العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 09-04-2010, 09:08 AM
shark Cerato shark Cerato غير متواجد حالياً

shark Cerato is on a distinguished road
افتراضي رد: اخر فتية عن السيراتو

يا حبيبى ازار ريدياتير يبقى بلاستيك العربية معايا بقالها 10 شهور لسه مساحش والله ptmnlo123per111
قديم 09-04-2010, 10:49 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

يا أخ عبدالعليم ! حضرتك كده خسرتنى كى بورد ميكروسوفت و تى شيرت !

علشان أنا كنت بأشرب شاى وأنا بأقرأ مشاركتك ! ما قدرتش أمسك نفسى من الضحك وبخيت الشاى على

الحاجات دى و بوظتها ! يارب تكون بتشرب شاى انت كمان وانت بتقرأ مشاركتى دى ! علشان السيراتو

غيروا اسمها لظيراتوا علشان بتظرت وهى ماشيه ! والتكييف بيطلع ريحه وحشه ! وبتضرب مدافع بعد سرعة 60

طبعا ده غير الشقلبظات ! والكلاكس بتاع الموديل الجديد بينهق ! وأول لما بتديلها الآولانى على الستبترونيك بتبرطع

على طول ! بس خللى بالك لو البنزين وصل تحت الربع العربيه بتقمص ! والانذار الجديد بتاعها لما بييجى حرامى

بتطلع رجل ترفصه و قرون تنطحه ! ولو فتحت الكبوت ح تلاقى 124 حصان صغيرين مربوطين بين العجلتين !

و بتمشى بالغاز الطبيعى ( أى غاز طبيعى ! والبلدى منه أشد ) ! ptmnlo123per111

والله حــراااااااام خليتوا الواحد لســــــع على آخر الزمن ! ptmnlo123per1106
Dr. Bolbolan

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههه

ايه يا دكتور ده يا دكتور هيه العربية كانت واكله كرنب ولا ايه ههههههههههههههههههههههه وبعدين لو فعلا بترفص وتنهق تبقي حمارة كوري ههههههههههههههههههههههههه هههه سي حماراتو يعني شي يا حمار بس بالخواجاتي هههههههههههههههههه انا خلاص هموت من كتر الضحك
قديم 09-04-2010, 12:58 PM
MO MO غير متواجد حالياً
من انا؟: Mo

MO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond repute

عيشنا و شوفنا
و يعدين بلاستك ازااااااي
جرب بس كده تلمس الماية الي في الرديتر صعب ان درجة حرارة دي تستحمل علي البلاستك
قديم 09-04-2010, 01:21 PM
atgps atgps غير متواجد حالياً

atgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond repute

يا جماعة انتم كبرتوا الموضوع قوى، جميع علب الرادياتيرات الآن تصنع من الكاربون فايبر، وفى مصر يطلق لفظ بلاستيك على أى شئ يشبه البلاستيك وعلى فكرة الكاربون فايبر يتحمل ضغوط عالية جدا وكذلك حرارة عالية جدا وغير قابل للصدأ ولذلك يستخدم فى علب الرادياتير.