العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 23-01-2011, 04:58 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: تقرير مفصل مصور لمقابله الاحلام .....!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

وده فيديو من المقابلة

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههه

والله انا مش قادر امسك نفسي من الضحك منظري في البيت بقا وحش ههههههههههههههههه

احلي حاجه حازم خضر عامل زي اللي دعك الفانوس وطلعله احمد بدر وملازمه في ظهره ههههههههههههههههههههههههه ه
قديم 23-01-2011, 05:20 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههه

والله انا مش قادر امسك نفسي من الضحك منظري في البيت بقا وحش ههههههههههههههههه

احلي حاجه حازم خضر عامل زي اللي دعك الفانوس وطلعله احمد بدر وملازمه في ظهره ههههههههههههههههههههههههه ه

والله ياكورسير انا وانا معاهم قعدت اضحك على الموقف ده مش عارف اقولك قد ايه بجد استاذ احمد بدر مالوش حل وكمان مراسلنا الكبير استاذ بدر بسيونى من امام كافيه ابوسلامه طنطا ههههههههههههههههههههههههه هههههه
وان شاء لازم تيجى مقابله اسكندريه عشان انت واحشنى جدا والله وانا على فكره فى المصنع عندى كانو مكلفنى بشيفت تسليم بلاط بليل يوم الجمعه الجايه واللى بعدها قولتلهم مش ممكن ابدا مصرموتورز رقم واحد وبعد كده يحصل اللى يحصل يعنى اوعى تيجى قبليها بكام يوم وتقول مش هقدر اجى والشغل ومش الشغل مالناش دعوه صدقنى هجيلك البيت واخليك تركب الأسبرنزا غصبا عنك ياعدو الصينى الأول
ههههههههههههههههههههه

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 23-01-2011, 05:30 PM
الصورة الرمزية phantiza
phantiza phantiza غير متواجد حالياً

phantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant future

معلش مشاركتي جاية متاخرة شوية بس اعزروني ظروف العمل بتحكم
طبعا مش لاقي كلام يتقال بعد الي شفتة وسمعتة ..بجد الواحد حس كانة وسط عيلتة مفيش اي حد غريب ففكرت طب اية رايكم لو التجمع يبقي احلي في اقدس مكان زي الكعبة اة والله ممكن؟؟
فكرت لو نتفق ونطلع مع بعض عمرة رمضان القادم ( الموضوع حطتية في الاستراحة ياريت الكل يشارك ويقول عشان نقدر نحدد العدد )
نرجع لمقابلة الاحلام ودي شوية صور علي الماشي
طبعا دي صورتي وبنفي الاشاعة الي طلعت اني اهلاوي النيسان حمراء عشان مفيش منها ابيض

ودي صورة لحازم باشا مع الياريس

استاذ سيف مع الجاك(بحيية علي جراتة في الاختيار )

الكومي باشا رافع راسنا

التعديل الأخير تم بواسطة phantiza ; 23-01-2011 الساعة 06:00 PM
قديم 23-01-2011, 05:58 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة phantiza مشاهدة المشاركة

معلش مشاركتي جاية متاخرة شوية بس اعزروني ظروف العمل بتحكم
طبعا مش لاقي كلام يتقال بعد الي شفتة وسمعتة ..بجد الواحد حس كانة وسط عيلتة مفيش اي حد غريب ففكرت طب اية رايكم لو التجمع يبقي احلي في اقدس مكان زي الكعبة اة والله ممكن؟؟
فكرت لو نتفق ونطلع مع بعض عمرة رمضان القادم ( الموضوع حطتية في الاستراحة ياريت الكل يشارك ويقول عشان نقدر نحدد العدد )
نرجع لمقابلة الاحلام ودي شوية صور علي الماشي
طبعا دي صورتي وبنفي الاشاعة الي طلعت اني اهلاوي النيسان حمراء عشان مفيش منها ابيض
اقتراح حضرتك جميل جدا جدا يادكتور وفعلا بجد حضرتك انسان محترم جدا ومشيت بسرعه ومرجعتش لينا بس تتعوض انشاء الله المره الجايه .
اما بالنسبه لموضوع النيسان الحمرا حضرتك جبت اللون ده عشان الأهلى بيأثر على مشجعينه وبيخليهم يحنوا للون الأحمر دايما هههههههههههههه

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 23-01-2011, 06:19 PM
الصورة الرمزية phantiza
phantiza phantiza غير متواجد حالياً

phantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant future

صدقني يابيسو انا زعلت اوووووووي اني معرفتش ارجع ليكم تاني واخدت قرار ان شاء الله مش رايح الشغل يوم الجمعة (مقابلة اسكندرية) واقفل العيادة عشان خاطر الناس الحلوة الي بجد قعدتها متتعوضش