العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تأجير السيارات

تأجير السيارات خاص بمعارض تأجير السيارات ومايتبعها من استفسارات وموضوعات

قديم 14-06-2010, 08:34 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عربية اليوم الواحد بجد بكااااااااااااام

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المفكر مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أنا مدرس
بدور على عربية ليوم واحد
ومش مهم الشكل ولا الموديل
المهم الحالة كويسه
مانيوال
ومفيش مانع تكون موديل قديم
المهم يكون سعرها حنين ptmnlo123per144
وهحتاجه ليوم واحد في المريوطية هرم
المشكلة إني كل ما أسأل بلاقي العروض لازم يبقى فيها شيء
والسعر الحقيقي شيء ptmnlo123per111
وأنا هحتاج العربية في أول شهر 7
ياريت لو حد عنده أي رد يفيدني
أرجوكم
وده ايميلي http://himasayed2002@yahoo.com

علشان تعرف سعر لازم تقول عايز عربية بسائق ولا لا
فرح ولا هتسافر بيها تحدد خطواتك اية وتسال قبلها بمدة اسبوع انما الان محدش هيجاوب حضرتك
ودة لعدة اسباب احنا فى موسم مفيش شى مضمون انك تعرف فى عربيات اية الاسبوع القادم مش كمان 23 يوم طبعا مسافة كبيرة ولاننا فى ضغط شغل فمش من السهل ان يتم تحديد انواع العربيات ال تكون وقفة علشان كدة اسال قبلها باسبوع او خمس ايام
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 14-06-2010, 08:36 PM

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أرجو الرد للأهمية القصوى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emadsmsma مشاهدة المشاركة

يا جماعة ياريت تفيدونى انا عندى هيونداى متريكس اتوماتيك كنت جايبها بالتقسيط ودفعت فيها دم قلبى ولسة بدفع لحد دلوقتى كنت اعرف واحد اجرهالى اول سنة جبتها وعمر مدخل بيتى مليم منها كانت الايام اللى بتتأجرها يدوبك على اد القسط 1700جنيه والباقى بلف بيها على المكاتب ودلوقتى صاحبى سافر ومش لاقى حد يأجرها وتقريبا بستلف ادفع قسطها مع شوية تأخير وغرامات واهى ما شية بلاش ياجماعة موضوع القسط والكلام ده اصلى اتهريت وعايز انصحكوا وادعولى الاقى حد يأجرها ويتقى الله اصل بيجيلى ناس بعيد عنى والكل بيخوفنى ويقولى متفرحش بالفلوس ممكن ياخد العربية ومتشفهوش تانى جالى عن طريق النت ايجار لحد 6000جنيه فى الشهر والكل قلقنى واهى مركونة حتى مبخدهاش الشغل
اللى يقدر يفدنى يجاوبنى على الايميل alomeda123@yahoo.com
ممكن تقولى طريقة الاتصال بك وان شاء الله نرتب الامور
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 14-06-2010, 10:28 PM
الصورة الرمزية المفكر
المفكر المفكر غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري جدا
التخصص العملى: مدرس لغة عربية

المفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud of

مشكور أخي الكريم على اهتمامك
أنا فقط بسأل عن متوسط الأسعار
الرينج يعني
وزي ما قلت أنا مش فارق معايا الموديل ولا السنة
وعايز العربية مانيوال
بدون سائق
12 ساعة
أنا شفت عروض من شركات زي الجارحي اللي كان ليها إعلان هنا في القاعة
وكانوا عاملين عرض عربية فيات سيينا تقريبا
والسعر 60 جنيه في اليوم
لكن السعر ده لو هتتأجر 3 شهور
ومش الشركة دي بس
شركات كتييييييييييييييييييييييي يير كده
طيب أنا عايز أستقر عشان أعمل خسابي
أنا قدامي مشاوير هقضيها في يوم واحد
بين المريوطية و 6 أكتوبر
عايز أعرف قواعد ثابته
يعني المشوار يقاس ازاي
بالبنزين ولا بدون
كام كيلو
الكلام اللي دائما بيختلف فيه
[FONT='Arial','sans-serif']وبكرر شكري[/FONT]

مع تحياتي
المــــــفــــــــكــــــ ر
اللهم أرنا الحق حقا وارزقنا اتباعه
وأرنا الباطل باطلا ووفقنا لاجتنابه

قديم 15-06-2010, 02:30 PM

اليوم فى الايجار يقاس بعدد الكيلو وفى الغالب بيكون اليوم من 100 كم او 120 كم على الاكثر
وفى شى اسمة عداد مفتوح بس برضة لية مقياس يعنى لا يجوز انت تعمل 500 كم فى اليوم وتقول عداد مفتوح
تحديد سعر العربية انت فى موسم صيف وحسب ميكون فى عربية وقفة ونوعها وسعرها ودة يتحدد عندما يقرم موعد احتياجك للسيارة ودة بيكون قبلها ب 5 ايام او اسبوع
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 15-06-2010, 05:55 PM
الصورة الرمزية المفكر
المفكر المفكر غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري جدا
التخصص العملى: مدرس لغة عربية

المفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

اليوم فى الايجار يقاس بعدد الكيلو وفى الغالب بيكون اليوم من 100 كم او 120 كم على الاكثر
وفى شى اسمة عداد مفتوح بس برضة لية مقياس يعنى لا يجوز انت تعمل 500 كم فى اليوم وتقول عداد مفتوح
تحديد سعر العربية انت فى موسم صيف وحسب ميكون فى عربية وقفة ونوعها وسعرها ودة يتحدد عندما يقرم موعد احتياجك للسيارة ودة بيكون قبلها ب 5 ايام او اسبوع
للاستفسار السريع
0125485222
مشكور على المعلومات القيمة واهتمام
وأرجو دوام التواصل بيننا

مع تحياتي
المــــــفــــــــكــــــ ر
اللهم أرنا الحق حقا وارزقنا اتباعه
وأرنا الباطل باطلا ووفقنا لاجتنابه

الكلمات الدليلية
للايجار, للايجار لانسر اتوماتيك, موديل2009, مطلوب سيارة للايجار, ايجار سيارات مصر, هيونداى فيرنا