العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT

فيات FIAT فيات FIAT الايطالية استطاعت ان تتجاوز ازماتها الماضية بعد فشل تحالفها مع جنرال موتورز عن طريق تقديم موديلات لاقت نجاحا كبيرا مثل جراند بونتو فيات 500 باليو سيينا ليينا بونتو

قديم 10-03-2012, 09:09 AM
fourseasons fourseasons غير متواجد حالياً

fourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ال 126 كلت دماغى بتعديلاتها

,وبالنسبة للموديلات النصر هى من اول 91 حتى 94 على معتقد
قديم 10-03-2012, 02:47 PM
eslamafify eslamafify غير متواجد حالياً

eslamafify will become famous soon enougheslamafify will become famous soon enough

fourseasons

تسلم ياباشا ربنا يباركلك
قديم 20-05-2012, 10:24 AM
MAHMOUDM MAHMOUDM غير متواجد حالياً

MAHMOUDM is on a distinguished road
عاجل رد: ال 126 كلت دماغى بتعديلاتها

السلام عليكم ياشباب انا من محبى 126 اشتريت اكتر من 15 عربية وحافظ كل مسمار فيها لدرجة انى بصلح كل حاجة عندى تحت البيت وبفوك الموتور والفيتيس وكل التعديلات اللى انتو بتشوفوها على النت عارف اذى تتعمل وعلى فكرة العربية دة حلوة جدا انا حاليا عندى واحدة موديل 91 بس بحالة الزيرو معلش نسيت اعرفكم بنفسى انا اسمى محمود موظف فى شركة قطاع خاص( IT) واميلى
mahmoudm20082008@hotmail. com
قديم 21-05-2012, 10:57 AM
MAHMOUDM MAHMOUDM غير متواجد حالياً

MAHMOUDM is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eslamafify مشاهدة المشاركة

اهلا بيك يا ابو نورا وتسلم على ردك شكلك جارنا

والله انا زى ما قولتلك امكانياتى هى العربية الى معايا بس مقدرش ازود عليها جنيه دلوقتى ومش بمزاجى

انا لو عليا هجيب حته E30 ولا m40 واعيش اللحظة وانسى اى عربية تانية اتخلقت

بس ده مش متاح حاليا ومقدرش امشى من غير عربية انا نسيت المواصلات بتتركب منين يا جدع كده بقالى بتاع 12 سنة مبركبهاش فصعب اوى تصرفش بسرعة

ومعنديش استعداد ابيع واشترى حاجة فى حدود امكانياتى زى ال 127 ولا 128 والعك ده لان كلو عايز مصاريف وقرف شبعنا منه

انا فكرت فى ال 126 عشان رخيصة وبقيت تمن الريتمو ممكن اصرف عليها تمنها مرة ولا مرتين مش مشكلة بس اركب عربية تريح دماغى من القرف المستمر ده

لكن لازم تتظبط طبعا ومعنديش مشكلة تسحب كل تمن الريتمو بس ارتاح طالما هتقضى الغرض

فعشان كده محتاس فى حوار التعديلات ده جدا بتاع الموتور والفتيس اما الشكل الخارجى والكلام ده مقدور عليه

انا اصلا مهندس جرافيكس 3d والدنيا واقفة اليومين دول خاللللللللللص غهطلع الكبت التصميمى عليها بقى صايع يعنى

تسلم يا باشا وربنا يباركلوكو فيها وزفى اخواتها الكبار

انا على فكرة عاشق للعربيات القديمة ومبقتنعش بالزيو خاللللللللللللللللللللللل ص
فحاسس بيكو بص بردو لو فكرتو تبيعوها قولى

طيب طالما العربية معاك متقولى هى بشنطة ورا باب تالت يعنى ولا الشنطة نص زى السيات ودى مودلات كام ودى كام؟

لا احنا عندنا هنا فى القاهرة الصنيعة كتير والى يتنك هنشوف غيره
والصراحة انت لو فاهم بتعمل ايه تروح لصنايعى نص نص وتقف على ايده وتشغله انت ده احسن حل انا وصلتو فى الاخر
او لو واحد فاهم طبعا هيريحك جدا حتى لو حراق شوية
بس يكون فاهم بجد مش فاهم كلام عشان دول كتير وتحس انه هو صاحب شركة بى ام دبليو وبيتواضع ويشتغلك فى عربيتك وتبقى هتعيط من كتر التواضع والخبرة الى هو فيها
واول ما يشتغل تلاقى نفسك تلقائى بتشيل عصاية الفتيس وتجرى وراه بيها

طيب مفيش اى اقتراحات للتعديل او حد جرب معاها قبل كده؟
السلام عليكم مرحب بكم ياشباب انا من محبى 126 وانا اشتريت اكتر من 15 سيارة 126 وحاليا عندى 126 وبصلح كل حاجة فيها بنفسى تحت البيت وعارف كل مسمار وبنزل الموتور والفتيس فيها وكل التعديلات اللى على النت وانا تحت امر اى حد عاوز يعرف عنها اى معلومة وانا موظف فى شركة قطاع خاص ITواميلى MAHMOUDM20082008@HOTMAIL. COM
قديم 21-05-2012, 06:56 PM
cars admire
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MAHMOUDM مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ياشباب انا من محبى 126 اشتريت اكتر من 15 عربية وحافظ كل مسمار فيها لدرجة انى بصلح كل حاجة عندى تحت البيت وبفوك الموتور والفيتيس وكل التعديلات اللى انتو بتشوفوها على النت عارف اذى تتعمل وعلى فكرة العربية دة حلوة جدا انا حاليا عندى واحدة موديل 91 بس بحالة الزيرو معلش نسيت اعرفكم بنفسى انا اسمى محمود موظف فى شركة قطاع خاص( IT) واميلى
mahmoudm20082008@hotmail. com
http://www.motomax.pl/eng/film/lock1_03_l.WMV

الكلمات الدليلية
126