العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi

قديم 09-12-2010, 12:50 AM
marmar_habibi marmar_habibi غير متواجد حالياً

marmar_habibi will become famous soon enoughmarmar_habibi will become famous soon enough
افتراضي رد: "ميتسوبيشي" قد تجمع سياراتها في مصر

ياباشا ما انا مخفضش السعر على حساب التقفيل والخامات
وبصراحة المصرى نفسة معندوش سقة فى التقفيل المصري ودا عن تجبرة الناس لانهم تعبو من التقفيل المصرى لان كل همهم الاول الربح على حساب الخامة والدقة
مع احترامى للاراء اللى بتشجع التقفيل فى مصر ممكن اكون معاهم بس لو هايراعو ربنا فى شغلهم ويفلو مظبوط
معلش طولت عليكم
قديم 09-12-2010, 01:22 AM
الصورة الرمزية citroeen
citroeen citroeen غير متواجد حالياً

citroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to behold

اهلا باخواتى الاعزاء بجد وكلامكم الجامد على الموضوع انا ليا راى فى الموضوع دة انا شايف ان لو مصر بقيت اكبر دولة فى الشرق الاوسط فى تجميع وتقيل السيارات دة هيبقى شرف لينا اولا وكمان العربييات هترخص والناس هتعرف تشترى برحتها والخامات اكيد مع الوقت هتنضف وتتحسن و هتكون مصر ليها سمعة برة يعنى قريت فى مرة انا غبور هيصدر هيونداى للخارج تقفيل مصرى ودة حاجة مشرفة لينا اكيد كادولة واكيد الناس هتشترى اكتر والتقفيل المصرى مش وحش اوى المهم ان مافيش عيوب صناعة فى السيارة العيوب بتبقى فى الكماليات فقط مش اكتر وشكرا
قديم 10-12-2010, 12:27 AM
ياسرأبوعاصي ياسرأبوعاصي غير متواجد حالياً

ياسرأبوعاصي is a glorious beacon of lightياسرأبوعاصي is a glorious beacon of lightياسرأبوعاصي is a glorious beacon of lightياسرأبوعاصي is a glorious beacon of lightياسرأبوعاصي is a glorious beacon of lightياسرأبوعاصي is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة citroeen مشاهدة المشاركة

اهلا باخواتى الاعزاء بجد وكلامكم الجامد على الموضوع انا ليا راى فى الموضوع دة انا شايف ان لو مصر بقيت اكبر دولة فى الشرق الاوسط فى تجميع وتقيل السيارات دة هيبقى شرف لينا اولا وكمان العربييات هترخص والناس هتعرف تشترى برحتها والخامات اكيد مع الوقت هتنضف وتتحسن و هتكون مصر ليها سمعة برة يعنى قريت فى مرة انا غبور هيصدر هيونداى للخارج تقفيل مصرى ودة حاجة مشرفة لينا اكيد كادولة واكيد الناس هتشترى اكتر والتقفيل المصرى مش وحش اوى المهم ان مافيش عيوب صناعة فى السيارة العيوب بتبقى فى الكماليات فقط مش اكتر وشكرا
مع احترامي لكلامك ورأيك الجميل .ز
عايز اقلك حاجة بسيطة شوف اي حد نازل من الخليج معاه سيارة متسوبيشي مثلا وشوف نفسها في مصر نفس الموديل ..وعايزك بعدها تكتب رأيك ...تمام ..وشكرا
قديم 10-12-2010, 01:42 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

انا روحت قسم نيسان و على فكره مفيش اي حد بيشكوا من التجميع المصر ي على الاطلاق!!! و المصنع المصري تحت اشراف ياباني بالكامل لأنه مملوك بالكامل لنيسان اليابان!!!!!!! و الحمدلله انا شايف انهم بيتلافوا اي عيوب اول باول!!! مثال كان في مشاكل ان عفشة ال ex saloon ناشفه راحوا ركبوا عفشة ال supersaloon الرياضية الناعمة اللي كل الناس بتشكر فيها في العربيه ال ex بدون ما يزودوا سعرها!!!!!!!! ناس محترمة جدا بتحترم رأي العميل و بتصلح اخطاءها!!!! الناس كانت بتشتكي من الارتفاع الطفيف في استهلاك الوقود لموديلات 2009 راحوا نزلوا في الموتور حساس الشكمان اللي بينظم عملية احتراق الوقود و فعلا ملاك الموديلات الجديده بطلوا يشتكوا!!!! هوا ده اللي انا باقوله try and error هي الوسيله الوحيده للتطوير و لازم نبقى سعداء و احنا شايفين صناعتنا بتتطور! و بتتحسن لحد ما في المستقبل القريب ان شاء الله حنطلب العربيه المصري بالاسم لانها بتحترمنا كمستهلكين!!! و بتلبي رغباتنا الخاصه ! و شكرا لنيسان مصر و الى الامام ميتسوبيشي مصر في القريب ان شاء الله و باي باي غبور و منصور
الاخ اللي بيعايب و بيشتكي و خلاص انا كاتب بوضوح و بدليل رأيي و انا بكرره فوق اهه علشان جايز مخدتش بالك!!!! ايه وجهة نظرك انت بقى؟
قديم 10-12-2010, 04:54 AM
الصورة الرمزية citroeen
citroeen citroeen غير متواجد حالياً

citroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to behold

اية الفرق ياباشا مش عارف ما النيسان صنى شغالة زى الفل ومالة التقفيل المصرى انا شايف ان اشجع صناعة بدلى بدل الخليجى دة وانتا تعرف الخليجى تقفيلة اية و لا اية موصفات الصناعة على الاقل هنا التقفيل المصرى لى ضمان اعرف اصلحة اعرف اخد حقى و ياما ناس جابت خليجى و طلع فى عيوب العن من المصرى مليون مرة فى الميكانيكا بتاعت العربيية انا شايف دى حاجة كويسة و لو هنتكلم بقى فى التقفيل و عربيية صح يبقى من بلدهاااااا و لا تقولى خليجى و لا تقولى مصرى بس كدة انا شايف كدة دة الصح وشكرا ليك