العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely

جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely احدى اكبر الشركات الصينية التى تسعى بخطى ثابتة لتطوير منتجاتها والدخول بها الى اكبر الاسواق العالمية بعد ما تحقق لها من نجاحات فى الاسواق الشرقية و تتبعها سيارات مابل واميجراند Emgrand

قديم 31-12-2012, 12:05 AM
Emgrand Emgrand غير متواجد حالياً

Emgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond repute
افتراضي رد: القول لك ........يا صاحب الإيمجراند

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاستاذ/ علاء مشاهدة المشاركة

السلام عليكم

الف مبروك وربنا يكفيك شرها

مؤشر الحرارة عامل ايه ؟؟؟؟
2- هل اداء الماتور 1500 سىء ؟؟؟؟ علشان بتتمنى يكون 1600 ؟؟؟

وجزاك الله خيرا
قياس العربيه بالسى سى كان زمااااااااااااااااااااااا ان
قديم 31-12-2012, 03:49 AM
emgrand7 emgrand7 غير متواجد حالياً

emgrand7 is a jewel in the roughemgrand7 is a jewel in the roughemgrand7 is a jewel in the rough
عاجل رد: القول لك ........يا صاحب الإيمجراند

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ali farouk مشاهدة المشاركة

شكرا يا باشا على التوضيح
يا جماعه الكاسيت ليه ثلاثه اوضاع يو اس بي و سي دي وراديو بس ارجو اللي مشفش مايتكلمش ثانيا انا الكاسيت بتاعي هنج وكان عيب فيوز لما كنت بشغل اليو اس بي والحمد لله اتغير في التوكيل في صيانه ال1000 كيلو وعلي فكره كل اللي بيسال علي صيانه الالف كيلو فعلا ببلاش بس للمصنعيه ولكن كل واحد رايح يعمل حسابه في 310 جنيه نظير زيت الماتور وفلتر الزيت وشامله الضرائب وعايز اقلكم ان المقابله جميله جدا والاداء عالي قوي. العربيه كانت بتحدف يمين شويه وعملتها في الصيانه وتم التعامل مع كل اللي انا قلت عليه علي اكمل وجه رقمي لاي استفسار 01001803536
قديم 31-12-2012, 12:59 PM
ali farouk ali farouk غير متواجد حالياً

ali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emgrand7 مشاهدة المشاركة

يا جماعه الكاسيت ليه ثلاثه اوضاع يو اس بي و سي دي وراديو بس ارجو اللي مشفش مايتكلمش ثانيا انا الكاسيت بتاعي هنج وكان عيب فيوز لما كنت بشغل اليو اس بي والحمد لله اتغير في التوكيل في صيانه ال1000 كيلو وعلي فكره كل اللي بيسال علي صيانه الالف كيلو فعلا ببلاش بس للمصنعيه ولكن كل واحد رايح يعمل حسابه في 310 جنيه نظير زيت الماتور وفلتر الزيت وشامله الضرائب وعايز اقلكم ان المقابله جميله جدا والاداء عالي قوي. العربيه كانت بتحدف يمين شويه وعملتها في الصيانه وتم التعامل مع كل اللي انا قلت عليه علي اكمل وجه رقمي لاي استفسار 01001803536
مبووك يا باشا على صيانة الألف وعقبال المليون
وده المتوقع من توكيل قوى زى غبور لما يقفل سيارة فى مصر لأنه ببساطة عايز يكسب ثقة العملاء - حتى لو فى الأول -
والحمد لله إن المشاكل اللى كانت عند حضرتك اتحلت وي ريت تقولنا على المميزات والعيوب أول بأول

الأحراريبكوا شهدائهم ...والعبيد يبكوا جلاديهم
قديم 01-01-2013, 10:07 PM
ayman yusef ayman yusef غير متواجد حالياً

ayman yusef has a spectacular aura aboutayman yusef has a spectacular aura about

: THUMB_~112::THUMBS~ 220:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ali farouk مشاهدة المشاركة

يا ريت كل اللى جاب الإيمجراند يقولنا بصفة دورية العربية عاملة معاه أيه ، أيه المميزات والعيوب لأن فى أعضاء كتيييير مستنين التقارير دى على شووووووق
ويا ريت اللى معهوش العربية ميتكلمشى خااااااااالص
وربنا يبارك لكم جميعا فى الإيمجراند
قديم 02-01-2013, 01:22 AM
الكردي2000 الكردي2000 غير متواجد حالياً

الكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to behold

شوفت العربيه امبارح فعلا جميله من حيث الشكل الخارجي , لكن طبعا اهم من ده هو الاداء وتقيم ملاكها طبعا , بصراحه الصيني عن تجربة كثير من الناس عامل زي البطيخه انت وبختك

الكلمات الدليلية
ايمجراند 7, ايمجراند‎, emgrand, emgrand 7, geely, geely emgrand, جيلى, جيلى اميجراند, غبور