العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 15-06-2011, 01:24 AM
الصورة الرمزية karim kimo
karim kimo karim kimo غير متواجد حالياً
هواياتي: السيارات

karim kimo will become famous soon enoughkarim kimo will become famous soon enough
افتراضي رد: اية اطرف موقف حصلك مع بداياتك فى السواقة ؟؟؟؟

احسن حاجه اول مره اطلع بالعربيه سلك البنزين علق

قديم 15-06-2011, 02:49 AM
semo99 semo99 غير متواجد حالياً

semo99 is a jewel in the roughsemo99 is a jewel in the roughsemo99 is a jewel in the rough

نفس الوقف بتاع سلك البنزين حصل معايا شبيهه
انا عربيتي كاربيراتير المهم وانا ماشي علي طريق مصر اسماعيليه الصحراوي واعمال اشد مع جوز عمتي لانسر 2007 وانا وبمشيئه الله اكسيل 1996 (عبط بقي) جبت الميه عادي بتحصل ...قلت اسبت علي 120 ....عادي جدا...العربيه عماله تزود وانا فاكر اني بدوس علي البنزين وصلت 130.....جوز عمتي جبان سبني لحدي علي 140 ....وهو مش عارف انو مش بارادتي ....انا قلت ف دماغي لو دوست فرامل مع صوت الماتور كدا هيتحرق ولو سيبت الوضع كما هو عليه هنقلب ومعرفش ايه مممكن يجري ....بصراحه انا كنت خايف علي الماتور بس نعمل ايه بقي النصيب ...دوست فرامل وموت العربيه وفصلت المفتاح بردو شغاله

روحت مدي الخامش وانا واقف وشلت دبرياج ودوست فرامل راحت العربيه مبطله فتحت الكبوت اتاري الكاربيراتير 2 باب الاتنين مفتوحين وحالفين مايرجعو

قديم 16-06-2011, 04:11 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة semo99 مشاهدة المشاركة

نفس الوقف بتاع سلك البنزين حصل معايا شبيهه
انا عربيتي كاربيراتير المهم وانا ماشي علي طريق مصر اسماعيليه الصحراوي واعمال اشد مع جوز عمتي لانسر 2007 وانا وبمشيئه الله اكسيل 1996 (عبط بقي) جبت الميه عادي بتحصل ...قلت اسبت علي 120 ....عادي جدا...العربيه عماله تزود وانا فاكر اني بدوس علي البنزين وصلت 130.....جوز عمتي جبان سبني لحدي علي 140 ....وهو مش عارف انو مش بارادتي ....انا قلت ف دماغي لو دوست فرامل مع صوت الماتور كدا هيتحرق ولو سيبت الوضع كما هو عليه هنقلب ومعرفش ايه مممكن يجري ....بصراحه انا كنت خايف علي الماتور بس نعمل ايه بقي النصيب ...دوست فرامل وموت العربيه وفصلت المفتاح بردو شغاله

روحت مدي الخامش وانا واقف وشلت دبرياج ودوست فرامل راحت العربيه مبطله فتحت الكبوت اتاري الكاربيراتير 2 باب الاتنين مفتوحين وحالفين مايرجعو
طب برافو عليك انك عرفت تتصرف والحمد لله ربنا ستر

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 16-06-2011, 07:30 PM
الصورة الرمزية tamem
tamem tamem غير متواجد حالياً
من انا؟: livegears
التخصص العملى: محاسب

tamem will become famous soon enoughtamem will become famous soon enough

كنت لما اجى ابص فى المراية اللى فى النص اقعد ابص كتير وكان فيه ناس واقفة بتركب مواصلات على جانب الطريق وكنت ماشى من جمبهم براحة وباصص فى المراية دخلت فيهم وانا مش شايف ببص اقدامى تانى لقيت واحد منهم قاعد على الكبوت

قديم 21-06-2011, 11:45 PM
ahmed_2011 ahmed_2011 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ترجمة
هواياتي: الرسم

ahmed_2011 has a spectacular aura aboutahmed_2011 has a spectacular aura aboutahmed_2011 has a spectacular aura about

انا بصراحة محصليش مواقف غريبة انما اناحبيت ادخل اقرا المواقف الجميلة دي بس يعتبر اغرب موقف ليا هو وانا بتعلم وجنبي اخويا وماشية براحة ومرة واحده وقفت وكانت ورايا عربية خبطت فيا ... يا تري العيب من مين فينا انا ولا اللي كان ورايا ؟ ههههههههههههههههه