العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 01-05-2013, 06:12 PM
Mohamed Ghonem Mohamed Ghonem غير متواجد حالياً

Mohamed Ghonem is on a distinguished road
افتراضي استفسار بسيــط يا ريت الرد لو سمحتم

لو سمحت انا عايز عربيه كيا سول 2013 خليجى و ممكن ادفع مقدم 50.000 جنيه و عايز يا ريت المده تكون اطول مده قسط . و والدى متوفى و انا طالب فى كلية هندسه و والدتى ربة منزل و لكن نملك شقق سكنية و اراضى باضعاف مبلغ العربيه . عايز اعرف القسط هيبقى كام بظبط و ايه المطلوب منى و ايه افضل مكان ممكن اقسط منه
قديم 02-05-2013, 01:45 AM
engt100 engt100 غير متواجد حالياً

engt100 is on a distinguished road
افتراضي رد: استفسار بسيــط يا ريت الرد لو سمحتم

انا مقسط تبع المشرق. دافع ٥٠٪ و بصورة البطاقة بيبقى عايز اى حاجة تثبت انك قادر تدفع يعنى فى دخل.
ممكن لو وديعة فى البنك بقيمة المبلغ اللى هتاخدة
و اسعار الفايدة فى المشرق كويسة ٨٪
قديم 12-05-2013, 12:46 AM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفسار بسيــط يا ريت الرد لو سمحتم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Ghonem مشاهدة المشاركة

لو سمحت انا عايز عربيه كيا سول 2013 خليجى و ممكن ادفع مقدم 50.000 جنيه و عايز يا ريت المده تكون اطول مده قسط . و والدى متوفى و انا طالب فى كلية هندسه و والدتى ربة منزل و لكن نملك شقق سكنية و اراضى باضعاف مبلغ العربيه . عايز اعرف القسط هيبقى كام بظبط و ايه المطلوب منى و ايه افضل مكان ممكن اقسط منه
ممكن تكلمنى ونرتب الامور
للاستفسار السريع
001225485222