العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA

شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA شيري اسبرانزا CHERY SPERANZA شركة شيرى الصينية من اكبر الشركات الصينية بدات تستعين بتصميمات ايطالية وتقنيات متعددة لتقديم سيارات تجمع بين الاقتصادية والجمال تصنع بعض موديلاتها فى مصر تحت اسم اسبيرانزا ومن اشهر الموديلات اسبيرانزا تيجو - M11 - A516 - A620 -QQ - A11 - A15 -A3

قديم 18-01-2011, 10:29 AM
mahmooud135 mahmooud135 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ادارى قاعدة بيانات
هواياتي: السيارات - والكمبيوتر

mahmooud135 is just really nicemahmooud135 is just really nicemahmooud135 is just really nicemahmooud135 is just really nicemahmooud135 is just really nice
افتراضي رد: أبو الاسعااااااااااااد... اعترف لو سمحت !

اية الكلام ده معنى كده ان الاستاذ ابوالاسعاد عمال يقنعنى بعربيتى ويقولى عربية حلوة وهو باع العربية بعد اربع سنين ههههههههههههههههههههههههه ههه علشان الماتور باظ طيب حضرتك متاكد انه الماتور بس
بس عمتن هم عملين فيك مقلب ظريف

قديم 18-01-2011, 11:28 AM
corsair
Guest

سكاكينك كترت يا ابو الاسعاد ههههههههههههههههههههه خلي بالك بقا انا غير مسئول هههههه
قديم 18-01-2011, 11:52 AM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboelesaad مشاهدة المشاركة

صحيح خطر في بالي سؤال

هل كيمو كان فاهم قصدي و حب يعمل مقلب فيا و الا فعلا مكنش فاهم ........؟؟؟؟؟

ارجو الرد السريع يا كيمو باشا

انا كنت فاهم ان فيه حاجة غلط في النص لان يوم الجمعة انت بتقول لاستاذ محمود هجيبلك خمس عربيات اسبرانزا من ضمنهم عربية الوالد
طيب ازاي عربية الوالد الاسبرانزا موجوده واحنا النهاردة 2011 وانت بتقول بعتها في 2010
الحاجة الثانية الاسبرانزا لسه عربية حديثةو اللي اعرفه ان ماتورها ميتسوبيشي يبقى ازاي عربية موديل حديث وماتور حديث ملش لاقيلها ماتور ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يبقى فيه حاجة غلط وانا مش فاهمها هيا ايه الله اعلم لكني في كل الاحوال كنت مقرر استمر في الفخ والف مبروك المقلب يا ابو الاسعاد
G IFT4U

بالنسبة لدرس اللغة العربية في الكتابة العلمية بيتعم عمل الجمل الاعتراضية بين شرطتين زي ما وضحتو كده لكن احنا هنا في منتدى وغالبا بيكون الكتابة بلغة بسيطة ومفيش فيها تراكيب علشان مش كلنا نقدر نفهم التراكيب اللغوية الموجوده
الحاجة الثانيه برضة في المنتديات اغلبنا بيكتب بسرعة وبطون تركيز ( وانا منهم ) فممكن اللي يقرأ يلاقي الشرطتين فيهم انها خطأ في الكتابة
اما بقى لو عاوزين نتكلم لغة عربية صح ففيه موضوع ان شاء الله استاذ خالد خليفة هيعمله ( زي ما وعد ) عن اللغة العربية وعن الاخطاء اللي دايما نقع فيها

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 18-01-2011, 11:55 AM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

سكاكينك كترت يا ابو الاسعاد ههههههههههههههههههههه خلي بالك بقا انا غير مسئول هههههه

وانت كمان يا ابو دنيا اصبر على رزقك بس اصبرررررررررررر

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 18-01-2011, 12:21 PM
corsair
Guest

ههههههههههههههههههههههههه ههههههه

انسي يا محمد يا سعد انك تعرف تمسك عليا موضوع هههههههههه