العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 23-01-2011, 12:46 AM
aboelesaad
Guest

للاهمية رد: تقرير مفصل مصور لمقابله الاحلام .....!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_menaiem مشاهدة المشاركة

ربنا يجمعكم دايما على الخير بس انصحكم بلاش تجمعات اليومين دول احسن تتاخدوا لحته بعيده و محدش يعرفلكم طريق الجو لبش اليومين دول ههههههههههههههههه
انا نبهت عليكم وخلاص
بجد كان نفسى ابقى موجود تتعوض ان شاءالله فى الاسكندرية

هههههههههههههههه ربنا يسترها بقي

باذن الله نتعرف علي حضرتك بالاسكندريه و هنتشرف بيك ياغالي
قديم 23-01-2011, 12:47 AM
aboelesaad
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

والله يا ابو الاسعاد انتا المفروض يسموك نجم الغربية الاول علي التقرير الهايل ده والله انا كنت حاسس اني كنت معاكم ويارتني كنت معاكم بس والله الشغل عندي زنقني المره ديه ومعرفتش اخلع منه وان شاء الله ربنا يسهل واعرف اجي مقابلة اسكندرية بس اهم حاجه يكون الجروب ده كله هناك
والله القاعده كانت عايزاك يا كورسر و الفيرناوي كان محتاجك تواسيه بعد ما علمت عليه ههههههههههههههههه

هتشرف بيك بالاسكندريه بعون الله و حزاري متجيش
قديم 23-01-2011, 12:49 AM
aboelesaad
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

وبعدين اانا كنت عايز اوجه رسالة للكابتن طيار الكومي باشا متخليش حد يكرهك في فيرنتك وانا واثق انك فحتهم بيها امبارح ههههههههههههههههه وبالذات ابو الاسعاد
سامع اسمي بيتقال هنا
مبلاش تلعبو مع الصيني لاحسن تصيبو لعنته ههههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

اولا حمدلله على سلامه رجاله مصرموتورز سالمين الحمدلله وفاتو كتير جدا اللى مبقدرش يحضر مقابلات مصر موتورز .
ثانيا من يستحق الأشاده والشكر الكبييييييييييييييييييييي ييييييييييير جدا جدا جدا هو ابوالأسعاد ومعاه احمد الكومى بأمانه الناس دى فى قمه الأحترام والأدب والذوق وعملوا مجهودات لاتوافيها كلام ابدا بجد يوم جميييييييل جدا ومن اسعد ايام حياتى بعد مقابله دريم لاند جاءت مقابله طنطا اكبر والمقابله القادمه اكتر واكتر واليوم كان ملىء بالمفاجأت الجميله من ابو الأسعاد وحاجه بجد تفرح وتخلى الواحد يبقى سعيد انه يكون له الشرف العظيم انه يتعرف عليهم .

كلمات : ( مع حفظ الألقاب للجميع )

وائل ( ابونورا ) : بجد كلام حضرتك هيدفعنا دايما للأمام ومش هنضعف ولاهنخاف من اى حاجه ولا اى حد يحاول ان يهد ماتقوده من بناء وتطوير لمجتمعنا الكبير وبيتنا التانى مصر موتورز .

ابوالأسعاد : بجد كلمه مليوووووووون شكرا قليله عليك والله .

احمد الكومى : مجهود كبير وواضح وبجد انت انسان اكتر من محترم . .......... التكمله موجوده بالمشاركه نظرا لطول الصفحه

حبيب قلبي يا بسوم و الله انا اتشرفت بيك اوي و انت شخصيه مهذبه و لذيذه و ميتشبعش منك واسبرانزاوي اصيل يعني ههههههههههههههه

مستنيك بعون الله بالاسكندريه
قديم 23-01-2011, 12:50 AM
aboelesaad
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد فاروق سيد مشاهدة المشاركة

والله ولا أروع من كده تقرير

تسلم أيدك يا أبو الإسعاد
تنظيم هايل لمقابلة من أنجح المقابلات
وتقرير ممتاز شَعُرت بأنى معكم لحظة بلحظة

وفعلاً خسرت كتير جداً
لأنى مكنتش معاكم
احنا الي خسرنا بجد ان حضرتك مجتش و يارب نطمن علي الوالد ربنا يشفي حضرتو يارب
واتمني اشوف حضرتك بالاسكندريه " اتمني فعلا من كل قلبي "

تحياتي لشخصك المحترم
قديم 23-01-2011, 12:52 AM
aboelesaad
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled al sharif مشاهدة المشاركة

شكرا للأخ العزيز المهندس أحمد أبو الإسعاد لما حفنا به من الإهتمام وكرم الضيافة والحرص علي راحة الجميع كان أمس الأكثر مجهودا له وحاول كثيرا كثيرا أن يجعل اللقاء ممتع ومريح للجميع .. شكرا ليك ولباقي الزملاء إللي ساعدوك من أهل طنطاوالغربية .... كانت صحبة محترمة ووقت جميل عيبه بس إنه في الشتاء والجو بالليل بيبقي بارد شوية

كما أشكر الاخ العزيز بنداري علي الصحبة والتوصيلة .... عسي أن يكون في ميزان حسناتك

الجميع أمس كان ودودين جدا متشوقين للتعارف وكان فرصة كويسة ليا إتعرفت علي شخصيات مرحة ومحترمة

كالمعتاد جاء الأستاذ وائل متأخرا فحرمنا من الأستمتاع بصحبته وصحبة الأستاذ طارق صقر والأستاذ سيف أكثر ... نتمني الجايات تكون أكثر من الريحات ويكون عدد الأعضاء في المقابلة القادمة بالمئات

ودي بعض ىالصور الإضافية

استاذ خالد ..... ونعم الاب
بجد اتشرفت جدا بمعرفه شخصيه محترمه زي حضرتك وبارائك الصائبه
تمنياتي اشوف حضرتك باستمرار و نبقي دائما علي اتصال