العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT

فيات FIAT فيات FIAT الايطالية استطاعت ان تتجاوز ازماتها الماضية بعد فشل تحالفها مع جنرال موتورز عن طريق تقديم موديلات لاقت نجاحا كبيرا مثل جراند بونتو فيات 500 باليو سيينا ليينا بونتو

قديم 04-10-2010, 07:51 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال عن فيات فلوريدا 2008

مفيش فلوريدا موديل 2008
و هي عباره عن فيات تيبو انتجتها شركه يوجو باختلاف الشكل الخارجي
عربيه سيئه جدا كخامات و اعتماديه

حـازم خـضـر

قديم 12-10-2010, 12:17 PM
hamada hamed hamada hamed غير متواجد حالياً

hamada hamed will become famous soon enough

نصيحه لوجه الله من واحد كان شغال فى النصر للسيارات / ابعد عنها احنا كنا ببيع العربيه وفى فترة الضمان كنا بنشوف مهازل فى العربية دى / لانها اساسا مش عربيه ومكوناتها الداخليه سيئه جدا جدا وقطع غيارها نادره لان النصر للسيارات لم تستمر فى انتاج هذه السياره نظرا لكثرة العيوب فيها
قديم 23-01-2012, 02:48 PM
islamabdelmonem islamabdelmonem غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب مالي
هواياتي: القراءة

islamabdelmonem is on a distinguished road

حسبي الله و نعم الوكيل في اللي كتب عن سعر العربية دي علشان انا لما جيت ابيع العربية كل الناس قالتلي الكلام دة و اضطريت ابيعها بخسارة 4500 جنية مصري ، يا ريت كل واحد يتقي الله في الكلام المكتوب و لو مش عارف حاجة يا ريت بلاش يتكلم احسن ازاي يكون السعر 20000 دة حتي ما يجبش عربية 128 او فيورا ربنا ينتقم من كل واحد كتب في الموضوع دة و عوضي عليك يا رب و الله انا مش مسامح اي حد كتب حاجة عن الموضوع دة ، العربية و الله ممتازة و قطع غيارها 128 النوفا و الحمد لله موجودة بس في بعض التجار عملول الحركات دي و ربنا ينتقم منهم و خلو قطع غيارها قليلة و تكاد تكون نادرة بس احنا بنوفقها من قطع غيار عربيات تانية زي 128 او الريجاتا، في النهاية عالم ولاد *****
قديم 07-11-2012, 06:49 AM
ezzat hassaballa ezzat hassaballa غير متواجد حالياً

ezzat hassaballa is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة islamabdelmonem مشاهدة المشاركة

حسبي الله و نعم الوكيل في اللي كتب عن سعر العربية دي علشان انا لما جيت ابيع العربية كل الناس قالتلي الكلام دة و اضطريت ابيعها بخسارة 4500 جنية مصري ، يا ريت كل واحد يتقي الله في الكلام المكتوب و لو مش عارف حاجة يا ريت بلاش يتكلم احسن ازاي يكون السعر 20000 دة حتي ما يجبش عربية 128 او فيورا ربنا ينتقم من كل واحد كتب في الموضوع دة و عوضي عليك يا رب و الله انا مش مسامح اي حد كتب حاجة عن الموضوع دة ، العربية و الله ممتازة و قطع غيارها 128 النوفا و الحمد لله موجودة بس في بعض التجار عملول الحركات دي و ربنا ينتقم منهم و خلو قطع غيارها قليلة و تكاد تكون نادرة بس احنا بنوفقها من قطع غيار عربيات تانية زي 128 او الريجاتا، في النهاية عالم ولاد *****
عم اسلام احمد ربنا
انا عزت اللى اشتريت منك العربيه ب 21500 قصدى اللى اخد منك الخازوق قطع غيار ايه اللى موجوده انا فضلت ماشى من غير عداد بالكامل سرعه وبنزين وحراره شهرين وفى الاخر ربنا وفقنى وعرفت اخلص من الخازوق ده ب 20750 جنيه انا اشتريتها منك لما قولتلى قطع غيارها موجوده فى شارع دمشق فاكر وقولتلى عفشة 128 وفى الحقيقه مقصاتها ماينفعش غير بتاعتها ومش موجوده بس انا اتقيت ربنا وقولت للى اشتراها قبل مايشترى العداد مشهتلاقيه وقع غيارها صعب تلاقيها وهو وافق ونا مقفلتش تليفونى تانى يوم ما بعتله حسبى الله ونعم الوكيل
قديم 18-04-2014, 10:39 PM
الفيلسوف الفيلسوف غير متواجد حالياً

الفيلسوف is on a distinguished road

ربنا ينتقم من الكدابين والنصابين