العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > BMW

BMW رغم ما تعرضت له الشركة من ازمات كثيره اخرها ازمة شرائها لروفر الانجليزية الا انها مازالت تؤكد على ريادتها فلسلفتها الخاصة فى سيارتها التى تجمع بين الجمال متعة الاداء اشترت حقوق رولز رويس الانجليزية بالاضافة الى مينى ومن اشهر سيارتها BMW X5 X3 M6 M5 7 series - 5 series - 3 series

قديم 22-07-2013, 11:41 PM
الصورة الرمزية ELB7AR
ELB7AR ELB7AR غير متواجد حالياً
من انا؟: انا اللى ضاع من عمرى سنين!
هواياتي: تعديل السيارات

ELB7AR is on a distinguished road
عاجل رد: فكرة مجنونة اوووووووووووى

شباب مصر موتورز الجامدين فعلاا التاجر جاب عربيتين دبانة من الخارج على انهم هيتقطعوا هنا فى مصر قطع غيار وحدة كوبية ودى ضيقة وشكلة مش عجبنى من ورة ووحدة كابورلية والاتنين بحالة فوق الممتاز والكابورلية ب20الف جنية والكوبية ب 18 ودى الاسعارمن الاخر انا ميال اكتر للكبورلية اية رايكم
قديم 26-08-2013, 08:45 AM
الصورة الرمزية عبدالله سالم
عبدالله سالم عبدالله سالم غير متواجد حالياً
من انا؟: التربيدو
هواياتي: القيادة الرياضة......تعديل المحركات

عبدالله سالم is on a distinguished road
افتراضي رد: فكرة مجنونة اوووووووووووى

المتقطعة احسن علشان انت هتقدر ترخصها بكل سهولة لكن السليمة صعب شويتين وحوارات باه
قديم 26-08-2013, 11:55 PM
نوبيرا99 نوبيرا99 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: السيارات

نوبيرا99 is on a distinguished road
رأى رد: فكرة مجنونة اوووووووووووى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالله سالم مشاهدة المشاركة

المتقطعة احسن علشان انت هتقدر ترخصها بكل سهولة لكن السليمة صعب شويتين وحوارات باه
طبعا المتقطعه مش احسن ولا حاجه وده عن تجربه لأنك هتمر بمراحل كتير أوى و مشاكل لحد ما ترجع العربيه تانى لأصلها و صدقنى مش هترجع... لو هو فعلا دخل العربيات مش متقطعه بعتبر ده اعجاز و طبعا ممكن تشترى ورق عربيه حادثه و على قد ما تقدر يكون الموديل و اللون متشابه. مع الورق هتلاقى رخصه و نمرتين و قطعه معدنيه عليها رقم الشاسيه و عند سمكرى كويس هيشيل اللى فى العربيه اللى مش متقطعه و يحطلك اللى مع الورق و يكون معاك افراج جمركى على الموتور من التاجر و تعلق النمرتين و تروح المرور تثبت الموتور الجديد على الرخصه و تطلع رخصه جديده برقم الموتور الجديد اللى فى الافراج الجمركى ..........و خلاص انت كده ماشى قانونى تحط صباعك فى عين التخين.
قديم 27-08-2013, 12:39 AM
marwan abbas marwan abbas غير متواجد حالياً

marwan abbas will become famous soon enough

لو الكوبية سليمة أوى أنا شارى و لونها أه
.......... برجاء الرد
قديم 27-08-2013, 04:12 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

كلامكو كله صح واغلب البى امات ديه ملحومة بس المهم تكون متقطعة صح وطبعاً تتلحم صح بس انا رائى تبداء من شراء الورق علشان فى الورق هيبقى مثبوت اذا كانت عادية ولا كابورلية والا لو كابورلية والورق مكتوب انها عادية اى حد هيشوب الرخصة هيعرف انها مش مظبوطة
وشيل من دماغك فكرة الارقام التجارية علشان ديه غالية جداً ومش لعبة ولا سهله تجيبها

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش