العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 516

قديم 01-07-2011, 04:30 PM
shababhost shababhost غير متواجد حالياً

shababhost is on a distinguished road
للاهمية الحيرة هتموتنى انقذونى

بسم الله الرحمن الرحيم
يا اخوانى انا تعبت من الحيره انا حابب الاسبرنزا بس فى مقلات كتير مخوفانى منها بس والله انا مومن ان الصينى فيه حجات جميله جدا انا معيا موبيل صينى بعد ما كنت شايل نوكيا اصلى لمدة 7 سنين بس الصينى استحملنى كتير وشغال معى زى الفل والصين بتصنع دلوقتى كل حاجه للعالم كله بس انا محتار بينها وبين الفيرنا والانوس
وخصتا انى هعتمد عليها فى شغل كتير ومشواير كتيره جدا طول اليوم يعنى العطله تخسرنى وتخرب بيتى وكلام الاعضاء مش مريحنى وانا امكنياتى مش سامحه انى اجيب حاجه غير وحده من الثلاث انواع دول 516 او الفيرنا او الانوس
احترت بجد ومش عايز حاجه تعزبنى وتقوم معى بالواجب وشكرا خصتا انها هتبقى خدمه شاقه بجد ... ارجوكم افتونى
قديم 01-07-2011, 04:40 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: الحيرة هتموتنى انقذونى

بص يا زعيم انا مش هقولك الصيني وحش والكلام ده بس الحقيقة اللي محدش يقدر ينكرها ان الصيني عامل زي البطيخة يا تطلع حمرا وتريحك ومتشتكيش منها في اي حاجه

يا تطلع قرعه وتطلع عينك تالت ومتلت

فانا رأي لو هتغامر يبقي اتكل علي الله وهات ال 516

لكن لو المضمون يبقي الفيرنا طبعا هتجيبها وتنساها بأذن الله

وصلي صلاة استخارة وشوف كدا الاصلحلك واعمله
قديم 01-07-2011, 04:52 PM
shababhost shababhost غير متواجد حالياً

shababhost is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

بص يا زعيم انا مش هقولك الصيني وحش والكلام ده بس الحقيقة اللي محدش يقدر ينكرها ان الصيني عامل زي البطيخة يا تطلع حمرا وتريحك ومتشتكيش منها في اي حاجه

يا تطلع قرعه وتطلع عينك تالت ومتلت

فانا رأي لو هتغامر يبقي اتكل علي الله وهات ال 516

لكن لو المضمون يبقي الفيرنا طبعا هتجيبها وتنساها بأذن الله

وصلي صلاة استخارة وشوف كدا الاصلحلك واعمله

مشكور موضوع الحظ فى العربيات دا بيقلق وبرده الفيرنا والانوس مقلقينى برده كلهم بيقول نفس الكلام مهو انا هجنن من قليل
قديم 01-07-2011, 05:36 PM
osa92003 osa92003 غير متواجد حالياً

osa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond repute

عندك حق مين يقول ان الفيرنا فى المضمون اخر انتاج للفيرنا 2012 وبعد كده خلاص ومن الاخر انا شايف لو انك عايز عربيه كماليات وثبات على الطريق اسبرنزا طبعا لو مش فارقه معاك حكايه الثبات على الطريق ولو محمل اثنين تقال فى ورا تلاقى العربيه على الارض ولو لقيت مطب عالى شويه تشيل الهم وتفكلر هتعديه ازاى من غير ماتحك يبقى الفيرنا
قديم 01-07-2011, 05:45 PM
corsair
Guest

بيقولو ايه حضرتك عن الفيرنا والانوس

العربيتين دول بالذات مفيش فيهم كلام لاني اغلبية العيالة والاصدقاء معاهم العربيتين دول ومحدش اشتكي منها في اي حاجه وانا معايا الفيرنا والحمد لله مفيش منها اي مشاكل تذكر من يوم ما اشتريتها

خليك في المضمون طالما حضرتك مقلق كدا وميغركش الاوبشن