العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 10-02-2010, 12:52 AM
محمد ضياء محمد ضياء غير متواجد حالياً

محمد ضياء has much to be proud ofمحمد ضياء has much to be proud ofمحمد ضياء has much to be proud ofمحمد ضياء has much to be proud ofمحمد ضياء has much to be proud ofمحمد ضياء has much to be proud ofمحمد ضياء has much to be proud ofمحمد ضياء has much to be proud ofمحمد ضياء has much to be proud ofمحمد ضياء has much to be proud of
افتراضي السيراتو بتسخن

العربية بحسها سخنة بعد اقل مشوار بيها بحس بكمية حرارة كبيره خارجة من الشبكة الامامية ولما بفتح الكبود هل ده دا طبيعي مع ان بار الحرارة اللي في الشاشة مش معدي النص و لمبة الحرارة غير مضيئة ptmnlo123per144ptmnlo123p er144
ارجو المساعدة و جزاكم الله خيرا
قديم 10-02-2010, 04:34 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: السيراتو بتسخن

دا طبيعي
العربيه مش بتسخن ولا حاجه
طول ما الامبير عندك في مكانه الطبيعي لا تقلق و استمتع بعربيتك من غير وساوس

حـازم خـضـر

قديم 10-02-2010, 01:25 PM
ahmadyusuf ahmadyusuf غير متواجد حالياً

ahmadyusuf is a jewel in the roughahmadyusuf is a jewel in the roughahmadyusuf is a jewel in the rough

اعتقد ان ده طبيعى برضه , انا برضه لما بركب عربيتى مشوار مثلا عشر دقايق و بعدين اركنها بحس بصهده طالع من الكبوت و على الفكره كون الجو برد ده يخليك تحس بالموضوع ده اكتر لانك بتحس ان المنطقه اللى جنب العربيه دافيه لكن لو كان الجو مش برضه مش حتحس بيه خالص , بس انا لما بحط ايدي على الكبوت متحسش باى سخونيه
قديم 10-02-2010, 03:01 PM
محمد ضياء محمد ضياء غير متواجد حالياً

محمد ضياء has much to be proud ofمحمد ضياء has much to be proud ofمحمد ضياء has much to be proud ofمحمد ضياء has much to be proud ofمحمد ضياء has much to be proud ofمحمد ضياء has much to be proud ofمحمد ضياء has much to be proud ofمحمد ضياء has much to be proud ofمحمد ضياء has much to be proud ofمحمد ضياء has much to be proud of

ولله متشكر يا رجالة علي الاهتمام
ولو حد عنده رأي يشركنا بيه
قديم 18-02-2010, 02:05 AM
ابو مازن11 ابو مازن11 غير متواجد حالياً

ابو مازن11 is on a distinguished road

السخونة دى عادية ويمكن علاج سخونة الموتور فى الكيا سيراتو بالتحديد بطريقة سهلة جدا وهى انك تجيب شوال من الخيش وتبله ميه بسيط وتلف بيه الموتور وبكدة الموتور ما يسخنش وكل ما الخيشة تنشف تبلها ميه