العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 22-09-2011, 02:37 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: السلام عليكم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mero_alex مشاهدة المشاركة

اخي الفاضل انا الان موجود في مكان لظروف عملي لا يصلح للسير في فصل الشتاء بسبب عدم وجود اسفلت وغيرها من الاسباب وانا في حاجه ماسة لاي شيئ ينقلني من مكان عملي لسكني وهذه المسافة لا تتعدى 4 كيلو فقط ولكن المبلغ المتوفر حاليا 4000 وممكن يزيدوا ل 6000 ولكن لما سألت عن الموجود بهذا المبلغ قالوا لي ستشتري سيارة غير كفء وسوف تصرف عليها الكثير ووقت بيعها لن تعوضك بالعكس ستخسر وانا في حيرة...
ارجوك اخي الفاضل افيدني افادك الله
انتظر قليلا واكمل على المبلغ لاشتري سيارة جيده وبكم تكون ونوعها ؟؟؟
او اشتري بما معي سيارة مثل السيات او ما شابه وامري الى الله ؟؟؟

بص يا باشا بالتمن ده يجيب السيات 133 و الفيات 126

قولى هتقرر على ايه انا هجيبلك انظف حاجه و مش محتاجه مصاريف كمان

تحياتى
قديم 22-09-2011, 02:38 PM
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رابطه ( قول معاك كام و انا اقولك تجيب ايه بفلوسك )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mustafa_21 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم يا شباب انا لسة اول مرة حاجيب عربية ومعايا 15 الف وممكن استنى واخليهم 17
المهم انا فيه ناس قالولى الفيات 128 وفيه ناس قالولى الستروين ax انا مش عارف اختار ايه مع العلم ان انا مش قصير يعنى طولى 188 ايه المناسب وشكرا ليكم واسف للاطالة

الستروين ax عربيه محترمه جدا
توكل على الله
و انا طولى زيك انا طويل برده و ركبته و كنت مرتاح على الاخر

تحياتى
قديم 22-09-2011, 02:46 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوجهاد مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
من فضلك عايز سياره هيونداي اكسل 97 فما فوق تكون سليمه اسسيات ومتور وكامله مانيوال من 28000 الي 30000 ولك الشكر

هيونداي اكسل موديل 97 زيتي ميتاليك بحالة ممتاة لاتحتاج اي مصروف السعر قابل للتفاوض المعاينة بالاسكندريه
مطلوب 28 الف
0125760193

اكسل 97 جنوط اسبور- كاست cd mp3- زجاج كهرباء امامى -سنترلوك-تكيف يحتاج كباس - حالة جيدة لاتحتاج مصاريف رخصة حتى المعاينة مصر الجديدة

مطلوب 29 الف
0115167811

اكسل 97
السيارة فابريكة بالكامل والبيع لظروف السفر
عداد95 الف
1500 سىسى
تكيف و سنتر و باور
مطلوب 27 الف
0110463792

لسيارة اكسل موديل 1997 تكييف باور 4 زجاج كهرباء 4 وحدة رفع سنتر انزار بطارية جافة بالضمان فتحة الشنطة من الداخل السيارة فى المنوفيه والسعر نهائى
28 الف

صورها

0148170304

تحياتى
:Bra vo:
قديم 22-09-2011, 03:00 PM
M_R_WORLD M_R_WORLD غير متواجد حالياً

M_R_WORLD is on a distinguished road

حد اقصي 60 الف
قديم 22-09-2011, 03:08 PM
الصورة الرمزية ابوجهاد
ابوجهاد ابوجهاد غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رئيس وحده بشركه بترول

ابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud of

اخي العزيز لك كل الشكر والتقدير بالنسبه للسيارات التي تفضلت وارسلت لي موافاتها (هيونداي اكسل) لقد قمت بالاتصال رقم 1 بالنسبه لسياره اسكندريه بعيده علي لانني من القاهره
رقم 2 تم بيع الباقي ماعدا واحده لم يتم الرد لاكثر من مره
وانا متابع معاك ان شاء الله ولكن لو امكن تكون حاجه عارفها انت شخصيا
واخيرا ارجو انك تلحقني قبل ما ادخل في موضوع القسط ( جديد byd)