العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > بيجو PEUGEOT

بيجو PEUGEOT بيجو PEUGEOT الفرنسية انشأت فى عام 1880 وهى من اقدم السيارات استخداما فى مصر وتمتلك حاليا شركة ستروين الفرنسية ايضا من اهم موديلاتها بيجو 307 و 307SW و 407 و 607

قديم 27-11-2010, 07:09 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عودة الأسد الفرنسى ب908 RC ( صور حصرية لمصر موتورز )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

فعلا عند حضرتك حق واتكلمنا فى المقابلة الجميلة بتاعة امبارح
يا باسم باشا : الأمير بيحبك جدا وواضح انك عششت فى دماغه جدا . اول ما شاف الصوره دى من قبل ما يبص فيها سأل عليك . عمو باسم فين ؟؟؟؟؟؟؟؟ فشاورتله عليك ز قعد يضحك ويقولى هو عمو باسم اللى اخدنى وركبنى العربيه الإسبيرانزا الجديده ... يارب يباركلك ويسلم طريقك يا حبيب قلبى .

Saif El Deen
قديم 28-11-2010, 12:13 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

يا باسم باشا : الأمير بيحبك جدا وواضح انك عششت فى دماغه جدا . اول ما شاف الصوره دى من قبل ما يبص فيها سأل عليك . عمو باسم فين ؟؟؟؟؟؟؟؟ فشاورتله عليك ز قعد يضحك ويقولى هو عمو باسم اللى اخدنى وركبنى العربيه الإسبيرانزا الجديده ... يارب يباركلك ويسلم طريقك يا حبيب قلبى .
حبيبى يااستاذ سيف والله ربنا يارب يديم المحبه والحب والود بنا دايما يارب وانا والله والله بعتبر حضرتك اخويا الكبير وامير باشا الكل فى الكل ده اخويا الكبير التانى هههههههه والره الجايه هخليه هو اللى يسوق وانا اللى اركب جنبة ههههههههههه وربنا يباركلك فيه يااستاذ سيف ويجعله احسن الناس امين يارب وطبعا اكيد انشاء الله لازم يطلع راجل محترم وخلوق زى والده وبجد يااستاذ سيف الواحد استفاد من كلام حضرتك كتير جدا والله امبارح ودة ان دل يدل على ثقافة حضرتك العليا واخلاقك الطيبه ودة مش مبالغه ولا كلام واسف لو طولت على حضرتك

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 28-11-2010, 02:45 AM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

هو مخدش باله منى ول ايه يا استاذ سيف
على فكره انا مستنى تليفونك

كريم على
قديم 28-11-2010, 02:46 AM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

حاضر ياعم بس براحة علينا بس هههههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

يا عمنا اللي واقف محمود واللي قاعد محمد اعكس ههههههههههههههههه

اعمل موضوع منفصل فيه صور المقابله
انت عامل قلق ليه هنا
ها نسيت سوق السلاح
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههه

كريم على
قديم 28-11-2010, 04:21 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

هو مخدش باله منى ول ايه يا استاذ سيف
على فكره انا مستنى تليفونك
عيب عليك ياباشا . والله خد باله منك انت ومعتز ولما حقق فى الصوره قال عليك هو دا اللى سلمنا عليه ؟؟؟؟؟؟ فقلتله ايوه تمام اللى سلمنا عليه فى العربيه العاليه قبل مانمشى هو وعمو معتز دا وشاورتله عليه . فهزلى دماغه بالموافقه .
صدقنى والله يا كريم يا حبيب قلبى انا قلبى اتفتحلك اوى لما قابلتك بالرغم انى كنت متخوف شويه منك هنا فى المنتدى . بس المقابله قربت بين الناس وبعضها اكتر بكتير .
وليا رجاء عندك تبعتلى نمرة حضرتك مره تانيه على البرايفت لو سمحت . ودا غصب عنى لأن موبايل المدام ضيع النمره اللى اخدتها من حضرتك هناك .
أنا آسف ...

Saif El Deen