العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 13-07-2012, 11:24 PM
الصورة الرمزية d,mhmd brbry
d,mhmd brbry d,mhmd brbry غير متواجد حالياً
من انا؟: العبد لله
التخصص العملى: طبيب طوارئ
هواياتي: الرسم

d,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of light
افتراضي رد: تجربتى مع الفيرنا فى اسبوعين!!!!!!!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Elsebily مشاهدة المشاركة

أولا ألف مبروك عالعربيه وثانيا انا متفق معاك جدا ان اثبات مش كماليات بالعكس الثبات مطلوب و140 دي سرعه مش بتاعة الطرق السريعه المفتوحه عادي ساعات طريق عادي بيفتح وممكن تجيبهم بيها وبصراحه احييك علي مصداقيتك في نقل تجربة العربيه لاني بصراحه فيه ناس اما تيجي تحكي تجربتها مع عربيتها تحسسك انها بورش بس بصراحه اللي يشفعلها انها قطع غيارها رخيصه
الله يبارك فيك يا محترم
على فكرة شكلكوا مش هتكرروا الانجاز الموسم الجاى مافيش ولا صفقة جديدة جامدة كده ههههههههههه
قديم 14-07-2012, 12:16 AM
الصورة الرمزية Elsebily
Elsebily Elsebily غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Communication engineer
هواياتي: Playstation 3

Elsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة d,mhmd brbry مشاهدة المشاركة

الله يبارك فيك يا محترم
على فكرة شكلكوا مش هتكرروا الانجاز الموسم الجاى مافيش ولا صفقة جديدة جامدة كده ههههههههههه

مش عارف والله بصراحه طول ما مانشيني موجود وانا خايف ودي من اكبر مساوئ مكسب الدوري لاني كان المفروض انه ماشي هو وبالوتيلي اللي ملوش وظيفه غير تشتيت انتباه كل اللي في الفريق ومغرق النادي بفضايحه لكن المفروض اني فيه صفقة فان بيرسي قريب وياسلام لو والكوت جه معاه وانا كانت امنيتي انهم يحلو مشكلة وينج زبالايتا بس طول ما فيه تمويل خليجي انا مش خايف ماشاء الله قطر اول اما مسكت باريس سان جيرمان وهما عمالين شغالين صفقات سوبر وانا عندي امل كبير في الامارات والشيخ منصور بن زايد

You are my City My only City
You make me happy when skies are grey
You'll never know just how much I love you So please don't take my City Away
قديم 14-07-2012, 04:11 PM

d,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of light

حظ سعيد بس لو بالوتيللى مشى
قديم 14-07-2012, 05:06 PM
الصورة الرمزية hamed2020
hamed2020 hamed2020 غير متواجد حالياً
من انا؟: THE MAGICO

hamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud of

بالنسبه للثبات معروف عن الفيرنا انها يوم ما تفتري اخرها 120 علشان الثبات
اما 140 ليه اصلا تخاطر بنفسك و 140 حتي لو الطريق فاضي احنا بلادنا الجميله مليانه مطبات و فتحات تلاقي واحد طلاعلك من تحت الارض
لو مش خايف علي نفسك خاف علي الي معاك او علي الناس في الشارع
عموما مشكور علي صدق التجربه و زي ما الراجل قالك في ناس بتتخيل بورش و تحكي:THUMBS~2 20:

قديم 14-07-2012, 10:58 PM

3ndk 7a2 f3lan almfrod alwa7d akhro 120 ayn kan no3 el3rbia 3shan altoro2 bta3tna alhm de