العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 25-03-2010, 12:17 AM
goooogle goooogle غير متواجد حالياً

goooogle has a spectacular aura aboutgoooogle has a spectacular aura about
افتراضي عوز اركب شاشت فى الكيا

السلام عليكم

انا عوز اركب شاشت فى ضهر الكرسى بتع السائفق و الى جمبو المسند الى بنسند عليها راسى

زى الاسبرنسا كدة مهيا عملة

دة بيتكلف كام و هل بيحتاج توصيلة كهرباء او توصيلة من كست السيارة

و ريت اى حد معاة سيراتو يقترح عليا بردو حبت شغل حلو فيها مع انى مش شيف العربية نقصة حاجة بصرحة

وهل لو شغلت طول الفترة بى فلاشة USB اغانى افضل من الكست اصطونات ( اصلى خيف الكست يبوظ من كتر الاستوناط ) افضل ولا اية ؟

و تركيب الزينزن بكام مع انى مش ناوى اركب اخاف علشان جيت اسئال واحد قالى هيشيل الاقصدام الى قدام و هيشيل الفونيس انا اتخديت قلتلو دة الى ركبها واحد كورى هتيجى انت تبوظلى فى العربية
قديم 25-03-2010, 10:38 AM
الصورة الرمزية acounter01
acounter01 acounter01 غير متواجد حالياً
من انا؟: الباشا
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: التليفونات المحمولة

acounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عوز اركب شاشت فى الكيا

منصحكش غير بسبير كار
لان الصراحة الصناعيعية ال هناك زي الفل
قديم 25-03-2010, 11:33 AM
swat
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة goooogle مشاهدة المشاركة

السلام عليكم

انا عوز اركب شاشت فى ضهر الكرسى بتع السائفق و الى جمبو المسند الى بنسند عليها راسى

زى الاسبرنسا كدة مهيا عملة

دة بيتكلف كام و هل بيحتاج توصيلة كهرباء او توصيلة من كست السيارة

و ريت اى حد معاة سيراتو يقترح عليا بردو حبت شغل حلو فيها مع انى مش شيف العربية نقصة حاجة بصرحة

وهل لو شغلت طول الفترة بى فلاشة USB اغانى افضل من الكست اصطونات ( اصلى خيف الكست يبوظ من كتر الاستوناط ) افضل ولا اية ؟

و تركيب الزينزن بكام مع انى مش ناوى اركب اخاف علشان جيت اسئال واحد قالى هيشيل الاقصدام الى قدام و هيشيل الفونيس انا اتخديت قلتلو دة الى ركبها واحد كورى هتيجى انت تبوظلى فى العربية
أنا راح أكلمك من الأخر وأقترح عليك فكرتي اللي طبقتها على سيارتي ( فكرة رائعة ) للأسف لم أتهنا بها لأني بعت السيارة ptmnlo123per144
من شي يومين ركبت شاشتان ومشغل دي في دي للسيراتو بسعر 420 دولار نوعية ممتازة ولكن صينية وطبعا أنا لا أسمح لأحد أن يلعب في توصيلات الكهرباء وبخاصة السيارة فيها كمبيوتر فأقترحت فكرة كانت الأولى في منطقتي وهي أن أركب بطارية ثانية للسيارة أغذي منها الشاشات والمشغل وكل ما يخطر ببالي وأقوم بشحنها بطريقتين سواء طريقة خارجية من خلال الكهرباء المنزلية أو عن طريق مخرج الكهرباء في السيارة
بالنسبة لموضوع الأغاني أنا أفضل الأستماع عليها عن طريق الفلاشة خوفا على السيدي ولأنها أريح منه بدل ما شيل سيدي وحط سيدي
بالنسبة لأضواء الزينون رائعة لكن لا أنصحك بالتخبيص بالسيارة وبخاصة أن الزينون ممنوع أصلا
تحياتي لك شيل التاء وخذ الباقي هديا ptmnlo123per122تحيا مصر
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg التوقيع 2.jpg‏ (72.9 كيلوبايت, المشاهدات 10)
قديم 25-03-2010, 11:42 AM
corsair
Guest

بالنسبة لشاشة ال DVD بتبتدي من 450 جنيه للمسند الراس الواحد ده اخر سعر سمعته وبعدين بالنسبة للكاسيت مفيش مشكلة المشكلة بتبقي في الكاسيت الشريط وده طبعا مات وادفن بالحيا لكن الاسطوانات عادي جدا وبتدي صوت انقي من ال usb
وبعدين بلاش الزينون حد يركبهولك بره ممكن انتا تشتريه وتروح التوكيل يركبهولك هناك بدل ما حد يلعبلك في الكهربا وتقعد تغني ظلموه ونصيحة بلاش الزينون ملهوش لازمة اوي وبيتاخد عليه مخالفات للصبح
قديم 25-03-2010, 12:18 PM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

بالنسبة لشاشة ال DVD بتبتدي من 450 جنيه للمسند الراس الواحد ده اخر سعر سمعته وبعدين بالنسبة للكاسيت مفيش مشكلة المشكلة بتبقي في الكاسيت الشريط وده طبعا مات وادفن بالحيا لكن الاسطوانات عادي جدا وبتدي صوت انقي من ال usb
وبعدين بلاش الزينون حد يركبهولك بره ممكن انتا تشتريه وتروح التوكيل يركبهولك هناك بدل ما حد يلعبلك في الكهربا وتقعد تغني ظلموه ونصيحة بلاش الزينون ملهوش لازمة اوي وبيتاخد عليه مخالفات للصبح
انت عارف يااحمد انا بحترم رايك قد ايه بس فعلا الاسطوانات بتبوظ الكاسيت السى دى مع الوقت انا اقصد العدسه بتاعته لكن ال usb احسن والصوت مش بيفرق خالص هو هو بالضبط
زميلى معاه سيراتو زالكاسيت mp3 وحاطط سى دى قران مابيشيلوش ابدا من الكاسيت وبرضه العدسه باظت وهايغيرها فى التوكيل باين
لكن يقيه نصايحك ياباشا صح الصح وتسلم يابرنس كورسير