العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT

فيات FIAT فيات FIAT الايطالية استطاعت ان تتجاوز ازماتها الماضية بعد فشل تحالفها مع جنرال موتورز عن طريق تقديم موديلات لاقت نجاحا كبيرا مثل جراند بونتو فيات 500 باليو سيينا ليينا بونتو

قديم 18-06-2009, 06:18 AM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: موضوع مهم بجد ياريت تفيدونى

عربية ممتازة اداء و تصميم و اعتمادية و لو حبيت تاخد اداء اعلي ممكن ترفع بوست التربو

بص عيبها اعادة البيع بتاعتها ضايعه لو مش ناوي تبيع اتوكل علي الله عربية ممتازة

IBIZA
قديم 18-06-2009, 11:04 AM
الصورة الرمزية horas3000
horas3000 horas3000 غير متواجد حالياً
من انا؟: شريف بيومي منسي
التخصص العملى: Executive Manager
هواياتي: السيارات و التكنولوجيا و الموسيقي

horas3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond repute

العربية حلوة و تصميمها رائع. هي طبعا مش منتشرة و ده ناس بتشوفة ميزة ناس بتشوفوا عيب. انا مع الراي انك تشوفها في المعرض تاني عشان تحدد الفئة اللي عاجباك. بالنسبة لموضوع الطفاية ده قي طفايات بتتباع علي شكل كوباية عشان تتحط في الكب هولدر و مش غالية اما الولاعة فاديها كبريت و مشي نفسك

Sharief Mansy

Farewell my Cayenne, you were the best car i ever had and driven
قديم 19-06-2009, 05:39 PM
mody10_10 mody10_10 غير متواجد حالياً

mody10_10 has a reputation beyond reputemody10_10 has a reputation beyond reputemody10_10 has a reputation beyond reputemody10_10 has a reputation beyond reputemody10_10 has a reputation beyond reputemody10_10 has a reputation beyond reputemody10_10 has a reputation beyond reputemody10_10 has a reputation beyond reputemody10_10 has a reputation beyond reputemody10_10 has a reputation beyond reputemody10_10 has a reputation beyond repute

انا بجد بشكركم على الرد الجميل انا خلاص جبت الاسود منها بصراحه هى جامده انا جايبه تربو تى جيت 120 حصان عداد 260 وثبات على الارض ل220 هى المواصفات حلوه بس ايه يعنى بلوتوث وكلام فارغ والتكيف تاتش انا مش يهمنى الكماليات اهم حاجه الموتور بتعها ده اللى عجبنى انا مش مدخن بس ولدى هو اللى مدخن انا كنت بستفسر يعنى عشان معرفش هل كلام الراجل صح مش بيضحك عليا وعاوز يبيع والاسود كمان انا لما شوفتها بسم الله مشاء الله عليها عينها قريبه الشبه من البورش كاين 2007 ومرسى ليكم بجد انتو كلكوا رجاله وزى الفل ربنا يكفينى شرها بس انا بقترح حاجه انا عاوز اجيب لها جانط17 مركت ozايه رايكوا ولا هيكون فى ضرر عليها هى جايه ب16
قديم 19-06-2009, 10:13 PM
محمد شهاب محمد شهاب غير متواجد حالياً

محمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond repute

ربنا يعطيك خيرها ويكفيك شرها

تحياتى للجميع