العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > تويوتا TOYOTA > Yaris

Yaris تويوتا ياريس Toyota Yaris

قديم 23-09-2012, 03:37 AM
Me_medoo Me_medoo غير متواجد حالياً

Me_medoo will become famous soon enough
افتراضي رد: استفسار هااااااااااااام افيدونا يا اهل الخبرة افادكم الله .. ارجو سرعة الرد

لا تحت امرك. حضرتك افتح متور كورولا وافتح متور يارس واحد. .... الفتيس واحد بس الفرق بينهم بسم الله مشاء الله اليارس اوسع في الركوبة عن الكورولا. بس في المقابل. خامات الكورولا في البدي احسن واحسن من اليارس غير كده هما واحد ... وقطع الغيار الكهربائية والميكانيكيه واحده بس الاكسسورات الخارجية تختلف. زي الفوانيس الشبكة البيبان الاكصدمات بتاعت الكورولة اسمك كده يعني بس كسواقه. واحد نفس احساسك هنا هو هنا بس تمتاز اليارس بالشبابية عن الكورولا بسم الله مشاء الله وتحياتي
قديم 23-09-2012, 10:23 AM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفسار هااااااااااااام افيدونا يا اهل الخبرة افادكم الله .. ارجو سرعة الرد

اوعععععععععي تشتري يعني ايه 180 الف كم في 5 سنين كتييييييييير جدا

نصيحة لوجه الله متشتريش عربية عداد فوق 100 الف عشان متقعدش تغير كل شيء في العربية

وانا عن نفسي مبشتريش عربية ازيد من 50الف في الياباني

بلاش مرة تانية ارجوووووك في حاجة اسمها عمر افتراضي للعربية ( ماتور وفتيس وعفشة و.... )

من الاخر لو عربية كوري هتقعد معاك اقل من100 الف نقول 80 الف من غير ما تصلح لو استخدامك كويس بعد كده تفتح بقها

ياباني 120 ل150 الف كم وبعدين تفتح بقها

الماني من 150 ل200 الف كم ( علي فرض الاستخدام العادي )

فليه تشتري عربية تقرف نفسك بيها حاجة كمان اليارس قطع غيارها غاااااااالية شويتين
ومش ثابتة

والعداد يعمل الرقم ده لو العربية بتطلع ايجار وطبعا عربية ايجار يعني كل واحد وسواااااااااقته

انا تعبت من الكلام بس قلتلك اللي خلصني ليه ضميري