العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 10-02-2012, 12:34 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: قول رايك في الصورة دي

شكرا على اسلوب الحوار و الرد
قديم 10-02-2012, 12:40 AM
walidelwahsh
Guest

: 017165~155:
قديم 10-02-2012, 12:48 AM
تامر ديزل تامر ديزل غير متواجد حالياً

تامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MmFFoR مشاهدة المشاركة

شكرا على اسلوب الحوار و الرد
يا باشمهندس انت عارف احنا كلنا مشكلتنا في ايه ؟ مش عاوزين نسمع بعض او مش عارفين نسمع بعض .. كل واحد عاوز يبقى هوا الصح من غير ما يتحمل حتى تعديل على كلامه ... والحاجه التانيه اللي مدايقاني وياريت اقدر اوصلها للناس كلها ... مثلا لو موضوع سياسي اتفتح ودخلت الناس تعلق .. مش لازم نكون كلنا متفقين ... ولكن انا بلاحظ ان فيه ناس قاعده مستنيه ان اي واحد يدخل يقول راي فيه شبهة انه مش موافق على المظاهرات او انه مش وقته او نهدا ياجماعه علشان البلد تهدى او مش عاجبه علاء او نوارة او البرادعي .. او اي حاجه في الاتجاه ده .. تلاقي المدافع اشتغلت .. يافلول ياعبد يابتاع جزمة المجلس ياذليل يااااااااا وهاتك يا ضرب ... يضطر حفظا لكرامته يشغل مدفع التخوين هوا كمان هيعمل ايه يعني ؟
في حين انه مقالش في البداية حاجه تستدعي الكلام ده كله ... بس تقول ايه لازم نلاقي واحد نعمل عليه ثورجيه .. ويبدا خلاف ومشكلة كبيرة كان ممكن من الاول ما تحصلش لولا الرغبات الشخصية في البطولة اللي كلنا محرومين منها من سنين لاننا كلنا كنا في عهد مبارك كومبارس وصامت كمان ..
قديم 10-02-2012, 01:04 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر ديزل مشاهدة المشاركة

يا باشمهندس انت عارف احنا كلنا مشكلتنا في ايه ؟ مش عاوزين نسمع بعض او مش عارفين نسمع بعض .. كل واحد عاوز يبقى هوا الصح من غير ما يتحمل حتى تعديل على كلامه ... والحاجه التانيه اللي مدايقاني وياريت اقدر اوصلها للناس كلها ... مثلا لو موضوع سياسي اتفتح ودخلت الناس تعلق .. مش لازم نكون كلنا متفقين ... ولكن انا بلاحظ ان فيه ناس قاعده مستنيه ان اي واحد يدخل يقول راي فيه شبهة انه مش موافق على المظاهرات او انه مش وقته او نهدا ياجماعه علشان البلد تهدى او مش عاجبه علاء او نوارة او البرادعي .. او اي حاجه في الاتجاه ده .. تلاقي المدافع اشتغلت .. يافلول ياعبد يابتاع جزمة المجلس ياذليل يااااااااا وهاتك يا ضرب ... يضطر حفظا لكرامته يشغل مدفع التخوين هوا كمان هيعمل ايه يعني ؟
في حين انه مقالش في البداية حاجه تستدعي الكلام ده كله ... بس تقول ايه لازم نلاقي واحد نعمل عليه ثورجيه .. ويبدا خلاف ومشكلة كبيرة كان ممكن من الاول ما تحصلش لولا الرغبات الشخصية في البطولة اللي كلنا محرومين منها من سنين لاننا كلنا كنا في عهد مبارك كومبارس وصامت كمان ..
وجهة نظر يتم احترامها

بس و الله يا جماعة انا مش مؤيد لنوارة و لا البرادعي!!! و اصدقائي في الجمعية للتغيير بتوع البرادعي بيتخانقوا معايا اني مش مع البرادعي او مؤيد ليه
و الاخوان بيهاجموني اني مش مع الاخوان
و مؤيدي العسكري بيهاجموني ان بنقد العسكري و مش مؤيد ليه
الوحيدين اللي حنيين شوية معايا هما السلفيين بس برضه بيهاجموني لو قولت ان الشحات او التاني عكوا شوية في الكلام

كأن اللي بيؤيد جهة نصبها الهة من دون الله تصيب ابد الدهر ولا تخطيء بالمطلق
قديم 13-02-2012, 01:32 AM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MmFFoR مشاهدة المشاركة

انا شوفت الفيديو و الشباب دول كانوا بيطفوا نار مسكت جوة الغرفة و اعتقد ان دي شقة سكنية و الناس كانت بتحدف لهم ازايز ميه و لما منفعش حدفلهم هدوم علشان يطفوها بيها

و ادي الفيديو اهة

علشان تعرفوا تشويه الثوار شغال على ودنه

اللهم العن كل من ظلم و اتهم اي شريف بالباطل

بجد انا بشكرك على الفيديو ده لأنه اثبت وجهة نظري
ألف شكر