العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 31-08-2010, 08:28 AM
عـــــــبدالله الجوكـر عـــــــبدالله الجوكـر غير متواجد حالياً

عـــــــبدالله الجوكـر is on a distinguished road
افتراضي رد: اعلقها ولا بلاش ؟؟

انا مركب ستاير وعالطول بعدي ع االلجان ومحدش بيتكلم وتقريبا مصرررحه
قديم 01-09-2010, 04:31 AM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

الستائر مش ممنوعه في القانون
لكن مش كل ضباط المرور عارفين الموضوع دا او بيتناسوه.
اي يا استاذ حازم فينك عاوز الرد بسرعه

كريم على
قديم 01-09-2010, 05:18 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

ياجماعه انا اصحابى برضه منقسمين مابين مصرحه او مش مصرحه
قديم 01-09-2010, 10:39 AM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute

الموضوع مش موضوع ستائر أو فاميه, القانون بيحظر أى حاجة بتمنع الرؤية لداخل العربية, سواء كانت ستائر أو فاميه أو زجاج ملون, والستائر الانقسام عليها نتيجة لأن فيه ظباط بيرزلوا عليها, وفيه مش شايفينها مشكلة لأنه كده كده شايف اللى جوه العربية من الزجاج الأمامى والجانبى الأمامى, وكلنا عارفين أن الظابط ممكن يرزل فى أى حاجة حتى لو سبحة على المراية أو عداد خارجى على التابلوه لأنهم بيعيقوا الرؤية.

والقانون سايب حاجات كتير عامة لتقدير الظباط, وده بيؤدى الى أسائة كبيرة فى أستخدام السلطة لأنه ممكن ينشك مخالفة على أى حاجة, ده بعيدا عن قانون الطوارئ طبعا.

بس الموضوع بيرجع للظابط, وفى الأخر ربنا هو اللى بيحمى, والمهم النية والغرض من تركيب الستائر.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.

قديم 02-09-2010, 04:42 AM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Injection مشاهدة المشاركة

الموضوع مش موضوع ستائر أو فاميه, القانون بيحظر أى حاجة بتمنع الرؤية لداخل العربية, سواء كانت ستائر أو فاميه أو زجاج ملون, والستائر الانقسام عليها نتيجة لأن فيه ظباط بيرزلوا عليها, وفيه مش شايفينها مشكلة لأنه كده كده شايف اللى جوه العربية من الزجاج الأمامى والجانبى الأمامى, وكلنا عارفين أن الظابط ممكن يرزل فى أى حاجة حتى لو سبحة على المراية أو عداد خارجى على التابلوه لأنهم بيعيقوا الرؤية.

والقانون سايب حاجات كتير عامة لتقدير الظباط, وده بيؤدى الى أسائة كبيرة فى أستخدام السلطة لأنه ممكن ينشك مخالفة على أى حاجة, ده بعيدا عن قانون الطوارئ طبعا.

بس الموضوع بيرجع للظابط, وفى الأخر ربنا هو اللى بيحمى, والمهم النية والغرض من تركيب الستائر.
اولا شكرا على التوضيح بعنى مفيش نص فى القانون بيقول انى هى مش ممنوعه لكن على حسب مزاج الباشا
ومتخفش النيه حلوه احنا فى رمضان انا بتكلم عن نفسى الله اعلم بغيرى وعلى فكره انا بركب الستاير على شان بتدى شكل حلو للعربيه وبشلها لم اكون نازل مشوار و عارف انى هعدى على كذا كمين وربنا بيسترها وشكرا ليك جدا

كريم على