ريجيم, ريجيم سريع, ريجيم كميائى