العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely

جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely احدى اكبر الشركات الصينية التى تسعى بخطى ثابتة لتطوير منتجاتها والدخول بها الى اكبر الاسواق العالمية بعد ما تحقق لها من نجاحات فى الاسواق الشرقية و تتبعها سيارات مابل واميجراند Emgrand

قديم 02-06-2014, 07:02 PM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute
افتراضي رد: احتارت الآراء في ال E7

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

الحمدلله فضل ونعمة واللى ينكرها يبقى جاحد وكافر
لكن ما أنصحش بيها تماما
انزل اتفرج على اسبرانزا انفى الجديدة هتعرف مبنصحش بيها ليه
ده على كده يا استاذ هشام انا اكون جاحد وكافر ويهدوى وصهيونى وماثونى
ههههههههههههههههههههههههه

لا يا استاذ هشام مش معنى ان سعرها ممكن رخيص وفيها مشاكل يوبئه نرضى بكده والله انا شايف لو تقفيل بلدها هتكون احلى يعنى شوف حضرتك السيارات الى بتتباع فى السعوديه والكويت والرياض والمناطق دى من نفس نوع الايمجراند ec7 اسمها هناك كده العربيه باين عليها انها جامده وبعدين الشكل الى بينزل ده المفروض مش بيتصنع مم حزالى سنتين مش فاكر اوى لان فيه حوالى 3 اشكال نزلت بعديه كان مغيرين فى التابلوه بالكااامل وبعدها غيروا فى الفوانيس والجنوط وبعدها فى شكل جديد خالص الى لسه متصنع قريب واحنا لسه بيتاع عندنا اول شكل الى مش عارف جابوه منين كل ده ونرضى بيه ليه ماهو لو سكتنا غبور هيضحك علينا فى سيارات تانيه وكل الشركات هتضحك علينا مادام بنرضى بالحاجه ومش بنشتكى ورغم ده فيه عيوب تصنيع وتجميع كتير عيب تكون موجوده فى سيارات صينى وكفايه انى لسه عارف ان فى 9/1 السياره كمان رغم كل ده هتغلى ل90000 طب ولييه ماهو محدش اشتكى يغلو فيها برحتهم حتى لو عاوزين يوصلوها ل100000 برحتهم

نادى السيارات الصينيه على الفيس بوك نرحب بانضمامكم

http://www.facebook.com/NadyAlsyaratAlsynyh

جروب نادى سيارات البيجو على الفيس بوك
https://www.facebook.com/groups/172929839542780/

قديم 03-06-2014, 06:51 AM
الصورة الرمزية المفكر
المفكر المفكر غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري جدا
التخصص العملى: مدرس لغة عربية

المفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud of

المشاكل دي مش بس في الصيني دي في كل عربية تتجمع هنا والحمد لله، وزي ما قلتلك احنا لازم يتضحك علينا ، ينزلنا أقل حاجة وأقدم حاجة وبسعر أغلى من الطبيعي اللي هوا بينزل زي ماقلت في دول مجاورة ، لأ والكوميدي إنهم بيدفعوا فلوس أقل وبياخدوا عربيات أحسن، وانتا تبوس أيدك وش وظهر إن فيه أربع عجلات وبس.

مع تحياتي
المــــــفــــــــكــــــ ر
اللهم أرنا الحق حقا وارزقنا اتباعه
وأرنا الباطل باطلا ووفقنا لاجتنابه

قديم 03-06-2014, 08:39 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

ده على كده يا استاذ هشام انا اكون جاحد وكافر ويهدوى وصهيونى وماثونى
ههههههههههههههههههههههههه

انت فهمتنى غلط انت ملكش دعوة بالموضوع أصلا لأنك ما اشتريتهاش انما انا اقصد اللى معاه العربية دى وبيجحد بيها ده مش تمام انما انت ما اشتريتهاش وعارف انك من زمان عامل حملة دعائية عليها وكلامك فى معظم عيوبها صحييييييييييييييح محدش ينكر كدا
انا اقصد اللى اشتراها مش انت خالص
انا عارف انك اشتريت برلينص الجيب ألف مبروك ربنا يباركلك فيها ويكفيك شرها

قديم 03-06-2014, 11:35 AM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

انت فهمتنى غلط انت ملكش دعوة بالموضوع أصلا لأنك ما اشتريتهاش انما انا اقصد اللى معاه العربية دى وبيجحد بيها ده مش تمام انما انت ما اشتريتهاش وعارف انك من زمان عامل حملة دعائية عليها وكلامك فى معظم عيوبها صحييييييييييييييح محدش ينكر كدا
انا اقصد اللى اشتراها مش انت خالص
انا عارف انك اشتريت برلينص الجيب ألف مبروك ربنا يباركلك فيها ويكفيك شرها

ولا يهمك يا استاذ هشام وانا مانكرش ان فى فتره اول مانزلت فكرت فيها انا وعائلتى كتير وكانت عجبانى جدا بس ابى رفض لاننا هننزل من سياره suv الى سيدان وهو مش عايز كده غير ان تقفيلها ماعجبهوش فى الاول وقال ننتظر شويه عشان نشوف الى اشترى بيقولى ايه عليها ولما شاف رفض نهائى وبعد كده فكرنا فى البريليانس ( لسه ماستلمناش تقريبا كمان اسبوع) وتقريبا دى تكون تانى اغلى سياره صينيه فى مصر وعمر ماهيكون فيه سياره صينيه بالسعر ده وتقفيلها مش حلو ولا هتكون سياره وحشه بس احنا لسه حتى الان محتارين فى اللون احنا حاجزين الاسود وبعد كده قالنا الراجل ده مش اسود ملوكى ده فيه شعره لون كحلى فى الاضاءه الجامده عليه او لون اسود مجرب كده ودى زعلتنا لاننا كنا عايزين الاسود الملوكى فلما نشوفه الاول لو ماعجبناش هننقل للأبيض الى فى التوقيع فاربنا يسهل وشكرا يا استاذ هشام

نادى السيارات الصينيه على الفيس بوك نرحب بانضمامكم

http://www.facebook.com/NadyAlsyaratAlsynyh

جروب نادى سيارات البيجو على الفيس بوك
https://www.facebook.com/groups/172929839542780/

قديم 03-06-2014, 01:45 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

ربنا يباركلك فيها ويكفيك شرها
احسن لون هو الازرق البيبسى
وانا كهشام بتشائم من العربيات السودا لأنها بتفكرنى بحاجة حصلت لصاحبى الله يرحمه
اما اللون الأبيض اتعقدت من التكاسى اللى ف البلد يمكن عندكوا ف اسكندرية الوضع مختلف