العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > FIAT Tempra

قديم 10-05-2010, 07:55 PM
miroseba miroseba غير متواجد حالياً

miroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud of
افتراضي رد: Fiat Tempra

الفيات تمبرا عربيه جميله جدا واحسن من عربيات كتير بمراحل الى فى نفس الفئه السعريه احسن من الاكسيل و الاكسنت وسوزوكى سويفت واحسن من الابيزا واحسن البرايد العصفوره احسن من الانوس بس مش قوى لانوس قريبه منها فى نفس المستوى بس ثبات التمبرا احسن من كل دول انا معايا تمبرا وارد خارج بس عاوز ابعها عشان جبت تيوتا بس عربيه محترمه جدا

قديم 11-05-2010, 04:04 AM
disload disload غير متواجد حالياً

disload is on a distinguished road

بسم الله الرحمن الرحيم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة miroseba مشاهدة المشاركة

الفيات تمبرا عربيه جميله جدا واحسن من عربيات كتير بمراحل الى فى نفس الفئه السعريه احسن من الاكسيل و الاكسنت وسوزوكى سويفت واحسن من الابيزا واحسن البرايد العصفوره احسن من الانوس بس مش قوى لانوس قريبه منها فى نفس المستوى بس ثبات التمبرا احسن من كل دول انا معايا تمبرا وارد خارج بس عاوز ابعها عشان جبت تيوتا بس عربيه محترمه جدا
ويا ترى يا باشا العربية التمبرا اللي معاك ناوي تبيعها على كام وهي مواصفاتها ايه
قديم 11-05-2010, 11:16 PM
miroseba miroseba غير متواجد حالياً

miroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة disload مشاهدة المشاركة

بسم الله الرحمن الرحيم

ويا ترى يا باشا العربية التمبرا اللي معاك ناوي تبيعها على كام وهي مواصفاتها ايه

فول ابشن حالتها ممتازه فبريكه بالكامل دهان المصنع العربيه اول لما جت من بره حطيت ليها كسوه جلد الفرش متقعدش عليه غير مره واحده عداد دجيتال اتفرج على الفيديو ده بتاع العربيه واحكم

مطلوب 38 الف

قديم 16-05-2010, 06:04 PM
عبدالقادرقنديل عبدالقادرقنديل غير متواجد حالياً

عبدالقادرقنديل will become famous soon enough

لو سمحتو فين الاقى حشو الاسكترا بتاع الفيات تمبر مع العلم انى من المنوفية ولكم جزيل الشكر
قديم 16-05-2010, 08:28 PM
issoPolo issoPolo غير متواجد حالياً

issoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant future

انا والدي سايبلي فيات تمبرا موديل 1999 1600cc نفس لون التمبرا الفي الفيديو,تكييف touch,فرش عادي,سنتر لوك,زجاج كهرباء,لون المصنع.حالة جيدة.انا هطلع الرخصة شهر 11 الجاي انشاء الله . بفكر ابيعها !! صور العربية في الموضوع دا
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=23193