العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > ملاكى اسكندرية

ملاكى اسكندرية قسم خاص برابطه اعضاء مصر موتورز بالاسكندرية

قديم 31-03-2013, 04:29 AM
mahmoudelmasry2016 mahmoudelmasry2016 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: الانترنت وأفادة الناس وايضا قيادة السيارات

mahmoudelmasry2016 has a spectacular aura aboutmahmoudelmasry2016 has a spectacular aura about
افتراضي رد: عايز عربية و النبى

يا ريس بالنسبة للفيليشيا ناس تقولى قطع غيارها غالية ومش متوفرة كتير وتقيلة ف بيعها ,,,,,, فعايز اتأكد منكوا هل الكلام ده صحيح يا شباب ناس تقولى خليك فى فيات اونو احسن وقطع غيار متوفرة ورخيصة وناس تقولى الكيا برايد هاتشباك احسن فا مش عارف صراحة عايز رايكوا لان انا زيك يا نجم بدور على سيارة بالسعر ده ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, نحن ف الهوا سوااااااا
قديم 02-04-2013, 01:21 AM
mody3010 mody3010 غير متواجد حالياً

mody3010 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudelmasry2016 مشاهدة المشاركة

يا ريس بالنسبة للفيليشيا ناس تقولى قطع غيارها غالية ومش متوفرة كتير وتقيلة ف بيعها ,,,,,, فعايز اتأكد منكوا هل الكلام ده صحيح يا شباب ناس تقولى خليك فى فيات اونو احسن وقطع غيار متوفرة ورخيصة وناس تقولى الكيا برايد هاتشباك احسن فا مش عارف صراحة عايز رايكوا لان انا زيك يا نجم بدور على سيارة بالسعر ده ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, نحن ف الهوا سوااااااا
بص يا ريس من الاخر الفليشيا و البرايد زى بعض جدا بس الفليشيا خشنه شوية بس مبتوصلش للادا طبعا و اكبر سنه من البرايد و قطع غيارها على فكرة موجودة عادى كانت مع واحد صاحبى و كانت زى الفل و البرايد كمان كانت مع واحد تانى من اصحابى بس الاونو بقى منصحكش اذا كنت زييى حجمك كبير انا قولت ماشى اونو جى بجربها كنت حاسس ان انا قاعد فى العربية بتاعت حمزة ابنى ضيقة جدا و رجلى متنية مع انى كنت مرجع الكرسى على الاخر و انا اساسا بحب الرحرحة كده فا انا شايف لو انت فى حجمى مثلا الترتيب هيكون فيليشيا بعدين برايد انما لو مش فارقة معاك يبقى اونو بعدين فليشيا بعدين برايد عشان السعر و الحالة
و ربنا يوفقك كده ان شاء الله و قولى بتدور على اية و بكام و ممكن افيدك برضة
قديم 02-04-2013, 04:07 PM
mahmoudelmasry2016 mahmoudelmasry2016 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: الانترنت وأفادة الناس وايضا قيادة السيارات

mahmoudelmasry2016 has a spectacular aura aboutmahmoudelmasry2016 has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mody3010 مشاهدة المشاركة

بص يا ريس من الاخر الفليشيا و البرايد زى بعض جدا بس الفليشيا خشنه شوية بس مبتوصلش للادا طبعا و اكبر سنه من البرايد و قطع غيارها على فكرة موجودة عادى كانت مع واحد صاحبى و كانت زى الفل و البرايد كمان كانت مع واحد تانى من اصحابى بس الاونو بقى منصحكش اذا كنت زييى حجمك كبير انا قولت ماشى اونو جى بجربها كنت حاسس ان انا قاعد فى العربية بتاعت حمزة ابنى ضيقة جدا و رجلى متنية مع انى كنت مرجع الكرسى على الاخر و انا اساسا بحب الرحرحة كده فا انا شايف لو انت فى حجمى مثلا الترتيب هيكون فيليشيا بعدين برايد انما لو مش فارقة معاك يبقى اونو بعدين فليشيا بعدين برايد عشان السعر و الحالة
و ربنا يوفقك كده ان شاء الله و قولى بتدور على اية و بكام و ممكن افيدك برضة
تسلملى يا باشا ...... والله انا مش فارق معايا اىوحدة من دول لانى جسمى نحيف شوى بس طويل 184سم والسيارة كل اللى فارق معايا فيها انها تكون قطع غيارها موجودة ومتوفرة وتكون سهلة فى اعادة بيعها وتكون سيارة متينة لانى هسافر بيها فى حدود 200 كيلو كل اسبوع كدا وينفع اركب فيها اسرتى عادى وانا رينجى فى حدود من 25 ل 30
قديم 02-04-2013, 04:35 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

شكلكوا كده بيقول شاهين او 131 او 132
قديم 03-04-2013, 10:52 PM
ابو نادر ابو نادر غير متواجد حالياً

ابو نادر will become famous soon enoughابو نادر will become famous soon enough

ربنا يرزق باحلى مما تتمنى يارب

محمد
لخدمات الليموزين
01280903325