العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely

جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely احدى اكبر الشركات الصينية التى تسعى بخطى ثابتة لتطوير منتجاتها والدخول بها الى اكبر الاسواق العالمية بعد ما تحقق لها من نجاحات فى الاسواق الشرقية و تتبعها سيارات مابل واميجراند Emgrand

قديم 12-06-2009, 01:16 AM
hoshos676 hoshos676 غير متواجد حالياً

hoshos676 is on a distinguished road
افتراضي رد: PRIMERA مفاجاة أبو غالى للسوق المصرى

محدش يشتروا منهم دول ناس ناصبين بتوع الsmg اختصار الشركة الهندسية للسيارات وبيبيعوا العربيات موديلات
2007 فعلا اه فيه كماليات روعة بس انت هتركب علشان الامكانيات ولا تركب حاجة نظيفة وتعيش معاك انا ولا بهاجم الصيني ولا حاجة كفاية انهم ناس بيفكروا بس انا بهاجم التجميع بتاع العربية يعنة من كل فيلم مشهد وعلي فكرة انا كنت رايح اخلص في مابل ام 55 الف وكان معايا الفلوس بس والله مش عارف ليه انا اما كنت اعد مع الراجل واعد يتكلم وامت اتفرجت اكتر من مرة هية كويسة وكل حاجة بس متعرفش في حاجة غلط واللي عرفته بجد يا جماعة ان هما بيكسبوا من قطع الغيار وديه سعرها ناااااااااااااااااااااااا ااار واصلا مش متوفرة اه سعر العربية معقول مع انه مبالغ فيه برده
قديم 12-06-2009, 02:37 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

حضرتك تقريبا بتتكلم عن التوكيل القديم ولا عن ابوغالى ؟

وممكن مثال لاسعار قطع الغيار ؟

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 12-06-2009, 04:45 AM
momoeg momoeg غير متواجد حالياً

momoeg is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

حضرتك تقريبا بتتكلم عن التوكيل القديم ولا عن ابوغالى ؟

وممكن مثال لاسعار قطع الغيار ؟
انا احتمال اجيب ال premira elgenace من فرع العبور و هناك مدير الفرع كان هيديني فكرة عن قطع الغيار بالارقام بس كان الوقت متاخر و ما نفعش بس انا عايز اعرف المتوسط لقطع الغيار المناسبة و ايه رايك يا ابو نورا في العربية دي
رايك يهمني!
قديم 12-06-2009, 02:49 PM
hoshos676 hoshos676 غير متواجد حالياً

hoshos676 is on a distinguished road

بتكلم عن التوكيل القديم smg اللي كان نزل في الجرائد عرض علي المابل واتفاجات ان ابو غالي ماسك التوكيل والشركة ديه متفهمش ايه نظامهم اصلا انا عارف انهم توكيل سيات
قديم 12-06-2009, 03:19 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momoeg مشاهدة المشاركة

انا احتمال اجيب ال premira elgenace من فرع العبور و هناك مدير الفرع كان هيديني فكرة عن قطع الغيار بالارقام بس كان الوقت متاخر و ما نفعش بس انا عايز اعرف المتوسط لقطع الغيار المناسبة و ايه رايك يا ابو نورا في العربية دي
رايك يهمني!
احنا طالبين من التوكيل تفاصيل اسعار وتوفر قطع الغيار ومعاينة مراكز الخدمة واختبار الموديلات وحتى اكتمال البيانات ديه مش هقدر ادى حضرتك راى كامل او نهائى

بس بناء على معاينة السيارات الخارجية (بدون قيادة) كونت رأى مبدئى مش فى صالح العربية فحرصاً منى على امانة النقل وعرض المعلومة كاملة هنتظر حتى اكتمال الصورة لنقدم لكم تقرير مفصل عنها

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

الكلمات الدليلية
abou ghali automotive, مابل, ابوغالى, بريميرا, maple, maple egypt, primera, sma primera