العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 28-03-2010, 04:47 AM
kaboka90 kaboka90 غير متواجد حالياً

kaboka90 will become famous soon enough
افتراضي اختار بين الاقواس (سيراتو - سيراتو - سيراتو )

بسم الله الرحمن الرجيم

اعمل اية انا اتخنقت اجيب اية مش عارف انا وصلت لدرجة انى مش عارف اية الحلو الى فى العربية
اروح اجيب sx ولة الجنط 16 ولا الكماليات الى عمل ازاى بجد والله يا جماعة انا وصلت لى مرحلة انى مش عارف كلام مين صح صحابى ولا المنتدى ولا الناس الى معهم كيا ولا التوكيل ولا الناس الى عندهم خليجى ولا مين
لية كل الرعب دة من العربية انا كان معايا تويوتا 2007 محستش بقيمتها غير دلوقتى
انا خايف بعد 5 ايام كمان يقولوا هيمسكوا كل الى معهم كيا ptmnlo123per144

بجد قولولى انا بجد محتاج راىْ فى العربية دى عشان حرام الى انا فية
قديم 28-03-2010, 11:26 AM
swat
Guest

افتراضي رد: اختار بين الاقواس (سيراتو - سيراتو - سيراتو )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kaboka90 مشاهدة المشاركة

بسم الله الرحمن الرجيم

اعمل اية انا اتخنقت اجيب اية مش عارف انا وصلت لدرجة انى مش عارف اية الحلو الى فى العربية

اروح اجيب sx ولة الجنط 16 ولا الكماليات الى عمل ازاى بجد والله يا جماعة انا وصلت لى مرحلة انى مش عارف كلام مين صح صحابى ولا المنتدى ولا الناس الى معهم كيا ولا التوكيل ولا الناس الى عندهم خليجى ولا مين

لية كل الرعب دة من العربية انا كان معايا تويوتا 2007 محستش بقيمتها غير دلوقتى

انا خايف بعد 5 ايام كمان يقولوا هيمسكوا كل الى معهم كيا ptmnlo123per144

بجد قولولى انا بجد محتاج راىْ فى العربية دى عشان حرام الى انا فية

طباعا صديقي العزيز لا تشتري غير السيراتو الهاي لاين كاملة المواصفات وبجنوط 17 بوصة روعة وما في عليها كلام غير أشاعات مغرضة ونصيحة أشتري توكيل ونصيحة لا تشتري الأن موديل 2010 لأن موديل 2011 من سيراتو نازل بعد 3 شهور ونصيحة أشتري لون أبيض ptmnlo123per122تحياتي لك
قديم 28-03-2010, 11:50 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

اسمحلى كل الكلام اللى فى المنتدى عن السيراتو مش علمى ولا واضح ولا مفهوم والعربية دى بتقلب فى مصر بس الخليج لا واربا لا وامريكا لا واسيا لا بصراحة انا مش فاهم ليه الكلام اللى مالوش لازمة عن السيراتو ماهى عربية زى اى عربية والموضوع ده مالوش عندى غير تفسير اعداء النجاح

التعديل الأخير تم بواسطة بدر بسيونى ; 28-03-2010 الساعة 11:56 AM
قديم 28-03-2010, 11:53 AM
swat
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

اسمحلى كل الكلام اللى فى المنتدى عن السيراتو مش علمى ولا واضح ولا مفهوم والعربية دى بتقلب فى مصر بس الخليج لا واربا لا وامريكا لا واسيا لا بصراحة انا مش فاهم ليه الكلام اللى مالوش لازمة عن السيراتو ماهى عربية زى اى عربية والموضوع ده مالوش عندى غير تفسير اعدار النجاح
كلام سليم ptmnlo123per122 تحياتي
قديم 28-03-2010, 03:12 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute

حضرتك ممكن تشوف المواضيع بتاعت دكتور بلبولان (حكيم المنتدى) الى عاملها عن العربيه

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.