العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جاك JAC

جاك JAC جاك JAC تأسست عام 99 و متخصصة فى صناعة السيارات التجارية و الميكروباص و قد حققت انتشار دولى فى هذا المجال و قدمت سيارات ركوب مؤخرا بتصميمات إيطالية تنبئ بمستقبل مبهر لتلك السيارة

قديم 07-01-2012, 12:10 AM
الصورة الرمزية emad7759
emad7759 emad7759 غير متواجد حالياً

emad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أنا كرهت جاك بسبب توكيلها ,, اللي عنده شكوى منهم يا ريت يكتبها هنا

معلشى انا هقول ليكم على حاجه احنا عملنها مع توحه والحمد لله جابت نتيجه جمده جدا مع توحه اولا اتجمعنا مع بعض طبعا انا بتكلم على الاسبيرانزا الام11 اللى مغلبانى ههههههههههههههههههههههههه ههههه
طبعا كانت قطع الغيار مش موجوده نهائى ليها المهم بعد المقابله كلنا مع بعض طبعا كلنا من ملاك العربيه وعملنا شكوى جماعيه فى توحه وان قطع الغيار غير متوفره واننا نعانى من هذا لتوقف العربيات على حجات خيبه خالص ومش عايز اقول على المقابله كان شكلها ايه عند توحه كانت زى النيله المهم ياريت تعمله مقابله مع بعض واذا كان فى مشاكل مع بعض فى العربيات حتا لو كانت حجات خيبه فتتجمعه فى يوم تحدده وتذهبه مع بعض على التوكيل طبعا هتقوله ليهم ان العربيات بيها كذا وطبعا هوه هيقول اللى هيقوله وهنا ططلبه النجده ويتم عمل محضر اثبات حاله وبعدها على جهاز حمايه الحرميه وتوكيلات النهب بس تكون الشكوه جماعيه ولله ان شاء لله هتعمله له مشكله جامده جدا وخصوصا لمل يشوفه ناس قدرت تتجمع من محافظات مصر ويشتكه مع بعض ولله لينعدل خصب عنه لان توحه ولله
ماتعدل معنا الا بعد ان اشتكينا فى القسم الشرطه وحمايه المستهلك ولله اتعدل
خالص خالص معنا وفى النهايه انا بجد ولله بزعل لما بشوف حد بيكره الجاك لانى بحبها جدا ولو رجع بيا الزمن ولله لشتريها ولاكن
منه لله الوكيل انه مش عامل دعايه خالص ليها وزعلت لما شفتها مع حبيب قلبى الاستاذ سيف فى مقابله طنطا وان شاء لله ربنا يكرمنى
وابيع الام11 وان شاء لله اكون من ملاك الجك الحبيبه
وعلى فكره المقابله لملاك الجاك هتبين ليكم حجات كتير جدا جدا والكل ولله هيتم الاستفاده من المقابله ليكم جميعا زى مستفدنا احنا ملاك الام11

ومعلشى علاشان انا طولت عليكم

قديم 08-01-2012, 03:03 AM
amada amada غير متواجد حالياً

amada is just really niceamada is just really niceamada is just really niceamada is just really niceamada is just really nice

من التجنى ان نقول ان وكيل جاك وحده سيئ . لكن من العدل ان نقول انه لا يوجد وكيل اسوا منه ..فهناك وكلاء سيئين فى خدمه ما بعد البيع ..ولكنهم جيدين فى مهاره التسويق للسياره والاعلان الجيد عنها . وقد نرى وكلاء مهملين بالدعايه ولكنهم يقدمون السياره بسعر منافس جدا فيكون خير معلن ومروج للسياره , وهكذا .................
اما وكيل جاك فانه سيئ فى كل شيئ . وهذا من سوء حظ الجميله بى كلاس وسوء حظ عشاقها .
قديم 22-03-2012, 06:26 PM
mmtm mmtm غير متواجد حالياً

mmtm is on a distinguished road

يا جماعه الموضوع أبسط مما يكون اللي عنده شكوي من السياره او من مراكز الخدمه ووكيلها الحل بسيط جدا
اولا عمل شكوي جماعيه او متكرره في هيئه الرقابه الصناعيه
ثانيا عمل شكوي جماعيه ومتكرره في جهاز حمايه المستهلك
والموضوع عن تجربه ولكن مع وكيل اخر
لا يضيع حقا ورائه مطالب
وأدعولي ع النصيحه
قديم 23-03-2012, 01:32 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmtm مشاهدة المشاركة

يا جماعه الموضوع أبسط مما يكون اللي عنده شكوي من السياره او من مراكز الخدمه ووكيلها الحل بسيط جدا
اولا عمل شكوي جماعيه او متكرره في هيئه الرقابه الصناعيه
ثانيا عمل شكوي جماعيه ومتكرره في جهاز حمايه المستهلك
والموضوع عن تجربه ولكن مع وكيل اخر
لا يضيع حقا ورائه مطالب
وأدعولي ع النصيحه
تسلم إيدك ياغالى .... بس ياريت العناوين لو سمحت ....الأمر ميسلمش.

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله