العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تأجير السيارات

تأجير السيارات خاص بمعارض تأجير السيارات ومايتبعها من استفسارات وموضوعات

قديم 31-05-2010, 04:28 PM
gannatallah gannatallah غير متواجد حالياً

gannatallah is on a distinguished road
افتراضي رد: نصيحه لكل من يقدم على تأجير سيارته

انا كمان زي اسما ناوية اجيب عربية و اجرها ... اهو حاجة تجيب دخل معقول ...

بس عندي ليك كذا سؤال بما انك دايس ف الموضوع
:

1. بالنسبة لفكرة انك تعمل توكيل بالادارة للمكتب .. لية مش بتفضل الحل دة و اية الى ممكن يترتب عليه ..
2. ثانيا : ومعلش عشان انا مش فاهمه اوي ... هي ممكن يلاوعو ف حكاية انو يدوني رخصة العربية عشان التجديد ؟ و فرضا ادوهالي و دفعت المخالفات .. و مرضوش يدفعوها و انا اصاد كده مش هديهم الرخصة تاني ... اية الى هيفيدني و اية الى هيضرهم ف دة ؟؟؟ ( معلش انا جاهلة شوية ف موضوع العربيات دة و بجمع معلومات ع اد ما اقدر افهم قبل ما اقدم على الخطوة دي )
3.لو تعرف مكاتب موثوق فيها و انت متعامل معاها او حد تعرفو بيتعامل معاها من خلال تجربتك ياريت تدلنا عليها
واسفة ع الاطالة

قديم 01-06-2010, 02:27 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gannatallah مشاهدة المشاركة

انا كمان زي اسما ناوية اجيب عربية و اجرها ... اهو حاجة تجيب دخل معقول ...

بس عندي ليك كذا سؤال بما انك دايس ف الموضوع
:

1. بالنسبة لفكرة انك تعمل توكيل بالادارة للمكتب .. لية مش بتفضل الحل دة و اية الى ممكن يترتب عليه ..
2. ثانيا : ومعلش عشان انا مش فاهمه اوي ... هي ممكن يلاوعو ف حكاية انو يدوني رخصة العربية عشان التجديد ؟ و فرضا ادوهالي و دفعت المخالفات .. و مرضوش يدفعوها و انا اصاد كده مش هديهم الرخصة تاني ... اية الى هيفيدني و اية الى هيضرهم ف دة ؟؟؟ ( معلش انا جاهلة شوية ف موضوع العربيات دة و بجمع معلومات ع اد ما اقدر افهم قبل ما اقدم على الخطوة دي )
3.لو تعرف مكاتب موثوق فيها و انت متعامل معاها او حد تعرفو بيتعامل معاها من خلال تجربتك ياريت تدلنا عليها
واسفة ع الاطالة

من ال قال ام موضوع توكيل ادارة محدش بيفضلة اظن دة يبقى مكتب مش مضمون لانة مش هيكون عندة مصداقية
انا عن نفسى بتعامل بموضوع توكيل الادارة دة مع كل الناس ال عيزة تتعامل معى
ثانيا مظنش ان حد ممكن ميكونش عايز الرخصة تتجدد لانة هيشتغل ازاى من غير رخصة مجدد
لو تحبى تتعاملى انا معنديش مانع وممكن تشرفينى فى مكتبى وتقوليلى معاك عربية اية ولو لسة نوية تجيبى ممكن اساعدك
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 02-06-2010, 03:32 PM
gannatallah gannatallah غير متواجد حالياً

gannatallah is on a distinguished road

بالنسبة لموضوع التوكيل صاحب الموضوع هو الى بيقول انا مش بفضل دة فكنت بسال لية ...
بالنسبة للعربية انا بفكر في تويوتا ياريس ... هل ليها سوق ف التاجير ولا لا و تجيب دخل اد اية تقريبا ف الشهر
و لو تقدر تفيدني بمعلومات زي مقدمها و قسطها الشهري يبقى هايل

ميرسي
قديم 02-06-2010, 04:31 PM
الصورة الرمزية حسن شرف
حسن شرف حسن شرف غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجارة وتسعير السيارات
هواياتي: تجارة وتسعير السيارات

حسن شرف is a name known to allحسن شرف is a name known to allحسن شرف is a name known to allحسن شرف is a name known to allحسن شرف is a name known to allحسن شرف is a name known to all
افتراضي رد: سيارة للمشاوير الخاصة

ياترى حالة العربية ايه
وعاوز تأجرها بكام فى اليوم
وانت الى هتسوقها ولا هتسيبها للى هيأجرها هو الى هيسوقها
ولو هأجرها منك واسافر بيها اسكندرية انا واولادى هتبقا بكام
وعاوز معلومات عن العربية اكتر بمعنى العربية ( فاضية / كاملة مانيوال / اوتوماتيك )
والعربية بتمون بنزين كام ورقم تليفونك
وذلك لانى عاوز عربية اروح بيها المصيف وتكون من شخص مثلى ومش من مكتب ايجار سيارات
مع العلم انى امتلك سيارة ولكن تاكسى

ودا رقم تليفونى 0112535152
قديم 02-06-2010, 06:53 PM
toma-motors toma-motors غير متواجد حالياً

toma-motors is on a distinguished road

الموضوع ده مهم جدا خصوصا كثير من الناس بيحب يأجر سيارته لمكان يجيب عائد تتسدد منه الأقساط

الكلمات الدليلية
للايجار, للايجار لانسر اتوماتيك, موديل2009, مطلوب سيارة للايجار, ايجار سيارات مصر, هيونداى فيرنا