العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 16-11-2010, 08:47 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية اطرف موقف حصلك مع بداياتك فى السواقة ؟؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mustafa mahmoud مشاهدة المشاركة

مرة داخلين مدينة الزهراء و حمادة هو الى سايق و بيجرى جاب المية و عسكرى عمال يشاوره عشان المشير معدى و العسكرى لابس ملكى و ده بيحسب واحد بيرخم عليه و انا كنت لسة معلمه الدريفت و الامريكانى و كدة فده راح رفع الهاند و داخل شارع جمبه لقينا جواه عساكر رافعة علينا السلاح
ياحركاتك ياعم درش بسببها كان هيحصلك بلاوى فأهدى بأة شوية عشان ميحصلش حاجة ومنعرفش نلاقيك ههههههههههههههههه وكل سنة وانت طيب

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 22-11-2010, 10:08 PM
الصورة الرمزية mustafa mahmoud
mustafa mahmoud mustafa mahmoud غير متواجد حالياً
من انا؟: مجنون دريفت
التخصص العملى: طالب بكلية هندسة
هواياتي: رياضة السيارات

mustafa mahmoud has a spectacular aura aboutmustafa mahmoud has a spectacular aura aboutmustafa mahmoud has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

ياحركاتك ياعم درش بسببها كان هيحصلك بلاوى فأهدى بأة شوية عشان ميحصلش حاجة ومنعرفش نلاقيك ههههههههههههههههه وكل سنة وانت طيب
حصلت انهاردة بس من غير سلاح
قديم 23-11-2010, 10:38 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mustafa mahmoud مشاهدة المشاركة

حصلت انهاردة بس من غير سلاح

هههههههههه طب الحمد لله ومستنينك يوم الجمعة يااستاذ مصطفى عشان نحكلنا بقيت مواقفك Live هههههههههههه

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 14-01-2011, 07:44 AM
الصورة الرمزية مهند النجار
مهند النجار مهند النجار غير متواجد حالياً
من انا؟: مسافر
التخصص العملى: طالب 3 ثانوي
هواياتي: cars swimming football

مهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond repute

اول يوم ابويا جاب العربية انا اللي استلمتها

وانا داخل الشارع بتاعنا و باخد ملف لبست في خلاطة اسمنت وركنت العربية ولا كان في اي حاجة

انا لاحظت ان الموضوع دة بيتكرر كتير

هههههههههههههههههههههههه4 44546

رمضان كريم
قديم 14-01-2011, 09:18 AM
الصورة الرمزية holly_man19
holly_man19 holly_man19 غير متواجد حالياً

holly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to behold

هههههههههههه يالهوى علي المواقف
انا مش ادر اسكت من الضحك كل ما احاول اسكت اتخيل موقف من الي كنت بقراهم واقعد اضحك
بس للاسف معنديش مواقف زى كدا لانى للاسف لسه بتعلم السواقه ناشئ يعنى

بس حاسس انى لازم اشارك في رابع مره اركب فيها عربيه اتحطيت في موقف صعب وكان كالاتى
كنت داخل علي تقاطع زى حرف ال T وانا داخل كان شارع ضيف جدا المهم كان لازم ارجع مارش علشان اعدى العربيات الي ادامى وبعدين اعدى انا وكانت عربيه النيو سيراتو ومعرفش انه بترجع مارش بسوسته وعمال احاول مع الفتيس لاكن العربيه مش بترجه قعد حوالي ربع ساعه بحاول والناس تضحك عليا وانا مش عارف ارجع
الموقف التانى في نفس اليوم ونفس العريه كنت داخل شارع جانبي الي جنب القهوه الي دايما بقعد فيها انا واصحابي وانا وداخل واحد رزل ماشي علي رجله وانا اكلكسله وهوا مصر لاحد ما جه ادام العربيه اوت موقف طبعا انا برتبك من الكلام دا روحت مفرمل فرمله جامده من غير ما ادوس علي الدبرياج العربيه فصلت طبعا وانا اعصابي مربوكه اعدت خمس دقايق ادور العربيه ومعرفش اطلع واليوم دا طبعا الي علي القهوه عمالين يضحكو عليا ونازلين تريقه
الموقف التالت والاخير
كنت بسوق علي طريق سريع كان معايا في العربيه 2 صحابي واحد اعد ورا والتانى علي الكرسي الي جنبي بيعلمنى السواقه وكدا جيه فجئه راح مزعق وبيقولي اقف قمت انا مفرمل طبعا مره وحده حسيت ان العربيه وقفت امت رافع رجلي من علي الفرامل لقيت العربيه لسه ماشيه امت كابس علي الفرامل تانى وكل دا في جذئ من الثانيه طبعا صاحبنا الي قاعد ورا دا افتكر انى فرملت خلاص مش هفرمل تانى ومع الفرمله التانيه ببص علي حاجه جايه من ورا بتطير رايحه نحيه الازاز ودا طبعا كانت راص صاحبي دا واما وقفت العربيه لقيته شبه قاعد علي الفتيس
بس خلاص خلصوا
وشكرا
واسف علي الاطاله

عندما تبدا بالتصرف ضد مصلحتك الشخصيه.... تاكد انك عاااااشق