العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سيارات حواء

سيارات حواء MasrMotors Girls كل ما يهم المرأة عن عالم السيارات

قديم 08-07-2012, 12:13 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سواقة الرجالة العبقرية بالفيديو علشان ميبقوش يغلطو فى سواقة الستات تانى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherifabden مشاهدة المشاركة

بص يا عم الحج اقصدي يا باشمهندسة
مفيش حد بيسوق العربية في مصر وبيحس بالغباء والهمجية في السواقة الا بيكون ملتزم زيادة عن اللزوم ودا غلط
ايه المانع لما يكوت الطريق زحمة وانتا مستعجل وتخش مخالف ثانيتين وتلاتة وترجع الطريق تاني ؟؟؟
ايه المانع لما واحد يشوف ست بتاخد ساعة علشان تاخد ملف يقوم يكسر عليها ؟؟؟؟

ايه المانع لما الواحد يشوف الطريق فاضي خالص وفي واحدة سايقة عربية براحة يقوم يجري بعربيته والست تبص عليه وتقول عليه همجي ؟؟؟
وفي الاخر برضة
الستات لا تعرف القيادة
: CONGRA~238::0 10104~171:

Saif El Deen
قديم 08-07-2012, 12:22 AM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سواقة الرجالة العبقرية بالفيديو علشان ميبقوش يغلطو فى سواقة الستات تانى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

: CONGRA~238::0 10104~171:
:GR OWIN~12::GROWI N~12:

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn
قديم 08-07-2012, 04:14 AM
كيكى كيكى غير متواجد حالياً

كيكى has a spectacular aura aboutكيكى has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherifabden مشاهدة المشاركة

بص يا عم الحج اقصدي يا باشمهندسة
مفيش حد بيسوق العربية في مصر وبيحس بالغباء والهمجية في السواقة الا بيكون ملتزم زيادة عن اللزوم ودا غلط
ايه المانع لما يكوت الطريق زحمة وانتا مستعجل وتخش مخالف ثانيتين وتلاتة وترجع الطريق تاني ؟؟؟
ايه المانع لما واحد يشوف ست بتاخد ساعة علشان تاخد ملف يقوم يكسر عليها ؟؟؟؟
ايه المانع لما الواحد يشوف الطريق فاضي خالص وفي واحدة سايقة عربية براحة يقوم يجري بعربيته والست تبص عليه وتقول عليه همجي ؟؟؟
وفي الاخر برضة
الستات لا تعرف القيادة
الكلام ده يا عم الحج قصدى حضرتك لو فى الشارع عربية و اتنين بيعملو كده انما لما الكل يعمل كده شكل الشارع بيقى زى ما انت بتشووف و طبعاُ الواحد بيطلع عينه فكل مره بينزل فيها مشوار والكل بيشتكى ولا ايه!؟ . و اول مره اعرف ان الالتزام حاجة غلط !! فى حاجة بتقول "الاعتراف بالحق فضيلة" المصيبة و بصراحة انا كمان بقيت اعمل كده عشان على كلامك مفيش فايدة!! بس محدش يرجع يعيط و يشتكى من المرور و السواقة و يقول نفسنا فى نظااااااام. و ربنا يسترها معانا كلنا.
قديم 08-07-2012, 08:36 AM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كيكى مشاهدة المشاركة

الكلام ده يا عم الحج قصدى حضرتك لو فى الشارع عربية و اتنين ساعتها الكل بيجري ما صدق ان الطريق فضي وانا عايز اعرف انهي شارع في مصر في عربية واتنين ؟؟ بيعملو كده انما لما الكل يعمل كده شكل الشارع بيقى زى ما انت بتشووف يا ستي الواحد نفسه يخلص من الزحمة والارف اللي هوا فيه و طبعاُ الواحد بيطلع عينه فكل مره بينزل فيها مشوار والكل بيشتكى ولا ايه!؟ . و اول مره اعرف ان الالتزام حاجة غلط !! فى حاجة بتقول "الاعتراف بالحق فضيلة" الالتزام حلو مش وحش لكن مش معنى كده اني التزم كل الاوقات يعني لو ماشي في الصحراوي والسرعة القانونية 80 والطريق فاضى من غير رادار ايه المانع اني اجري يمكن اكون مستعجل وثانيا مش معنى كده برضه اني التزم في الحارة بتاعتي او الاتجاه اللي ماشي فيه افرد مثلا ان الطريق اللي انا ماشي فيه زحمة والطريق المعاكس فاضي ايه المانع اني اخد الطريق المعاكس ثانيتين او تلاتة علشان اخلص من الزحمة المصيبة و بصراحة انا كمان بقيت اعمل كده عشان على كلامك مفيش فايدة!! بس محدش يرجع يعيط و يشتكى من المرور و السواقة و يقول نفسنا فى نظااااااام. و ربنا يسترها معانا كلنا.
وفي الاخر بقول

الستات متعرفش تسوق

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn
قديم 08-07-2012, 01:45 PM
kimokimo kimokimo غير متواجد حالياً

kimokimo is on a distinguished road

هو انا الصراحة كنت شوفت الموضوع دة زمان و كل مرة اشفة مرضاش اعلق عشان باين اوى اوى الغرض من من اللى عامله الموضوع. انا حسيت و الله من طريقة العرض و الكتابه و الرد على الناس انها قضية عظيمة . تحس حاجة كدة زى التحرش مثلا و الموضوع بيناقش دة و بيدافع عن السيدات يعنى فيدهوات من اعلانات تلاقى الرد على الناس بشدة ذيادة و كان الموضوع طار بايت و العند وخلاص اخر كلام ليا ايوة الستاااااااااااااااات طبعا طبعا طبعا مش بتعرف تسوق زى الرجاله و دى طبيعه فيهم ودى حاجة عالمية يعنى مش حاجة احنا بنتخترعها هنا