العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > تويوتا TOYOTA > Corolla

Corolla toyota corolla تويوتا كورولا

قديم 27-03-2012, 03:12 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لغز سعر تويوتا كورولا 2007

عربيه بحضرتك ببساطه ما اتلعبش فيها طالما كاوتش الفابريقه و داخل علي خمسين الف كيلو

حـازم خـضـر

قديم 26-04-2012, 03:26 PM
omoneim omoneim غير متواجد حالياً

omoneim is on a distinguished road
Smile رد: لغز سعر تويوتا كورولا 2007

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة JOKER_KLEN مشاهدة المشاركة

طيب حد يعرف حد عندوه تويوتا كورولا 2007 1300 اتومتيك الكاملة للبيع ولا لا عداد قليل وحالتها زى الفبريكا يقولى سعرها يعمل كام حاليا وشكرا

انا عندى تويوتا كورولا 1300 موديل 2007 كامله اتوماتيك (تكيف - سنتر - 4 زجاج كهرباء - مقابض نيكل - تابلوه ولوحه مفاتيح الرجاج ابنوس - صالون تحفة فابريكة - اول يد من الزيرو - بها انذار ووحدات رفع ) عاملة 150000 كم شامبين فابريكة مش رشه غير رفرف خلفى واكصدام خلفى فى التوكيل وليس فى ورشة نتيجة حكة جامدة شويه.
جابتللى 105000 الف من شهرين لكن مارديتش ابيع لانى مش عارف هاجيب ايه وبصراحة الموديل ده مريح جدا جدا جدا وربنا يبارك فيها.
على فكرة احنا عندنا فى الشركه علربيات عامله حوالى 500,000 كم والله اكبر زى الفل
قديم 26-04-2012, 03:30 PM
omoneim omoneim غير متواجد حالياً

omoneim is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

عربيه بحضرتك ببساطه ما اتلعبش فيها طالما كاوتش الفابريقه و داخل علي خمسين الف كيلو
معلش يا حازم انا مش مع حضرتك لأن الكاوتش ال toyo موجود فى السوق وممكن تغيره بس انا لما غيرت لبريدجستون حسيت بفرق كبييييييير وخصوصا ان العربية لا تزحف ولا تصرخ اثناء الفرملة
قديم 27-04-2012, 05:20 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

بيبان من الترصيص بتاع بلادها برضه علي فكره
و بعدين عندك ميت حاجه
ابسطها طاره الدركسيون و مفتاح النور و عصايه الفتيس و دواسه الفرامل
اي استعمال بيبان عليهم و من الصعب تغيرهم او محو اثار الاستعمال من عليهم

حـازم خـضـر

قديم 27-04-2012, 03:09 PM
الصورة الرمزية ramy01011
ramy01011 ramy01011 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: HR Officer

ramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant future

كورولا 2007 هنا في الامارات بتتباع اغلي من موديلات 2008 و 2009 يعني الموضوع موش بس في مصر