العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA

شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA شيري اسبرانزا CHERY SPERANZA شركة شيرى الصينية من اكبر الشركات الصينية بدات تستعين بتصميمات ايطالية وتقنيات متعددة لتقديم سيارات تجمع بين الاقتصادية والجمال تصنع بعض موديلاتها فى مصر تحت اسم اسبيرانزا ومن اشهر الموديلات اسبيرانزا تيجو - M11 - A516 - A620 -QQ - A11 - A15 -A3

قديم 30-05-2011, 01:56 AM
الصورة الرمزية طارق ابوذيد
طارق ابوذيد طارق ابوذيد غير متواجد حالياً
من انا؟: الشيخ طارق ابوذيد
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سيارات استيراد فيات وكورى
هواياتي: السيارات

طارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أبشر يا أ. عماد... شبح اسبيرانزا يطارد أبوالفتوح..!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

انا بجد والله ياجماعه قاعد اقرا المشاركات وكل مشاركه منهم نطلع بأيجابيات كتير ونقف ونتكلم على نفس المشكله وكلام mmffor بأمانه يخلينى اقوله انه فعلا فعلا استاذ وفاهم وعارف الدنيا ماشيه ازاى وايه المطلوب وجاب فعلا المطلوب انه يتعمل واحسن جمله عجبتنى فعلا ان العربيه مش عايزنها زى البطيخه ياتطلع حمرا يااتطلع زى راس حسام حسن واخوه هههههه وان التوكيل لازم يبقى عارف كل مسمار وكلبس فى العربيه مش يجرب فشكرا ياممفور وياكيمو على الأسباب اللى ذكرتها ومستنين النتيجه يااستاذ عماد واتأكد ان انا اقسم بالله معاك ومش ضدك فى اى حاجه وسبق وقولت لحضرتك انك معاك حق فى كل كلمه وان نصر الله قريب وفعلا حصل اولى الخطوات اللى كان نفسك فيها عشان ناخد حقنا من اللى للأسف لايجوز حتى وصفه بالحرامى لأنه تجاوز المرحله دى من زمان جدا جدا جدا
: THUMBS~220:

تم حذف بيانات الاتصال بناء على الشكاوى المقدمة ضد صاحب العضوية فى الموضوع التالى :
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=121431
قديم 30-05-2011, 02:03 AM
الصورة الرمزية emad7759
emad7759 emad7759 غير متواجد حالياً

emad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond repute

انا بجد والله ياجماعه قاعد اقرا المشاركات وكل مشاركه منهم نطلع بأيجابيات كتير ونقف ونتكلم على نفس المشكله وكلام mmffor بأمانه يخلينى اقوله انه فعلا فعلا استاذ وفاهم وعارف الدنيا ماشيه ازاى وايه المطلوب وجاب فعلا المطلوب انه يتعمل واحسن جمله عجبتنى فعلا ان العربيه مش عايزنها زى البطيخه ياتطلع حمرا يااتطلع زى راس حسام حسن واخوه هههههه وان التوكيل لازم يبقى عارف كل مسمار وكلبس فى العربيه مش يجرب فشكرا ياممفور وياكيمو على الأسباب اللى ذكرتها ومستنين النتيجه يااستاذ عماد واتأكد ان انا اقسم بالله معاك ومش ضدك فى اى حاجه وسبق وقولت لحضرتك انك معاك حق فى كل كلمه وان نصر الله قريب وفعلا حصل اولى الخطوات اللى كان نفسك فيها عشان ناخد حقنا من اللى للأسف لايجوز حتى وصفه بالحرامى لأنه تجاوز المرحله دى من زمان جدا جدا جدا
ولله صدقت فى كل كلمه قلتها ياباسم

وخى الفاضل mmffor فعلا كلامه صح وده اللى انا بحكى عليه من زمان بس الناس مش عايزه تفهم ده ولله

كل اللى انا والناس اللى معيا عايزين نوصل لده انه لما

يكون حد عنده مشكله ويذهب ليهم يتم حلاها مش يفضل

طول عمره يعانى منها ياما يعمل حاجه تظهر حاجه تانيه

زى اللى يلمها من هنا تتضرب من هنا وخشى وشوف الصوره

اللى انا نزلتها للاخ اللى عامل تقرير عن الام11 ال2011

انا وريته صوره عربيه لسه زيرو فيها بلاوى ولسه بيضه

لم يتم ترخيصها والرجل بيقول انها بسعر انا بصراحه

مش عرف صح ولا لاء بيقول انه شريها ب79000 الف جنيه

كاش مش عرف ده صح ولا لاء والموضوع اللى فيه الصور

الرابط ده
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=58262

قديم 30-05-2011, 03:55 AM
الصورة الرمزية kimocyc
kimocyc kimocyc غير متواجد حالياً

kimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emad7759 مشاهدة المشاركة

الله عليك وعلى الاخبار الجميله كده تعب الوحد فى الجرى والشكاوى بداء يجيب نتيجه

انا على فكره لسه جايب العربيه من الصيانه من عندهم بعد

18 يوم وهى عندهم علاشان تروح المشاكل والمفروض

انهم يكونه تم حل المشاكل عندى للاسف لم يتم حل المشاكل

كلها وقال البيه احنا كده خلينا ليكم العربيه زى الفل

طيب يافندم فاضل مشكله الزجاج البيبان وعداد البنزين

والطابله اللى لايصلح يركب فى عربيه وكذا وكذا

وكان الرد ياسيدى تجيب العربيه فى وقت لاحق وحنا هنعمل ليك

كل مره حاجه مع حاجه يعنى المفروض انى كل شويه

اروح وسيب العربيه 15 او 20 يوم علاشان تتعمل حاجه

وانات حاليا بعمل ترجمه للتقرير بتعتهم وسيتم ارسالها الى الشركه الام علاشان اكون عملت كل الاجرات

علاشان ان شاء الله هرفع دعوه عليها هى كمان

ولانى رافع دعوه على ابو الفتوح وجهاز حمايه المستهلك

اللى هو حاليا بيحمى التوكيلات بدل ميحمينا احنا

اصحاب الحق

ومره تانيه الف شكر ليك على الخبر الجميل ده وشكرا

باجد ليك ولله فرحتنى جدا
لا شكر على واجب أ. عماد.. وإن شاء الله خير
قديم 30-05-2011, 03:56 AM
الصورة الرمزية kimocyc
kimocyc kimocyc غير متواجد حالياً

kimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond repute

+ 111111111111
قديم 30-05-2011, 10:33 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kimocyc مشاهدة المشاركة

حاف من غير شكر ازاي يعني ؟؟ مش فاهم ؟؟

وبعدين الله ينور دي ايه ؟؟ - سب - مثلا هههههههههههه

منور الموضوع يا ريس
يا حبيبى النور نورك . . وانت اللى حاتدفع الفاتوره .
بس شكرا اللى بتكون فى أسفل المشاركات بتكون أفضل . لأنها بتعلى رصيد العضو . فهمتنى . ؟؟
وعموما شكرا على الخبر الجميل دا ويارب تكون بداية نهاية دولة الوكلاء الغير محترمين .

Saif El Deen