العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

موضوع مغلق

قديم 14-09-2012, 10:42 PM
الصورة الرمزية عصام غنايم
عصام غنايم عصام غنايم غير متواجد حالياً
من انا؟: حاصل علي ليسانس الآداب والتربية ودبلومة الدراسات العليا فى الاداره و متزوج ومعايا فارس ومريم وزينه
التخصص العملى: تصميم الموبليا
هواياتي: صيانة وتعديل السيارات

عصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تعديل لنيسان صني ex لمحبي الثبات و القياده السريعه

عاشت الأيادى بس كده ده تعديل العفشه امامى مفيش تعديل للعفشه خلفى

ابو فارس
01006898520
شاهدوا كل جديد على قناتى على اليوتيوب من هنا
قديم 02-10-2012, 07:22 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute

خلاص حصل خير عموما الراجل ماقصرش وأنهي ردودة في الجدال وانت كمان مش اقل من ذلك كرما.
صاحب الموضوع وناقل الموضوع يتصافوا هما واحنا نستفيد من الموضوع المفيد ونقول ميرسي للي تعب في عم الصور دي بالترتيب وميرسي للي نقلنا الموضوع وخلانا نقراه.
انا واحد من الناس مثلا ماعنديش عضوية علي المنتدي التاني وماكنتش هعرف المعلومات دي غير من خلال أ.يحي ولو كنت اعرف الاخ صاحب الموضوع كنت هروحله لحد هناك واقوله شكرا جدا علي المعلومة المنقولة لينا من خلال الاخ العزيز يحي.
خليتا بقي في الصني حد يعرف عفشجي كويس يعرف يعملي الموضوع دا بشرط انه يكون امين لاني مش هنزل اشتري الحاجة دي انا عايزه يشيل الموضوع من بابه.
ويكون قريب من المعادي.
عرب مثلا دار السلام بساتين حدايق المعادي.
وهل لو روحت التوكيل الموضوع يتكلف كتير ولا هيبقي في المعقول برضو.
ارجو بقي اني ردودكم تنورنا علي الاستفسار علشان الفائدة تعم.

قديم 02-10-2012, 08:00 PM
الصورة الرمزية sehsss
sehsss sehsss غير متواجد حالياً
التخصص العملى: صحفي

sehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_eslam_66 مشاهدة المشاركة

خلاص حصل خير عموما الراجل ماقصرش وأنهي ردودة في الجدال وانت كمان مش اقل من ذلك كرما.
صاحب الموضوع وناقل الموضوع يتصافوا هما واحنا نستفيد من الموضوع المفيد ونقول ميرسي للي تعب في عم الصور دي بالترتيب وميرسي للي نقلنا الموضوع وخلانا نقراه.
انا واحد من الناس مثلا ماعنديش عضوية علي المنتدي التاني وماكنتش هعرف المعلومات دي غير من خلال أ.يحي ولو كنت اعرف الاخ صاحب الموضوع كنت هروحله لحد هناك واقوله شكرا جدا علي المعلومة المنقولة لينا من خلال الاخ العزيز يحي.
خليتا بقي في الصني حد يعرف عفشجي كويس يعرف يعملي الموضوع دا بشرط انه يكون امين لاني مش هنزل اشتري الحاجة دي انا عايزه يشيل الموضوع من بابه.
ويكون قريب من المعادي.
عرب مثلا دار السلام بساتين حدايق المعادي.
وهل لو روحت التوكيل الموضوع يتكلف كتير ولا هيبقي في المعقول برضو.
ارجو بقي اني ردودكم تنورنا علي الاستفسار علشان الفائدة تعم.
بص يا سيدي.. الموضوع في التوكيل هايتكلف حوالي 1400 جنيه بدون مصنعية التركيب بمشتملاته (العمود الحديد فقط بـ 864 جنيها) بس ممكن تجيبه من الحرفيين بـ250 جنيها وتركبه في توكيل السبع مش هايمانع ، وأنا عن نفسي هاعمله في التوكيل علشان ما اخرجش من الضمان بره التوكيل للأسف ما اعرفش عفشجية كويسين.. هسأل وأرد على حضرتك.. تحياتي

Mohamed Hussein - journalist

التعديل الأخير تم بواسطة sehsss ; 02-10-2012 الساعة 08:37 PM
قديم 02-10-2012, 08:15 PM
الصورة الرمزية ابو جودة
ابو جودة ابو جودة غير متواجد حالياً
من انا؟: متواضع لله
التخصص العملى: احدى شركات الغاز
هواياتي: قيادة السيارات

ابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant future

قديم 02-10-2012, 08:34 PM
د/ أبوحمزة د/ أبوحمزة غير متواجد حالياً

د/ أبوحمزة is on a distinguished road

موضوع مغلق