العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > كهرباء السيارة

كهرباء السيارة ساحة مخصصة للمواضيغ الفنية المتعلقة بجميع اﻷنظمة الكهربية فى السيارة بما فيها أنظمة التسلية

قديم 26-02-2013, 12:40 AM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مين لي بيزيل رقم العداد بتاع العربية

انا مش عارف الصراحه العضو اللي كاتب الموضوع مش مكسوف وهوه كتبه وبيقول كده انا عايز حد يعرفني لواحد بيغش عيني عينك وكمان اللي بيرد عليه ويقله ممكن لو عندك حاله نفسيه من ان العداد كبيرتقلله انا مش عارف برضه ايه المبررات ديه انا بس عايز اقله ان الغش حرام مش فهلوه يعني والفين تلاته اللي هتخدهم زياده مش هيزودوك يعني ولا هيغنوك الاهم البركه في الفلوس وشويه مرض ممكن تصرف فيهم الوفات اتقي الله
قديم 26-02-2013, 07:29 AM
الصورة الرمزية svneleven
svneleven svneleven غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس قوي و الات كهربيه
هواياتي: السيارات و الكمبيوتر

svneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond repute

حسبنا الله و نعم الوكيل. ان لم تستح فافعل ما شئت.
قديم 26-02-2013, 01:39 PM
Neo206 Neo206 غير متواجد حالياً

Neo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Marlborooo مشاهدة المشاركة

يا عم لو عايز تبيع والعربية ماشية كتير بعها من غير لعب في العداد حتي لو تمنها هينزل بس ربنا هيباركلك ،

وبعددين حط نفسك مكان المشتري انت تحب تشتري عربية بسعر عالي وتكتشف ان العداد ملعوب فيه
اللي مترضهوش لنفسك مترضهوش لغيرك
كلام سليم جدا
جزاك الله خير