العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 516

قديم 04-07-2011, 03:58 PM
الصورة الرمزية aly zafer
aly zafer aly zafer غير متواجد حالياً
هواياتي: قراءة

aly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to behold
افتراضي رد: الحيرة هتموتنى انقذونى

اذا كنت ستستعمل السيارة تاكسى فالانوس افضل

كن فى الدنيا كاعابر سبيل _ واترك ورائك كل اثر جميل _ فمانحن فى الدنيا الا ضيوف _ وما على الضيف الا الرحيل.
قديم 07-07-2011, 11:33 PM
cmatcho cmatcho غير متواجد حالياً

cmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond repute

انا مش فاهم اللي يقول لانوس وهو عارف انها صيني وفشلت في المبيعات بعد تخليها عن دايو وبيعها الي شيفروليه
واللي يقول ساجا ساجا ايه طب حد يوريهالي في الشارع كام عربيه موجوده وكمان 1300 والفيرنا يمكن تكون اوسع منها
الفيرنا
في رائيي يعيبها
الوسع الداخلي الصالون يعني
اكيد سواق التاكسي مش ها يركب الزباين علي رجل بعض والكل عارف ان الكنبه الخلفيه وصالونها في الضياع
الارتفاع انا مش ها اتكلم
العربيه كتصميم خارجي اسف
تحس انك قاعد في الشارع وانت سايق
والله العظيم ياخي وبدون مبالغه الاسبرانزا ال 516 برقبتهم جميعا
ولو احنا ماعندناش عقده الصيني لكنت تلاقي الاخوه يقولو فيها قصايد
وبعدين نروح بعيد ليه ما تشوف الشارع وكميه الاسبرانزا اللي فيه بمختلف انواعها
وانت الحكم
ومبروك عليك ال 516
قديم 10-07-2011, 06:32 PM
ramy6_1 ramy6_1 غير متواجد حالياً

ramy6_1 has a spectacular aura aboutramy6_1 has a spectacular aura about

يا رجل بقي هتشغلهة تاكسي ، يبقي BYD علطول ، و أسأل سواين التكسي علشان تطمن
قديم 11-07-2011, 02:25 AM
cmatcho cmatcho غير متواجد حالياً

cmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramy6_1 مشاهدة المشاركة

يا رجل بقي هتشغلهة تاكسي ، يبقي BYD علطول ، و أسأل سواين التكسي علشان تطمن
هو اشتري اسبرانزا وخلص
قديم 13-07-2011, 03:24 AM
Emgrand Emgrand غير متواجد حالياً

Emgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shababhost مشاهدة المشاركة

توضيح اكتر هعشغلها تكسى وانا الى هشتغل عليها علشان شغل برمجة الويب خلاص كان عصر وانتهى والحمد لله بسوق كويس وحافظ جزء كبير من شوارع القاهرة وجميع طرق مصر السريعه والزراعيه حافظها بس عايز اشتغل وللعلم انا هجيبها اقساط من معرض يعنى القسط غالى فا عيز حاجه تشتغل مش كل يوم تقف
مش عارف انت اشتريت ولا لسه بس نصيحه من اخ حوار التاكسى دا مش بتاعك وهتتعب جدا
ولو فكرت تشغل عليها حد يبقى هتخردها قريب